اجاره باغ عروسی

3.7/5 - (33 امتیاز)
آذر 1398
اجاره باغ عروسی

امروزه برگزاری مراسم در باغ عروسی طرفداران بیشتری نسبت به تالار عروسی دارد. از این رو تشریفات پل با ارائه خدمات ویژه اجاره باغ عروسی آماده ارائه خدمات برای مراسم شما است. در ادامه می توانید لوکیشن های باغ عروسی تشریفات پل را مشاهده کنید و برای مشاهده لوکیشن های باغ با مدیریت مجموعه هماهنگ کنید.

باغ برای عروسی

تشریفات پل دارای باغ اختصاصی کاملا روباز است برای اطلاع از مکان باغ و ویزیت باغ می توانید با شماره تماس هماهنگ کنید.

باغ عروسی

یکی از قدیمی ترین سنت هایی که از گذشته تا به حال بسیار مورد توجه بوده است پیوند مقدس زناشویی است اما باید بگوییم که امروزه برگزاری جشن عروسی با گذشته بسیار فرق دارد. با توجه به آداب و رسوم شهر ها تغییرات زیادی درباره نحوه برگزاری مراسم عروسی به وجود آمده است که در بسیاری از موارد باعث شده تا زوج های جوان برای برگزاری مراسم دغدغه های گوناگونی داشته باشند.

باغ عروسی اجارهدر بسیاری از افراد ممکن است که اجاره باغ عروسی، آتلیه و سایر موارد مورد نیاز برای عروسی که حتما باید انجام شوند به کمبود زمان زوج ها و یا کمبود بودجه برای انتخاب این موارد مشکلاتی به وجود بیاید از این رو ممکن است تا زوج ها دچار سردرگمی و یا بی برنامگی شوند؛ امروزه با وجود شرکت ها و مراکز خدماتی با عناوین خدمات مجالس در زمینه برگزاری جشن ها و مراسم ها و کمک به زوج های جوان برای داشتن یک مراسم لوکس و فوق العاده، زوج های جوان می توانند تا تمامی کار های عروسی از صفر تا صد را با کیفیت مناسب و عالی به انجام برسانند.

شما می توانید برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مشاهده باغ های لوکس تشریفات پل با ما تماس بگیرید.

باغ عروسی لوکس

انتخاب تاریخ مناسب برای عروسی و اطلاع دادن آن به شرکت های برگزار کننده از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب باغ عروسی انجام شود. بعد از آن تمام موارد طبق بودجه عروس و داماد برگزار می شود این بودجه شامل مواردی است که عروس و داماد برای برگزاری مراسم کنار گذاشته اند با توجه به این که تمام کار ها هزینه بر است از این رو همه چیز باید طبق برنامه پیش برود. انتخاب لباس عروس زیبا، آرایش عروس، تزئین ماشین عروس، آتلیه ی عروس، حلقه ی عروس و داماد از جمله مواردی است که برای برگزاری یک مراسم عروسی خوب حتما لازم و ضروری است.

باغ تالار عروسی

در کنار هزینه هایی که عروس و داماد باید برای برگزاری مراسم عروسی پرداخت کنند هزینه اجاره باغ عروسی بیشترین هزینه ای است که باید متقبل شوند. با توجه به امکاناتی که بسیاری از باغ ها دارند هزینه عروسی در باغ ها متغیر است این هزینه ها شامل هزینه ورودی، هزینه سفره عقد، تزئینات خاص برای دکور های جدید عروسی مثل گل آرایی سالن، شمع آرایی و تزئین جایگاه عروس و داماد و . . . است.

باغ عروسی لوکس شمال تهران

با مراجعه به بخش باغ تالار عروسی اطلاعات کافی را در خصوص باغ تالار عروسی تشریفات پل بدست آورید.

باغ عروسی تهران +قیمت

اجاره باغ عروسی به همراه سفره عقد

بسیاری از افراد تمایل دارند که در باغ عروسی خود سفره عقد هم داشته باشند. از این رو تشریفات پل طراحی های متفاوتی را برای اجرای سفره عقد در باع عروسی در نظر گرفته است.

