هزینه عروسی لاکچری در تهران چقدر است؟

2.7/5 - (4 امتیاز)
بهمن 1401
هزینه عروسی لاکچری

همه زوج های جوان و خصوصا عروس خانم ها تمایل دارند مراسم آن ها به صورت لاکچری براورد شود. امروزه تمامی هزینه های افزایش یافته است و هزینه عروسی لاکچری نیز از از این قاعده مستثنی نیست. در این بخش سعی کرده ایم هزینه عروسی لاکچری در تهران را براورد کنیم و فاکتورهای موثر در براورد هزینه عروسی را بررسی کنیم. در ادامه با تالار ها و سالن های لاکچری تهران آشنا می شوید. همچنین اطلاعات کافی در برگزاری مراسم مقرون به صرفه کسب می کنید تا بر اساس انتخاب خود عروسی خود را به صورت مقرون به صرفه و یا لاکچری برگزار کنید.

برای برگزاری مراسم در باغ و یا تالار عروسی هزینه باغ و تالار و تشریفات آن باید پرداخت شود. هرچه باغ و یا تالار انتخابی شما لوکس تر باشد هزینه ورودی باغ و تالار افزایش می یابد. از طرفی دیگر اگر منو غذا و خدمات جانبی که استفاده می کنید خیلی سنگین باشد مراسم شما جزو عروسی های لوکس محسوب می شود.

تیم تشریفاتی پل با در نظر گرفتن پکیج های مختلف این امکان را برای شما فراهم کرده است تا مراسم خود را به صورت لاکچری و با قیمت مناسب برگزار کنید برای اطلاع از قیمت منو ها می توانید با ما تماس بگیرید.

هزینه عروسی لاکچری تهران

قیمت ورودی باغ تالار های لوکس عروسی تهران

قیمت ورودی باغ و تالار لوکس شروع قیمت از
قیمت ورودی باغ تالار لوکس تهران شروع قیمت از 20,000,000 میلیون تومان
قیمت  ورودی باغ تالار لوکس گرمدره شروع قیمت از 50,000,000 میلیون تومان

قیمت ورودی باغ تالار های لوکس عروسی تهران

قیمت منو و پکیج تشریفات مجالس لوکس

قیمت به اضای هر نفر شروع قیمت از
قیمت شام و پذیرایی به همراه خدمات جانبی شروع قیمت از 800,000 هزار تومان

قیمت ورودی و منو عروسی لوکسجهت برآورد هزینه عروسی لاکچری نیاز است ابتدا عوامل مؤثر را شناخت و تأثیر آن‌ها را در تعیین قیمت لحاظ نمود. مهم‌ترین عواملی که در تعیین هزینه عروسی لاکچری تأثیرگذار است عبارت‌اند از:

محدوده جغرافیایی باغ ها و تالار های لوکس

درواقع محدوده جغرافیایی تأثیرگذارترین عامل در تعیین هزینه عروسی لاکچری در تهران است. به‌عنوان‌مثال اگر شخصی می‌خواهد در مناطق خوب تهران باغی را اجاره کند، باید بودجه بالایی را در نظر بگیرد زیرا همان‌طور که می‌دانید هزینه باغ عروسی در تهران بالا است و در مقایسه با تالارها و سالن‌ها نیز بیشتر است مخصوصاً اگر این باغ عروسی در منطقه شمال تهران واقع باشد که هزینه چند برابری باید جهت اجاره آن پرداخت نمود.

برگزاری عروسی در باغ لوکس تهراناگر در شهر تهران سکونت دارید و می‌خواهید باغ عروسی را اجاره نمایید در صورت بودجه کافی می‌توانید از باغ‌های مناطق خوب تهران استفاده کنید در غیر این صورت باغ‌های که در اطراف تهران قرار دارند می‌تواند گزینه مناسب باشند. علاوه بر شمال تهران، تعدادی از باغ تالار های گرمدره نیز جز باغ های لوکس محسوب می شود و برگزاری مراسم در این باغ ها هزینه بر است.

منظور از مناطق خوب در تهران مناطقی دارای شرایط زیر است:

  • پرتردد و پر سروصدا نبودن منطقه
  • عدم وجود ترافیک در منطقه
  • خوش آب‌وهوا بودن منطقه
  • دسترسی آسان به باغ و تالار عروسی

ظرفیت باغ تالار عروسی لوکس

ظرفیت باغ و تالار و تعداد مهمانان دعوت شده از دیگر عوامل تأثیرگذار در تعیین هزینه عروسی لاکچری در تهران است. باغ‌های عروسی که دارای ظرفیت بالا و وسعت زیاد هستند، هزینه ورودی بالاتری را دریافت می‌کند. درصورتی‌ که تعداد مهمانان دعوت‌شده زیاد باشد مجبور هستید باغ تالار عروسی با ظرفیت بالا را اجاره نمایید.

