سالن عقد لاکچری در تهران

5/5 - (1 امتیاز)
اردیبهشت 1403
سالن عقد لاکچری در تهران

برگزاری مراسم عقد و خواندن خطبه عقد معمولا در محضر عقد انجام می شود. یکی از محدودیت هایی که برای محضر وجود دارد این است که نمی توان بیشتر از تعداد مشخصی مهمان دعوت کرد. زوج هایی که دوست دارند مراسم عقد را در کنار دوستان و عزیزان خود برگزار کنند ترجیح می دهند تالار یا باغ عقد اجاره کنند. سالن های عقد ظرفیت کمتری نسبت به تالارهای عروسی داشته و فضای سازی بسیار لاکچری و لوکسی دارند. در این بخش قصد داریم به بررسی ویژگی های سالن عقد لاکچری در تهران بپردازیم. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

اجاره سالن عقد لاکچری در تهران

ویژگی های یک سالن عقد لوکس چیست؟

خدماتی که در سالن عقد ارائه می شود نسبت به تالارهای معمولی تفاوت های زیادی دارد. برای مثال معمولا در تالارهای عروسی سفره عقد چیده نمی شود. اما سالن های عقد میز مخصوصی را به این منظور تدارک دیده اند. چینش سفره عقد تفاوت زیادی نمونه سنتی آن دارد. معمولا از متریال مختلفی در سفره استفاده می شود و اکسسوری های خاص و لاکچری برای آن به کار می رود. اگر آب و هوا در زمان عقد مناسب باشد با نظر میزبان، سفره عقد در فضای باز چیده می شود. در چینش سفره عقد معمولا یک رنگ زمینه غالب وجود دارد که به رنگ کرم، نقره ای و… می تواند باشد.

سالن عقد لوکس

از دیگر خدمات برخی از سالن های عقد لوکس، چیدن سفره عقد روی آب است. این نوع چیدمان ممکن است با هزینه بیشتری نسبت به انواع دیگر سفره همراه باشد. برگزاری عقد محضری در سالن عقد در روف گاردن یکی دیگر از خدمات قابل ارائه در سالن عقد لاکچری است.

به کار گرفتن تیم ویژه برای اجرای موسیقی زنده در بسیاری از سالن های عقد مرسوم است. بسیاری از زوج ها علاقمند هستند که در طول مراسم موسیقی زنده اجرا شود تا مهمانان در شادی جشن سهیم باشند و از آن لذت ببرند.

عقد لوکس در سالن عقد لاکچری

مراسم عقد در محضر مختصر بوده و معمولا با پذیرایی ویژه همراه نیست و محدود به شیرینی و شربت است. اما در سالن عقد می توان پذیرایی ویژه ای از مهمانان داشت. نوع پذیرایی بستگی به سلیقه میزبان دارد. عده ای ترجیح می دهند پذیرایی با نوشیدنی، کیک و میوه باشد. برخی نیز پذیرایی از مهمان را با یک وعده شام یا ناهار انجام می دهند.

  • تشریفات سالن عقد لوکس
  • سفره عقد سالن عقد لوکس
  • جایگاه عروس و داماد در سالن عقد لوکس

از خدمات جدیدی که بسیاری از سالن های عقد ارائه می دهند پذیرایی با میز فینگر فود است. در این نوع تنوع غذاها بسیار بالا بوده و عمدتا شامل انواع فست فود است که برای مهمانان بسیار جذاب و متفاوت خواهد بود.

چینش فضا در سالن عقد کاملا دوستانه و صمیمی است. فضای جاری شدن خطبه عقد معمولا رسمی تر از فضای پذیرایی بوده و جدا از آن است.

تشریفات پل با در نظر گرفتن سالن عقد فضای باز خدمات لوکس و ویژه ای را در زمینه برگزاری عقد محضری شما ارائه می دهد.

سالن عقد فضا باز

نکات اجاره سالن عقد لوکس

  • اگر قصد دارید در تاریخ خاصی مراسم عقد را برگزار کنید حداقل از یک هفته قبل برای رزرو سالن اقدام کنید. برای اجاره سالن های پرطرفدار که سریع تر پر می شود دو هفته پیش از زمان مقرر هماهنگی های لازم را انجام دهید.
  • سالن های عقد ظرفیت 30 تا 70 نفر دارند و از لحاظ هزینه به صرفه تر از تالارهای بزرگتر هستند. بنابراین با در نظر گرفتن شرایط سالن عقد مناسب و ایده آل را انتخاب کرده و برای روز عقد رزرو کنید.

اجاره سالن عقد لوکس

در این بخش سعی کردیم به بررسی ویژگی های تالار عقد لاکچری در تهران بپردازیم. همانطور که گفتیم این تالارها معمولا ظرفیت کمتری دارند و بهترین مکان برای مراسم عقد هستند که مهمانان کمتری نسبت به عروسی دارد. کیفیت خدمات در این سالن ها بالا بوده و منوی متنوعی برای مهمانان در نظر می گیرند. علاوه بر آن دیزاین و فضاسازی ویژه و لوکسی در سالن انجام گرفته است که باعث زیبایی بیشتر محیط می شود. بنابراین اگر دوست دارید مراسم عقد را با مهمانان بیشتری اجرا کنید سالن های عقد انتخاب بسیار خوبی برای شما خواهند بود.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223