سفره عقد باغ عروسی

  • باغ عروسی و عقد
  • اجاره باغ عروسی با سفره عقد
  • سفره عقد باغ عروسی

مناطق اجاره باغ عروسی

تشریفات پل در تلاش است خدمات ویژه ای را در زمینه اجاره باغ عروسی ارائه دهد. در ادامه می توانید با لیست باغ عروس در تهران و اطراف تهران آشنا شوید.

اجاره باغ عروسی شمال تهران

معمولا باغ های محدودی در منطقه شمال تهران برای ارائه خدمات عروسی وجود دارد. تشریفات پل با باغ های لوکس خود در بهترین لوکیشن های شمال تهران مجری مراسم شما است.

  • باغ نیاوران
  • اجاره باغ عروسی شمال تهران
  • باغ عروسی شمال تهران
لیست باغ عروسی شمال تهران ظرفیت (نفر)
باغ تالار عروسی اقدسیه
باغ عروسی نیاوران 200
باغ تالار اوشان
باغ تالار تشریفاتی شمال تهران
باغ تالار فرمانیه 250
باغ عروسی لواسان با ظرفیت 200
باغ لواسان با ظرفیت 300
باغ لواسان باظرفیت 400

اجاره باغ عروسی شمال تهران

باغ عروسی اختصاصی ولنجک

شما می توانید مراسم عقد و عروسی خود را در باغ لوکس شمال تهران در محدوده ولنجک برگزار کنید. در ادامه می توانید تصاویر باغ لوکس ولنجک را مشاهده کنید.

  • باغ عروسی لوکس شمال تهران
  • باغ تالار ولنجک
  • باغ عروسی ولنجک تهران
  • باغ عروسی ولنجک تهران
  • باغ تالار ولنجک تهران
  • باغ عروسی ولنجک
  • اجاره باغ تالار ولنجک شمال تهران
  • عروسی باغ ولنجک
  • باغ تالار ولنجک تهران
  • عروسی در باغ عروسی ولنجک
  • اجاره باغ ولنجک
  • عروسی باغ ولنجک

اجاره باغ عروسی گرمدره

گرمدره دارای باغ ها و مناطق سرسبز زیادی است. وجود باغ ها و عمارت های زیبا موجب شده است بسیاری از افراد با اجاره باغ عروسی گرمدره شبی به یادماندنی برای عروسی خود و مهمانان رقم بزنند.

اجاره باغ عروسی گرمدره

تشریفات مجالس در باغ های عروسی گرمدره به دلیل تجربه ی زیادی که در کار خود دارند تمامی نیاز های هر عروسی را در نظر می گیرند و بر اساس آن خدمات شان را ارائه می دهند تا مراسم شما را بدون کم و کاستی برگزار کنند به گونه ای که شما فقط کار نظارت روی انجام خدمات را به عهده خواهید داشت و خیالتان از بابت نحوه پذیرای و برگزاری مراسم راحت خواهد بود و این یک مزیت بزرگ در برگزاری هر مراسم است.

  • اجاره باغ برای عروسی گرمدره
  • باغ تالار با ظرفیت ۲۰۰ نفر
  • اجاره باغ عروسی منطقه گرمدره
  • باغ عروسی در گرمدره
  • قیمت اجاره باغ برای عروسی
  • باغ عروسی لوکس
  • باغ عروسی برای اجاره
  • اجاره باغ تالار
  • تالار باغ گرمدره
  • اجاره باغ و تالار عروسی
  • ورودی باغ عروسی
  • باغ عروسی شیک و زیبا

اجاره باغ عروسی غرب تهران

برای برگزاری مراسم در بهترین باغ عروسی غرب تهران ابتدا باید مناسبت ترین و یا بهتر است بگوییم بهترین باغ عروسی را شناسایی و انتخاب کنید که معمولا افراد زیادی با ویژگی بهترین باغ عروسی غرب تهران آشنایی چندانی ندارند و همین امر نیز سبب می شود که با توجه به بودجه ای که مشخص کرده اند نتوانند بهترین باغ عروسی را انتخاب کنند.

