سالن عقد فضای باز

3.6/5 - (19 امتیاز)
مرداد 1399
سالن عقد فضای باز

سالن عقد فضای باز : تشریفات پل

تشریفات مجالس پل با اجاره بهترین سالن های عقد فضای باز آماده برگزاری مراسم عقد و عروسی شما در بهترین سالن عقد فضای باز است. برای اطلاع از لیست سالن ها و نحوه برگزاری مراسم تشریفات عقد با کارشناسان ما تماس بگیرید. برای اطلاع از سالن عقد فضای باز، سالن عقد روف گاردن در بهترین لوکیشن ها می توانید با ما تماس بگیرید. تمامی سالن های عقد فضای باز امکان ارائه خدمات پذیرایی و موزیک وجود دارد. 

قابل توجه است در تمامی سالن های تشریفات پل امکان اجرای خطبه عقد رسمی و عقد رسمی وجود دارد.

اجاره سالن عقد فضای باز

زمانی که به برگزاری مراسم عقد در سالن عقد فضای باز فکر می کنید به این معنا است که خواهان برگزاری یک مراسم عقد متفاوت و در عین حال با شکوه و به یادماندنی هستید. در گذشته معمولا تمامی مراسم ها در یک قالب تکراری برگزار می شدند و به ندرت مشاهده می شد زوجی در برگزاری مراسم عقد خود تغییراتی را ایجاد کرده باشد؛ در حالی که در عصر حاضر این چنین نیست و تمامی زوج ها با توجه به سلیقه و فانتزی هایی که در ذهن خود دارند نسبت به برگزاری مراسم عقد، عروسی و… خود اقدام می کنند .

زمانی که بحث برگزاری مراسم عقد به میان می آید حساسیت این کار بسیار بیشتر خواهد شد زیرا همه افراد می خواهند بهترین و تکرار نشدنی ترین اتفاق زندگی خود را به رویایی ترین شکل ممکن برگزار کنند به گونه ای که تا مدت ها آوازه مراسمشان در بین اقوام و دوستانشان بپیچد به همین دلیل نیز بسیاری از عروس و داماد ها ایده های متفاوتی را برای برگزاری مراسم عقد و عروسی خود در ذهن می پرورانند که یکی از این ایده های ناب و عالی برگزاری مراسم عقد در سالن عقد فضای باز است.

هزینه و اجاره سالن عقد فضای باز

اگر شما نیز چنین تصمیمی دارید و می خواهید بهترین اتفاق زندگی خود را بسیار متفاوت برگزار کنید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

تشریفات پل با برگزاری مراسم عقد در بهترین سالن اجتماعات و بهترین سالن های عقد روباز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

سالن عقد فضای باز تهران

بهترین سالن عقد فضای باز

در شهر تهران سالن عقد فضای باز محدودی وجود دارد که به صورت تخصصی ارائه خدمات کند. شما می توانید محضر عقد با فضای باز را در لیست سالن های عقد تشریفات پل پیدا کنید تا مراسم ویژه ای را برگزار نمایید. سالن عقد فضای باز پل در بهترین لوکیشن های شهر تهران قرار دارد و خدمات ویژه ای را به مشتریان ارائه می دهد.

اجاره سالن عقد فضای باز

اجاره سالن عقد فضای باز

مراجعه به موسسات تشریفاتی جهت اجاره سالن عقد فضای باز می تواند در انتخاب بهترین و زیباترین سالن عقد فضای باز تاثیر بسیاری داشته باشد همچنین این امر سبب صرفه جویی در زمان شما نیز خواهد شد در نتیجه پیشنهاد می کنیم برای اجاره سالن عقد فضای باز ابتدا یک موسسه تشریفاتی معتبر را انتخاب کنید و سپس با دیدن لیستی از باغ ها و فضا هایی که برای برگزاری مراسم عقد در فضای باز در نظر گرفته اند می توانید بهترین و لوکس ترین مکان و باغ را انتخاب کنید.

