اجاره سالن بله برون غرب تهران

5/5 - (2 امتیاز)
فروردین 1403
 اجاره سالن بله برون غرب تهران

بله برون از مراسم هایی است که قبل از جشن عقد برگزار می شود. در این مراسم تعداد مهمانان کمتر هستند و عمدتا شامل بزرگان فامیل عروس و دوماد است. در بله برون صحبت های نهایی و توافقات خانواده ها در مورد مهریه، تاریخ جشن عروسی، جهاز و… انجام می گیرد. تعداد مهمانان جشن بله برون ممکن است بین 20 تا 50 نفر یا بیشتر باشد. اگر ساکن غرب تهران هستید، برگزاری مهمانی بله برون را به تالارهای پذیرایی و سالن اجتماعات غرب تهران بسپارید. در این مطلب به بررسی ویژگی ها و خدمات سالن بله برون غرب تهران خواهیم پرداخت. تا انتها همراه ما باشید.

خدمات و تشریفات بله برون در اجاره سالن بله برون

معمولا جشن بله برون بعد از شام برگزار می شود و مهمانان با شیرینی، شربت، میوه و… پذیرایی می شوند. اما در صورت تمایل می توانید در بله برون شام نیز داشته باشید. به این منظور تالارهایی که ظرفیت کمتری دارند برای مهمانی بله برون مناسب هستند. نرخ پذیرایی در این تالارها کمتر بوده و حتی سرو غذا به صورت سلف سرویس نیز مقرون به صرفه خواهد بود. مبلغ ورودی تالارهای کوچک تر نسبت به تالارهایی که ظرفیت بیشتری دارند، پایین تر است.

تشریفات بله برون در سالن غرب تهران

غذاهای منو تالار تنوع زیادی دارند و حداقل دو نوع غذا برای شام سرو می شود. همچنین عده ای برای بله برون کیک سفارش می دهند که ایده بسیاری خوبی است.بله برون معمولا با هدایایی از طرف خانواده عروس و داماد همراه است. شما می توانید چینش میز هدایا را به عهده تالار بسپارید تا با گل آرایی بله برون و  جایگاه فضای مهمانی را شیک تر کنند. جشن بله برون با رقص و پایکوبی هم همراه است. پخش موزیک با اجرای دی جی یا به صورت زنده انجام می گیرد که انتخاب آن به سلیقه میزبان بستگی دارد. در ادامه می توانید تصاویر سالن های بله برون غرب تهران را مشاهده کنید و اگر به دنبال سالن بله برون در مناطق دیگر هستید به اجاره سالن بله برون مراجعه کنید.

خدمات و تشریفات اجاره سالن بله برون

سالن بله برون شهرک غرب

سالن بله برون در شهرک غرب خدمات متنوعی به مشتریان ارائه می دهد. همانطور که گفتیم معمولا مراسم بله برون بعد از شام برگزار می شود. اما برای اینکه جشن از سادگی خارج شود، می توانید میز فینگرفود بچینید. بسیاری از تالارها تنوع بالایی از فینگرفود با بهترین کیفیت را آماده کرده و به تعداد مهمانان سرو می کنند. تشریفات پل با ارائه خدمات تشریفات مجالس در غرب تهران آماده برگزاری مراسم بله برون در سالن بله برون شهرک غرب است.

  • سالن بله برون شهرک غرب
  • اجاره سالن بله برون شهرک غرب
  • سالن برای بله برون شهرک غرب

سالن بله برون شهران

سالن شهران یکی از بهترین انتخاب ها برای برگزاری جشن بله برون است. این سالن گنجایش پذیرایی برای 30 نفر را دارد و خدمات به روزی را به مهمانان ارائه می دهد. فضای نسبتا وسیع با چینش مناسب، آبنما، اتاق پرو، نورپردازی، دی جی و تمپو زن و… نمونه ای از خدمات سالن اجتماعات شهران است.

سالن بله برون شهران

سالن بله برون دهکده المپیک

تالار دهکده المپیک بین 50 تا 450 نفر گنجایش دارد و از چند سالن مختلف تشکیل شده است. برای جشن های نامزدی و بله برون می توانید سالن هایی که ظرفیت کمتر دارند را اجاره کنید. از جمله خدمات این سالن می توان به گل آرایی، سفره عقد، مشعل آرایی، شمع آرایی، آسانسور، پارکینگ و… اشاره کرد. در سالن های بله برون دهکده المپیک، همه چیز مطابق سلیقه مشتریان انجام می گیرد.

سالن بله برون سعادت آباد

در منطقه سعادت آباد سالن های عروسی متعددی وجود دارند که به صورت تالار یا باغ بوده و بهترین انتخاب برای جشن های نامزدی و بله برون هستند. در فضای این سالن ها می توانید انواع مهمانی ها را دوستانه و در جو صمیمی برگزار کنید. کیفیت خدمات سالن های منطقه سعادت آباد بالا بوده و تنوع زیادی در منو وجود دارد. به همین دلیل تعداد مشتریان این سالن ها زیاد است و باید از حداقل یک ماه قبل نوبت رزرو کنید. بیشتر سالن هایی که ظرفیت کمی دارند مبلغی را به عنوان ورودی از میزبان دریافت می کنند که این مبلغ متغیر بوده و به عوامل مختلفی بستگی دارد.

  • سالن بله برون سعادت آباد
  • سالن برای بله برون سعادت آباد
  • اجاره سالن بله برون سعادت آباد

دراین بخش سعی کردیم بهترین سالن های غرب تهران مناسب برای بله برون را معرفی کنید. اگر قصد برگزاری مراسم بله برون را دارید می توانید با کارشناسان تشریفات پل تماس بگیرید.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223