اجاره باغ عروسی غرب تهران

منطقه غرب تهران یکی از مناطقی است که دارای باغ های شیک و زیبایی است. در ادامه می توانید برخی از این تصاویر باغ های تشریفات پل برای باغ های غرب تهران را مشاهده کنید. برای مشاهده تصاویر بیشتر به بخش باغ عروسی غرب تهران مراجعه کنید.

  • باغ عروسی غرب تهران
  • اجاره باغ تالار عروسی غرب تهران
  • اجاره باغ غرب تهران

اجاره باغ عروسی شرق تهران

تشریفات پل با در نظر گرفتن بهترین باغ های شرق تهران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. در ادامه با لیست بهترین باغ های منطقه شرق تهران آشنا می شوید.

  • باغ عروسی شرق تهران
  • اجاره باغ شرق تهران
  • اجاره باغ شرق تهران
لیست باغ عروسی شرق تهران ظرفیت (نفر)
اجاره باغ عروسی جاجرود 100 نفر
اجاره باغ عروسی جاجرود 200 نفر
اجاره باغ عروسی جاجرود 500 نفر
اجاره باغ عروسی  سفیر
اجاره باغ عروسی باغ تالار رویاها
اجاره باغ عروسی شرق تهران کرشت 80 نفر
اجاره باغ عروسی  شرق تهران کرشت 150 نفر
اجاره باغ عروسی شرق تهران کرشت 200 نفر
اجاره باغ عروسی شرق تهران کرشت 400 نفر
اجاره باغ عمارت نیاوران جاجرود
اجاره باغ تالار عصر نوین
اجاره باغ عروسی باغ تالار آنیت
اجاره  باغ تالار مجلل گیلاس

اجاره باغ عروسی شهریار

بسیاری از زوج های جوانی که با ما تماس می گیرند، تمایل دارند تا مراسم آن ها در باغ های شهریار برگزار شود. تشریفات پل با در نظر گرفتن چند لوکیشن در شهریار آماده برگزاری مراسم عقد و عروسی شما است. همچنین امکان برگزاری عروسی در باغ شخصی شما در منطقه شهریار وجود دارد.

اجاره باغ عروسی شهریار

نحوه انتخاب و اجاره باغ عروسی

یکی از حائز اهمیت ترین انتخاب های زوج های جوان، انتخاب باغ برای برگزاری مراسم عروسی است که عروس داماد باید برای مراسم انجام دهند. برای مهمان ها بسیار مهم است که باغ یا تالاری که انتخاب می کنید به چه شکلی باشد از این رو بهتر است تا سریعا برای رزرو آن مکان اقدام کنید تا در ادامه با مشکل نبود سالن یا باغ مواجه نشوید.

باغ عروسی روستیک

از مهم ترین وظایف تشریفات مجالس ارائه خدمات لوکس و حرفه ای است. با توجه به دلپذیر بودن فضای باغ و جذابیت آن در مقایسه با تالار در صورت داشتن بودجه مناسب و کافی بهترین انتخاب برای برگزاری مراسم اجاره باغ عروسی است.

نحوه انتخاب و اجاره باغ عروسی

 باغ ‌های عروسی چه امکاناتی دارند ؟

بسیاری از زوج هایی که باغ را به عنوان محل برگزاری جشن انتخاب می کنند به دنبال برگزاری جشن با کیفیتی بسیار بالا و به یاد ماندنی هستند زیرا کاملا مشخص است که برگزاری مراسم عروسی در باغ با امکانات خوب کمک می کند تا مراسم باشکوه تر و خیلی مفصل تر برگزار شود.

با توجه به این که باغ های عروسی بیشترین امکانات را برای برگزاری مراسم ها دارند از این رو تمامی امکانات و خدماتی که باغ ها برای مراسم در نظر می گیرند می تواند هزینه های متفاوتی را در بر داشته باشد. مثلا هزینه اجاره باغ عروسی و خدماتی که در هر باغ ارائه می شود متفاوت است. کاملا مشخص است که برای برگزاری یک مراسم مفصل و تشریفاتی باید هزینه های بالایی را در نظر داشت.