ظرفیت باغ تالار عروسی لوکسامکانات باغ تالار عروسی لوکس

امکانات می‌تواند تأثیر زیادی در محاسبه هزینه و قیمت باغ عروسی در تهران داشته باشد. هر چه امکانات زیادی در باغ تالار عروسی ارائه شود، مسلماً هزینه باغ عروسی بالاتر خواهد رفت. به همین خاطر در قرارداد باید امکاناتی که قرار است استفاده شود، قید گردد.

برای مثال اگر عروس و دامادی قصد استفاده از خدمات کافی شاپ و یا کافه سنتی باغ عروسی را نداشته باشند، پس هزینه‌ای نیز بابت وجود چنین امکاناتی پرداخت نخواهند کرد. در اکثر باغ‌ها امکانات اضافی وجود دارند که بنا به درخواست متقاضی در لیست امکانات عروسی قرار می‌گیرند و هزینه اضافی را بر عروس و داماد تحمیل می‌کنند.

در عروسی های لاکچری معمولا زوج های جوان و مهمانانشان از تمامی امکانات باغ تالار استفاده می کنند که موجب می شود هزینه ها بالا رود.

امکانات باغ تالار عروسی لوکسخدمات عروسی لوکس

خدمات ارائه شده در باغ عروسی در تهران از دیگر عوامل مهمی است که در زمان عقد قرارداد اجاره باغ عروسی باید به آن اشاره نمود. این که چه خدماتی قرار است در عروسی در باغ ارائه گردد و هزینه استفاده از این خدمات چقدر خواهد بود. مواردی است که در هزینه عروسی لاکچری موثر است.

ممکن است برخی از باغ‌های عروسی خدمات مربوط به تشریفات عروسی را ارائه ندهند که در این صورت مجبورید از یک موسسه تشریفاتی برای دریافت خدمات کمک بخواهید و هزینه آن را پرداخت کنید.

خدمات عروسی لوکسچه خدمات ارائه شده توسط خود باغ عروسی صورت گیرد یا از تیم تشریفاتی کمک بگیرید، در آخر باید لیستی از خدمات ارائه شده در مراسم را تهیه کرده و هزینه آن را پداخت نمایید. پس نتیجه می‌گیریم که خدمات ارائه شده در باغ عروسی و نوع و کیفیت آن‌ها می‌تواند در تعیین هزینه باغ عروسی تأثیرگذار باشد.

گل آرایی عروسی لوکسپرسنل و کادر خدماتی 

علاوه بر هزینه‌ای که برای دریافت خدمات می‌پردازید باید به این مسئله نیز توجه نمایید که در محاسبه هزینه و قیمت عروسی لاکچری علاوه بر خدمات ارائه شده میزان حرفه‌ای بودن پرسنل و کادی که خدمات را ارائه می‌دهند نیز می‌تواند تاثیرگذار باشد. در واقع نوع خدمات رسانی که توسط فردی آموزش دیده و کاربلد انجام می‌شود با خدمات رسانی فردی مبتدی بسیار متفاوت خواهد بو و در تعیین هزینه عروسی تاثیرگذار است.

باغ‌های و تالارهای عروسی لوکس در تهران دارای کادر خدمات رسانی بسیار ماهر و کاربلدی هستند که مهارها و آموزش‌های چگونگی خدمات رسانی را دیده‌اند.

پرسنل و کادر خدماتی پکیج پذیرایی عروسی لوکس تهران

پکیج پذیرایی از دیگر عوامل تاثیرگذار در هزینه باغ عروسی است. پکیج پذیرایی از عوامل اصلی در تعیین هزینه عروسی لاکچری است زیرا هزینه بالایی را برای صاحب مجلس خواهد داشت. این هزینه برحسب تعداد مهمانان و نوع پذیرایی که قرار است انجام شود می‌تواند متفاوت باشد.

پکیج پذیرایی و شام عروسی لوکسدر عروسی های لاکچری معمولا انواع غذا های ایرانی و فرنگی سرو می شود و منو غذایی بسیار متنوع است. در پکیج پذیرایی عروسی لاکچری معمولا انواع ماهی و میگو، لابستر، بره، ماهیچه، انواع کباب در کنار غذاهای دیگر سرو می شود. قیمت منو تالار عروسی در این نوع عروسی ها به دلیل برخورداری از تنوع غذایی بسیار بالاست.

پذیرایی با لابستر عروسی لوکسزمان برگزاری مراسم عروسی

زمان برگزاری مراسم عروسی نیز در هزینه عروسی لاکچری تاثیرگذار است. همانطور که قبلاً گفته شد برگزاری عروسی در روزهای وسط هفته یا ایام غیر تعطیل به دلیل حجم تقاضای کمتر و خلوت بودن باغ‌های عروسی، سبب کاهش هزینه عروسی خواهد شد. و برعکس ایام شلوغ سال مانند ولادت‌ها و عیدها بیشترین هزینه عروسی را در پی خواهد داشت.