قیمت سالن عقد فضای باز

به یاد داشته باشید که اگر بخواهید به تنهایی باغ و یا فضای بازی را برای برگزاری مراسم عقد خود انتخاب کنید چندان موفق نخواهید بود چرا که موسسات تشریفاتی با توجه به تجربه ای که دارند می توانند بهترین پیشنهاد ها را به شما بدهند و از طرفی دیگر نیز این موسسات خدمات بسیاری را جهت برگزاری مراسم در سالن عقد فضای باز برای زوج ها در نظر گرفته اند که این امر سبب کاهش مسئولیت عروس و داماد می شود.

 

اجاره سالن عقد فضای باز

در انتخاب و اجاره سالن عقد فضای باز باید به موارد و نکات زیادی دقت کنید که برخی از این موارد عبارتند از:

  • بودجه: بودجه ای که زوج ها برای اجاره سالن عقد فضای باز در نظر می گیرند بسیار مهم است چرا که بودجه تعیین کننده نوع فضایی است که شما می خواهید در آن مراسم عقدتان را برگزار کنید. معمولا سالن عقد فضای باز در باغ های زیبایی بنا می شوند و شما می توانید با توجه به بودجه ای که دارید یک باغ را برای برگزاری مراسم خود انتخاب کنید.
  • ظرفیت سالن عقد فضای باز: زمانی که قصد اجاره سالن عقد فضای باز را دارید باید پیش از هر چیزی لیست دقیقی از مهمان های خود تهیه کنید چرا که تعداد مهمان های شما در انتخاب سالن عقد فضای باز نقش اساسی را ایفا می کنند و شما نمی توانید نسبت به این موضوع بی توجه باشید و یک سالن عقد فضای باز را با ظرفیت دلخواهتان انتخاب کنید.
  • سفره عقد: سفره عقدی که در هر سالن عقد فضای باز برپا است می تواند در تصمیم گیری عروس و داماد ها موثر باشد البته لازم به ذکر است که عروس و داماد ها می توانند به راحتی تغییراتی را در سفره عقد ایجاد کنند و یا می توانند یک سفره عقد را با توجه به سلیقه خود اجاره کنند پس در این باره جای نگرانی وجود ندارد.
  • پارکینگ اختصاصی: حتما سعی کنید دارا بودن پارکینگ اختصاصی یکی از معیار های اصلی شما در اجاره سالن عقد فضای باز باشد چرا که عدم وجود جای پارک یکی از بدترین اتفاقاتی است که مهمان ها در روز مراسم با آن مواجه می شوند و از آنجایی که آرامش و آسودگی مهمان ها در اولویت قرار دارد شما باید به این امر توجه ویژه ای داشته باشید.

سالن عقد فضای باز با پذیرایی

تشریفات پل با کادری مجرب این امکان را برای شما فراهم کرده است که به صورت عصرانه و یا شام از مهمان های خود پذیرایی کنید.

برای دریافت منو پذیرایی عقد تشریفات عقد می توانید با ما تماس بگیرید.

سفره عقد سالن عقد فضای باز

در هر سالن عقد فضای باز یک سفره عقد وجود دارد و همانطور که در فوق گفته شد عروس و داماد ها می توانند سفره عقد سالن عقد فضای باز را با توجه به سلیقه خود تغییر دهند اما نکته قابل توجه درباره سفره عقد سالن عقد فضای باز این است که در برخی از سفره های عقد از وسایل بسیار لوکس و باارزش از جنس نقره استفاده می شود که همین امر نیز سبب افزایش قیمت و هزینه سفره عقد می شود؛ البته به یاد داشته باشید که اگر خواهان برگزاری یک مراسم عقد لوکس و لاکچری در سالن عقد فضای باز هستید باید به لوکس و مجلل بودن سفره عقد خود نیز توجه کنید.

سفره عقد سالن عقد فضای باز

 

افرادی نیز که خواهان برپایی یک سفره عقد ساده و شیک هستند می توانند به سراغ سفره های عقدی بروند که در عین سادگی بسیار شیک و زیبا هستند.

خدمات سالن عقد فضای باز

خدمات تشریفات پل در مراسم عقد با توجه به بودجه و تعداد مهمان ها می تواند متفاوت باشد. در ادامه به برخی از خدمات تشریفات پل اشاره می شود:

  • دیزاین سفره عقد
  • پذیرایی از مهمان ها
  • گل آرائی و شمع آرائی
  • دیزاین میز مهمان ها
  • دیزاین جایگاه عقد
  • ارائه خدمات فیلم و عکس

 

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223