عروس و داماد های جوان در اجاره باغ عروسی باید به تعداد مهمان ها و در واقع به ظرفیت باغ نیز توجه داشته باشند زیرا اولین و مهم ترین نکته ای که باید در انتخاب باغ در نظر داشت تناسب باغ با تعداد مهمان ها و ظرفیت آن است. تا مراسم شما سرد و بی روح نشود در صورت این که تعداد مهمان ها کمتر از ظریفت باغ باشد مراسم شما جذابیت خاصی را ندارد و چون مکان بسیار بزرگ و تعداد مهمان ها کمتر است باغ بسیار خلوت دیده می شود.

در موارد دیگر نیز شلوغی بیش از حد جشن می تواند مشکلات دیگری را برای میزبان رقم بزند که این اتفاق اصلا خوب نیست؛ در صورتی که تعداد مهمان های شما بیش از ظرفیت باغ باشد، بدون شک بر روی کیفیت خدمات رسانی در مراسم تاثیر گذار است و به دلیل ازدحام و شلوغی و کوچک بودن محیط حتی نوع پذیرایی نیز بدون نظم و آشفته خواهد شد. از این رو در اجاره باغ عروسی توجه به ظرفیت باغ و تعداد سالن بسیار اهمیت دارد که باید مورد توجه قرار بگیرد.

هزینه اجاره باغ عروسی

از مزیت های برگزاری جشن در باغ با توجه به وسعت باغ، قرار گرفتن جایگاه عروس و داماد در بین مهمان ها و یا در مکانی نزدیک به آن ها است. از این رو دید مهمان ها به عروس و داماد بیشتر است و معمولا به تمامی جشن دید راحتی را دارند؛ و عروس و داماد ها می توانند نسبت به همه مهمان های دید کاملی را داشته باشند و می توانند خیلی راحت به آنها سر بزنند.

با توجه به این که برگزاری جشن در باغ می تواند بسیار لذت بخش و خاطر انگیز باشد و تشریفات عروسی نیز با برنامه ریزی دقیق و تدارکات عالی برای همین امر تلاش می کنند از این رو تمام امور باید به نحو احسن مدیریت شود. از مهم ترین مسئولیت های تشریفات عروسی در اجاره باغ تامین پارکینگ است زیرا نبود فضای کافی برای پارک اتومبیل مهمان ها در پارکینگ می تواند بسیار دردسر ساز باشد از این رو افرادی که مسئولیت برگزاری عروسی ها و مراسم های دیگر را برعهده دارند باید همه شرایط را برای برگزاری بی نقص مراسم محیا کنند.

از مهم ترین خدماتی که تشریفات مجالس باید در جشن ها و مناسبت ها در نظر داشته باشند نوع روشنایی باغ است. در واقع نوع نورپردازی و روشنایی باغ بسته به نوع تزئینی که برای نورپردازی و با توجه به مقدار هزینه ای که دارد ارائه می شوند. نصب ریسه های رنگی و مشعل های بزرگ آتش در قسمت ورودی معمولا از وسایل تزئینی متنوعی است که این نوع چراغانی ها همراه گل آرایی های بی نظیری که انجام شده باعث می شود تا فضا بسیار زیباتر و لوکس تر شود و مهمان ها یک شب رویایی را کنار عروس و داماد تجربه کنند.

اگر نگاهی به منو خدمات باغ های عروسی بیندازیم معمولا در لیست منو همه آن ها می توانیم گروه موسیقی را که جز آپشن های اصلی است ببینیم. از این رو بیشتر باغ ها برای متقاضیان در منو های خدماتی که ارائه می دهند گروه‌های موسیقی بسیار معروفی را معرفی می کنند که مانند سایر گزینه ها انتخاب نوع دیجی با توجه به سلیقه عروس و داماد و بودجه ای که برای انتخاب گذاشته اند کاملا متفاوت است.

برای داشتن مکانی خاص و ویژه برای برگزاری عروسی، گل آرایی بهترین انتخاب و خاص ترین شکل ممکن طراحی و دیزاین است که می تواند بسیار شیک و خاطره انگیز باشد زیبا کردن فضای عروسی باعث می شود تا کیفیت مراسم شما بسیار بالاتر رود. از این رو امروزه شما با انتخاب بهترین مدل های گل آرایی و با استفاده از طراحان مدرن و با سابقه در زمینه این خدمات و با استفاده از تکنیک‌های روز و با هزینه های منطقی می توانید مراسم تان را با یک گل آرایی زیبا به باغی زیبا و رویایی تبدیل کنید.