همچنین در فصول سرد سال نیز هزینه عروسی کمتر خواهد بود زیرا برگزاری مراسم عروسی در این فصول کمتر بوده و مخصوصاً باغ‌های عروسی خلوت خواهند بود به همین دلیل کمترین تأثیر را در هزینه عروسی در تهران خواهد داشت.

خدمات جانبی

غیر از خدماتی که در باغ تالار عروسی ارائه می‌شود ممکن است برخی از عروس و دامادها خدمات دیگری  نیز جهت مفرح شدن مراسم از باغ درخواست نمایند. این خدمات اضافی به عنوان خدمات جانبی محسوب شده و هزینه عروسی لاکچری را افزایش می‌دهد این خدمات شامل موارد زیر است:

  • تیم میکاپ عروس و داماد
  • تهیه لباس عروس و داماد
  • آتلیه اختصاصی
  • ماشین عروس و دیزاین آن
  • خدمات دیگر مربوط به ایده‌های عروس و داماد

خدمات جانبی عروسی لوکس

بهترین باغ های عروسی برای برگزاری عروسی لاکچری

در ادامه می توانید لیست باغ تالار های لوکس عروسی را مشاهده کنید. برای اطلاعات بیشتر و مشاهده لیست کامل تر به بخش باغ عروسی مراجعه کنید.

باغ تالار دایانا

باغ تالار دایانا یکی از باغ های لوکس منطقه گرمدره است که از امکانات ویژه ای برای برگزاری مراسم برخوردار است. زیبایی باغ عمارت دایانا در کنار ویژگی های دیگر موجب شده است باغ تالار دایانا از محبوبیت بالایی برخوردار باشد.

باغ تالار لوکس دایانا باغ تالار باران

باغ تالار باران که به باغ تالار برج ایفل معروف است یکی دیگر از باغ های لوکس گرمدره است. باغ تالار عروسی باران یکی از باغ تالار های پر طرفدار در بین عروس و داماد ها است که با داشتن ویژگی هایی مانند موقعیت و دسترسی راحت شهری برای مهمانان و دیزاین فوق العاده لوکس از محبوبیت بالایی برخوردار است.

باغ تالار بارانباغ تالار آنیت

اگر می خواهید مراسم شما در منطقه شرق تهران و به صورت لوکس برگزار شود باغ تالار آنیت بهترین انتخاب است. باغ آنیت در محدوده جاجرود واقع شده است و یکی از باغ تالار های شیک این منطقه است. باغ عروسی آنیت در میان سایر باغ های عروسی از دیزاین های خیلی ویژه و زیبایی برخوردار است و بیشتر عروس و داماد ها تمایل دارند تا مراسم عروسی خود در این فضاها برگزار شود.

باغ تالار لوکس آنیتباغ تالار الماس

باغ تالار الماس ۷۷۰ می تواند یک پیشنهاد عالی برای عروس و دامادی باشد تا مهمترین روز زندگیشان را با خاطره ای خوش و به یادمانی پشت سر بگذارند و از بودن کنار مهمانان شان لذت ببرند. یکی از ویژگی های مهم باغ تالار الماس ۷۷۰ داشتن دو فضای بزرگ برای پذیرایی از مهمانان است. به این معنی که هم می توانید در باغ از مهمان ها پذیرایی نمایید و هم در محوطه تالار که این انتخاب به سلیقه عروس و داماد بستگی دارد.

باغ تالار لوکس الماسباغ تالار سفید

طراحی به سبک فرانسوی در باغ تالار سفید موجب شده است این باغ تالار از دیزاین فوق العاده ای برخوردار باشد. باغ تالار سفید

از فضای مجلل و لوکسی برخوردار است. باغ عروسی سفید گرمدره ظرفیت ۱۰۰ الی ۶۰۰ نفر را دارا می باشد و برای مراسم عروسی بسیار مناسب است. باغ سفید دارای پارکینگ به ظرفیت ۲۵۰ نفر است تا با خیال راحت از مهمان های شما استقبال کند.

باغ تالار لوکس سفیدباغ تالار فاخر

یکی از باغ های جدید که در منطقه احمد آیاد مستوفی قرار گرفته است باغ فاخر است. این باغ تالار از فضای بسیار مجللی برخوردار است و لوکیشن های مختلفی برای عکاسی دارد. باغ تالار فاخر به عمارت هفت گانه فاخر معروف است چرا که دارای لوکیشن هایی از جمله  کاخ تروی ایتالیا، قلعه ناتینگهام انگلیس، عمارت اسپرلوس، عمارت شاین فرانسه، عمارت وست ورلد، عمارت هخامنش و عمارت فاخر است.

برای برگزاری مراسم خود در باغ تالار فاخر می توانید با تشریفات پل تماس بگیرید.

باغ لوکس فاخرباغ تالار هانا

باغ هانا یکی دیگر از باغ های زیبای گرمدره است که از فضای لوکس و ویژه ای برخودار است. این باغ زیبا مناسب برای انواع مراسم عقد و عروسی و نامزدی است.

عمارت لوکس هانا

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223