سالن عقد تشریفاتی

4.2/5 - (4 امتیاز)
مرداد 1399
سالن عقد تشریفاتی

سالن عقد تشریفاتی تشریفات پل

انتخاب سالن عقد تشریفاتی و مجلل سبب برگزاری یک مراسم عقد لوکس و باشکوه می شود در نتیجه افرادی که می خواهند مراسم عقد خود را در سالن عقد برگزار کنند پیش از برگزاری مراسم عقد تمام تلاششان را به کار می گیرند که یک سالن عقد تشریفاتی و لوکس پیدا کنند البته افرادی نیز هستند که مراسم عقد را در منزل برگزار می کنند و به همین دلیل نیز عاقد را به منزل خود دعوت می کنند اما در عصر حاضر بیشتر مردم به دلیل امکانات فراوانی که سالن عقد تشریفاتی در اختیارشان قرار می دهد ترجیح می دهند مراسمشان را در سالن های مجلل و لوکس و سالن اجتماعات برگزار کنند.

همانطور که گفته شد به دلیل این که امروزه اکثر افراد مراسم عقد خود را در سالن عقد برگزار می کنند به همین دلیل نیز دفاتر عقد سالن های عقد جداگانه ای را برای برگزاری مراسم عقد در نظر گرفته اند که میزان مجلل بودن آن بستگی به دفتر عقدی دارد که انتخاب می کنید.

به عنوان مثال دفاتری وجود دارند که سالن های مجلل و لوکسی را در اختیار زوج ها قرار می دهند که سفره عقد آماده ای نیز در آن وجود دارد البته این به این معنا نیست که میزبانان نمی توانند سلیقه شخصی خود را در سفره عقد دخالت دهند بلکه اجازه دارند در سفره عقد تغییراتی نیز ایجاد کنند.

تشریفات پل به عنوان بهترین و پرسابقه ترین  تشریفات عقد آماده برگزاری مراسم شما در سالن های عقد و باغ های روباز است.

اما نکته مهمی که درباره سالن عقد تشریفاتی و لوکس وجود دارد این است که در سفره عقد از وسایل ها و آینه شمعدان های با ارزش و گران قیمت استفاده می شود و به عبارتی شما با یک تیر دو نشان می زنید یعنی از طرفی در یک سالن لوکس و مجلل مراسم عقد خود را برگزار می کنید و از طرفی دیگر نیز می توانید یک سفره عقد لاکچری داشته باشید که تمام اجزای آن نقره و یا برنز است در حالی که اگر زوج ها بخواهند چنین مراسم مجللی را در منزل عروس برگزار کنند باید هزینه بیشتری بابت سفره عقد و دیزاین محیط بپردازند در نتیجه سالن عقد تشریفاتی و مجلل بهترین گزینه برای زوج هایی است که خواهان برگزاری یک مراسم عقد لوکس و لاکچری هستند.

البته همانطور که گفته شد برای پیدا کردن یک سالن عقد تشریفاتی و مجلل باید به دنبال دفاتر عقدی باشید که دارای سالن های عقد شیک و مجللی هستند.

اجاره سالن عقد تشریفاتی

خدمات تشریفات پل در سالن عقد تشریفاتی

خدمات تشریفات پل در سالن عقد تشریفاتی به گونه ای است که میزبان را از بر عهده گرفتن کوچک ترین وظایف و مسئولیت برگزاری مراسم عقد معاف می سازد چرا که تشریفات پل تمام نیاز ها و خدمات مربوط به عقد را پوشش می دهد و میزبانان می توانند صفر تا صد برگزاری مراسم عقد در سالن عقد تشریفاتی را بر عهده این موسسه تشریفاتی معتبر و با سابقه کاری درخشان قرار دهند.

برخی از خدمات تشریفات پل در سالن عقد تشریفاتی به شرح زیر است:

  • برپایی سفره عقد: همانطور که گفته شد دفاتر ازدواج خود دارای سالن های عقد لوکس هستند که در هر کدام از آن ها یک سفره عقد برپا شده است اما عروس و خانواده عروس می توانند با توجه به سلیقه خود در سفره عقد تغییراتی ایجاد کنند به همین دلیل نیز می توانند وظیفه برپایی و تغییر در سفره عقد را بر عهده تشریفات پل بگذارند تا تیم مجرب این مجموعه یک سفره عقد لوکس و زیبا را برایشان برپا کنند.

برپایی سفره عقد در سالن عقد تشریفاتی

  • دیزاین سالن عقد تشریفاتی: دیزاین سالن عقد تشریفاتی یکی از مهم ترین مسائلی است که عروس و داماد باید به آن توجه کنند. گاهی ممکن است یک سالن عقد تشریفاتی نیازی به دیزاین مجدد نداشته باشد اما اگر عروس و داماد قصد برگزاری یک مراسم عقد لوکس و زیبا را داشته باشند باید به مطابقت دیزاین سالن با سفره عقد توجه ویژه ای داشته باشند.