در مراسم های عروسی توجه به راحتی و آسایش میهمانان از مهم ترین نکات است که حتما باید رعایت شود. با توجه به خدماتی که باغ ها ارائه می دهند در زمان بازدید باید به همه موارد توجه داشت از جمله مواردی که باید در هنگام بازدید از باغ برای اجاره باغ عروسی باید در نظر گرفت توجه به سرویس های بهداشتی و رختکن‌ ها است. تمیزی سرویس بهداشتی از جمله مواردی است که باید در نظر داشت سرویس ها باید خیلی منظم و تمیز باشند.

بیشتر افراد دوست دارند که مراسمشان بسیار خاص و لاکچری باشد از این رو این افراد برای مهمان ها مراسم های بسیار خاصی مثل آتش بازی، رقص نور، استیج، بارهای نوشیدنی و سفره‌خانه ها، اجاره کالسکه عروس و. . . که تمامی این موارد در منو بیشتر باغ ها وجود دارد انتخاب می کنند که می تواند برای مهمان ها بسیار هیجان انگیز باشد همان طور که گفتیم تمامی این موارد بستگی به بودجه ای است که عروس و داماد برای مراسم کنار گذاشته اند.

تأثیر محل قرار گیری باغ و اعتبار آن در قیمت اجاره باغ عروسی

انتخاب نوع باغ و یا مکان مناسب برای باغ از مهم ترین مواردی است که تاثیر زیادی را در قیمت اجاره باغ دارد. این مورد نیز با توجه به موارد دیگر به بودجه عروس و داماد برای برگزاری مراسم بستگی دارد. از آن جایی که بیش تر باغ های عروسی در محدوده های اطراف شهر قرار دارند بدون شک انتخاب باغ در مناطق دیگر مثل قسمت های شمالی تهران می تواند بسیار گران تر باشد.

علاوه بر مکان باغ عروسی، خدمات جانبی از جمله نوع منو انتخابی، نوع گل آرایی و دیزاین، تعداد مهمان ها از موارد موثر بر روی قیمت اجاره باغ عروسی هستند.

موارد موثر بر قیمت اجاره باغ عروسی

مهم ترین مواردی که در قیمت اجاره باغ عروسی بسیار تاثیر گذار است در واقع نوع امکانات اولیه و اساسی باغ عروسی است. از جمله این امکانات می توان به ظرفیت باغ عروسی، امکانات رفاهی مانند محل بازی کودکان، سرویس بهداشتی، رختکن، پارکینگ و… اشاره داشت که همگی این موارد از جمله تاثیر گذار ترین مواردی است که می تواند باعث افزایش قیمت باغ عروسی شود.

قیمت اجاره باغ عروسی

کاملا مشخص است که این امکانات می تواند تاثیر بسیاری را روی قیمت اجاره باغ عروسی داشته باشد در کنار این خدمات وسعت باغ نیز مهم است از این رو هر چقدر وسعت باغ عروسی بیش تر  و امکانات با کیفیت تر باشد قطعاً تأثیر مستقیمی در قیمت اجاره باغ عروسی خواهد گذاشت.

ممکن است که بسیاری از باغ ها امکاناتی را که شما انتظار دارید را در منو خدماتی خود نداشته باشند از این رو شما می توانید برخی امکانات قابل حمل را  به باغ منتقل کنید.

از دلایل مهم  افزایش یا کاهش قیمت اجاره باغ عروسی این است که باغ عروسی چه خدمات و تشریفاتی را برای زوج های جوان در نظر می گیرد خدماتی مانند عکاسی و فیلم برداری شب عروسی، پذیرایی از مهمان های شما، تهیه شام عروسی، امکان اجاره ماشین عروس، گل آرایی سفره عقد، طراحی میز و صندلی عروس و داماد، چینش میز ها و صندلی ها، دسته گل عروس، خدمات آرایش عروس و بسیاری خدمات دیگر از مواردی است که برای زوج های جوان در نظر گرفته است. در نظر داشته باشید که تمامی این موارد می تواند حذف یا اضافه شود.

شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت اجاره باغ عروسی با کارشناسان تشریفات پل تماس بگیرید.

سوالات متداول اجاره باغ عروسی

ظرفیت باغ های عروسی تشریفات پل چند نفر است؟

شما می توانید با توجه به مهمان های خود از تعداد 100 تا تعداد 2000 نفر باغ های تشریفات پل را انتخاب کنید.

هزینه اجاره باغ عروسی چگونه براورد می شود؟

هزینه اجاره باغ عروسی با توجه به تعداد مهمان ها، منو انتخابی و خدمات جانبی دیگر متفاوت است.

باغ های عروسی تشریفات پل در کدام مناطق قرار دارد؟

تشریفات پل با گرداوری لیستی از بهترین باغ های شهریار، کرج، گرمدره،لواسان و تهران آماده خدمت رسانی است.

آیا امکان تغییرات در گل آرائی و یا خدمات کترینگ وجود دارد؟

بله شما می توانید طراحی و دیزاین باغ را براساس سلیقه خود انتخاب کنید.

باغ و یا خانه ویلایی داخل تهران :

باغ غرب تهران اشرفی اصفهانی با ظرفیت ۲۵۰ نفر
باغ غرب تهران پونک با ظرفیت ۳۰۰ نفر
باغ شمال تهران نیاوران با ظرفیت ۲۵۰ نفر
باغ شرق تهران تهرانپارس با ظرفیت ۳۰۰ نفر
باغ شرق تهران حکیمیه با ظرفیت ۴۰۰ نفر

باغ سالن و یا باغ روباز حومه شرق تهران :

باغ جاجرود باظرفیت ۱۰۰ نفر
باغ جاجرود باظرفیت ۲۰۰ نفر
باغ جاجرود با ظرفیت ۵۰۰ نفر
باغ کرشت با ظرفیت ۸۰ نفر
باغ کرشت با ظرفیت ۱۵۰ نفر
باغ کرشت با ظرفیت ۲۰۰ نفر
باغ کرشت با ظرفیت ۴۰۰ نفر

باغ سالن و یا باغ روباز حومه شمال وشمال شرق تهران :

باغ لواسان با ظرفیت ۲۰۰ نفر
باغ لواسان با ظرفیت ۳۰۰ نفر
باغ لواسان باظرفیت ۴۰۰ نفر

 

باغ سالن و باغ روباز حومه غرب تهران :

باغ جاده مخصوص کرج کیلومتر ۱۲ با ظرفیت ۲۰۰ نفر
باغ جاد مخصوص کرج کیلومتر ۱۳ با ظرفیت ۴۰۰ نفر
باغ ایرانخودرو با ظرفیت ۱۰۰ نفر
باغ ایرانخودرو با ظرفیت ۲۰۰ نفر
باغ ایرانخودرو باظرفیت ۵۰۰ نفر
باغ جاده قدیم کرج با ظرفیت ۲۰۰ نفر
باغ جاده قدیم کرج با ظرفیت ۳۰۰ نفر
باغ جاده قدیم کرج با ظرفیت ۱۰۰ نفر
باغ جاده قدیم کرج با ظرفیت ۷۰۰ نفر
باغ چیتگر با ظرفیت ۱۵۰ نفر
باغ چیتگر با ظرفیت ۵۰۰ نفر
باغ جاده شهریار با ظرفیت ۱۰۰ نفر
باغ جاده شهریار با ظرفیت ۲۵۰ نفر
باغ جاده شهریار با ظرفیت ۴۰۰ نفر
باغ جاده شهریار با ظرفیت ۷۰۰ نفر
باغ گرمدره با ظرفیت ۱۵۰ نفر
باغ گرمدره با ظرفیت ۲۵۰ نفر
باغ گرمدره با ظرفیت ۳۵۰ نفر
باغ گرمدره با ظرفیت ۵۰۰ نفر
باغ گرمدره با ظرفیت ۷۵۰ نفر
باغ محمد شهر با ظرفیت ۲۰۰ نفر
باغ محمد شهر با ظرفیت ۵۰۰ نفر

 

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223