خدمات تشریفات پل در سالن عقد تشریفاتی

  • کترینگ مراسم عقد: از آن جایی که تمامی هزینه های مراسم عقد بر عهده خانواده عروس است در نتیجه خانواده عروس تصمیم گیرنده خواهند بود که در مراسم عقد از مهمان ها چگونه پذیرایی شود و یا چه شیرینی، میوه، نوشیدنی و… سرو شود. برخی از خانواده ها مهمانان خود را فقط به صرف شیرینی دعوت می کنند اما برخی دیگر نیز می خواهند مهمانان خود را به صرف شام نیز دعوت کنند بنابراین چنین افرادی می توانند از خدمات کترینگ مراسم عقد تشریفات پل بهره مند شوند و از تیم آموزش دیده و ماهر این مجموعه بهترین خدمات را دریافت کنند.
  • گل آرایی و شمع آرایی: گل آرایی و شمع آرایی یکی از ویژگی های بارز سالن عقد تشریفاتی و مجلل است و اگر زوج ها طالب برگزاری یک مراسم عقد باشکوه و همچنین برپایی سفره عقد بی نظیر و لوکس هستند نباید از گل آرایی و شمع آرایی سفره عقد و سالن عقد غافل شوند. کسانی که قصد دارند گل آرایی و شمع آرایی سفره عقدشان با توجه به جدید ترین متد ها و ژورنال های جهانی انجام شود می توانند این مسئولیت مهم و صد البته نیازمند مهارت و تجربه فراوان را به تیم آموزش دیده و با تجربه تشریفات پل بسپارند.
  • گروه موسیقی: برگزاری مراسم عقد در سالن عقد تشریفاتی بدون موسیقی غیر ممکن است افرادی که به کیفیت و نحوه برگزاری مراسم عقد خود اهمیت زیادی قائل هستند و می خواهند همه تدارکات در بهترین شکل خود انجام شود می توانند با توجه به سلیقه و فرهنگ خود با کمک تشریفات پل بهترین گروه موسیقی زنده را به مراسم خود دعوت کنند.
  • ماشین عروس و دیزاین آن: پیدا کردن ماشین عروس مناسب و همچنین دیزاین آن کار دشوار و زمانبری است اما شما می توانید با کمک تشریفات پل در مدت زمان بسیار کمی ماشینی که مدنظرتان است را بیابید و دیزاین حرفه ای آن را نیز به تیم حرفه ای این مجموعه بسپارید.

پذیرایی در سالن عقد تشریفاتی

زمانی که شما از خدمات کترینگ مجالس یک موسسه تشریفاتی بهره مند می شوید دیگر نباید نگران پذیرایی در سالن عقد تشریفاتی باشید چرا که تمامی خدمات از جمله پذیرایی، نوع غذا ها، نوشیدنی ها و… در همان ابتدا مشخص می شود حتی شما می توانید تعداد دفعات شارژ میز مهمانان خود را نیز مشخص کنید. زمانی که پذیرایی مجالس خود را به چنین موسساتی می سپارید باید مطمئن شوید که از تیم های پذیرایی و خدمات آموزش دیده برای پذیرایی از مهمان های شما استفاده می شود.

 

البته لازم به ذکر است که معمولا یک سالن عقد تشریفاتی خود امکانات و خدمات زیادی را برای میزبانان و مهمان های آن ها در نظر می گیرد که یکی از این خدمات پذیرایی است اما ممکن است در بعضی مواقع میزبان بخواهد از خدمات موسسات تشریفاتی بهره مند شود و یا گاهی سالن عقد تشریفاتی خدمات پذیرایی را در لیست خدمات خود ندارد در نتیجه در چنین مواقعی شما می توانید از خدمات ارزنده تشریفات پل بهره مند شوید.

هزینه اجاره سالن عقد تشریفاتی

هیچگاه نمی توان هزینه اجاره سالن عقد تشریفاتی را به طور دقیق اعلام کرد چرا که هزینه اجاره سالن عقد تشریفاتی با توجه به عوامل مختلف متفاوت است که در ادامه به برخی از این عوامل اشاره می کنیم:

هزینه اجاره سالن عقد تشریفاتی

  • نوع و میزان مجلل بودن سالن عقد: حقیقتی که درباره اجاره سالن عقد تشریفاتی وجود دارد این است که با توجه به مجلل بودن و لوکس بودن سالن میزان هزینه پرداختی توسط زوج ها نیز متفاوت است به عنوان مثال مسلما هزینه اجاره یک سالن عقد تشریفاتی معمولی کم تر از اجاره یک سالن عقد مجلل و لاکچری است.
  • امکانات و خدمات: امکانات و خدماتی که در اختیار میزبان و مهمان ها قرار داده می شود ملاک اصلی انتخاب یک سالن عقد تشریفاتی است و طبیعتا سالن هایی که امکانات و خدمات بسیاری را به مشتریان ارائه می دهند هزینه اجاره بیشتری نیز دریافت خواهند کرد.
  • منطقه جغرافیایی: منطقه جغرافیایی تاثیر بسیاری در میزان اجاره یک سالن عقد تشریفاتی دارد به عنوان مثال هزینه اجاره سالن عقد تشریفاتی در شهرستان با هزینه اجاره یک سالن در تهران یکسان نیست حتی میزان اجاره سالن های عقد در یک شهر با توجه به منطقه ای که در آن قرار دارند متفاوت است.
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223