قیمت باغ عروسی

2.7/5 - (46 امتیاز)
مرداد 1399
قیمت باغ عروسی

قیمت باغ عروسی برای زوج هایی که قصد برگزاری مراسم در باغ را دارند از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که انتخاب باغ عروسی معمولا با توجه به بودجه عروس و داماد انجام می شود به همین دلیل نیز “قیمت باغ عروسی” جزو اولین پرسش های زوج ها است. در ادامه با قیمت ورودی باغ عروسی سال 1402 و قیمت منو شام بیشتر آشنا می شوید.

برگزاری مراسم عروسی در باغ جزو بهترین انتخاب های زوج ها است چرا که برگزاری مراسم در باغ در برگزاری یک مراسم باشکوه و رویایی تاثیر بسیاری دارد اما گاهی ممکن است قیمت باغ عروسی بسیاری از زوج ها را از برگزاری مراسم در چنین مکانی منصرف کند اما اگر شما نیز جزو این دسته از عروس و داماد ها هستید برایتان یک خبر خوب و خوشحال کننده داریم.
خبر خوب برای افرادی که با محدودیت بودجه روبه رو هستند این است که اجاره باغ عروسی با ظرفیت های مختلف (کمترین ظرفیت مانند 50 نفر و…) امکان پذیر است و حتما نیازی به اجاره باغ هایی با ظرفیت بالا نیست تا بتوانید یک مراسم باشکوه و مجلل برگزار کنید. حال ممکن است با خود بگویید ظرفیت باغ چه ارتباطی به قیمت باغ عروسی دارد؟
بهتر است بدانید که ظرفیت باغ رابطه مستقیمی با قیمت باغ عروسی دارد یعنی هرچه ظرفیت بیشتر قیمت نیز بیشتر خواهد بود. البته عوامل دیگری نیز در قیمت باغ عروسی موثر هستند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

هزینه باغ عروسی

موارد موثر بر قیمت باغ عروسی

شناخت موارد موثر بر قیمت باغ عروسی می تواند به زوجین در صرفه جویی در هزینه ها کمک بسیاری کند زیرا زوج ها می توانند با آشنایی با این موارد به راحتی تصمیم بگیرند که چه باغی را انتخاب کنند که در عین مجلل بودن بسیار مقرون به صرفه باشد. همچنین می توانند موارد غیر ضروری را که فقط در بالا رفتن قیمت باغ عروسی نقش دارند را از لیست خود حذف کنند. برای شناخت موارد موثر بر قیمت باغ عروسی با ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

قیمت باغ تالارمنطقه و موقعیت جغرافیایی باغ: اگر تا به حال جهت اجاره باغ به موسسات تشریفاتی و یا بنگاه ها مراجعه کرده باشید حتما می دانید که گاهی هزینه اجاره دو باغ با امکانات یکسان تفاوت زیادی با هم دارد. شاید اگر دلیل این امر را از این موسسات بپرسید به شما پاسخ خواهند داد که موقعیت مکانی این باغ ها با یکدیگر متفاوت است و همین امر نیز سبب تفاوت قیمت آن ها شده است. معمولا قیمت باغ هایی که در بهترین نقطه شهر قرار دارند بیشتر از باغ هایی است که در مناطق متوسط و یا پایین شهر قرار دارند.

موارد موثر بر قیمت باغ عروسیهمچنین به این نکته نیز توجه داشته باشید که قیمت باغ عروسی در شهر های مختلف متفاوت است. به عنوان مثال اگر شما بخواهید مراسم خود را در یک باغ در تهران برگزار کنید باید هزینه بیشتری نسبت به کسی که مراسم خود را در یکی از باغ های یک شهرستان کوچک برگزار می کند بپردازید.

ظرفیت باغ: همانطور که قبلا اشاره کردیم ظرفیت باغ تاثیر بسزایی در هزینه و قیمت باغ عروسی دارد. در نتیجه برای جلوگیری از ایجاد هزینه های اضافی می توانید با توجه به تعداد مهمان های خود باغی را اجاره کنید. به عنوان مثال اگر تعداد مهمان های شما 100 نفر است به دنبال باغی باشید که ظرفیت آن 100 نفر است و هیچگاه سعی نکنید باغی با ظرفیتی بیشتر از تعداد مهمان هایتان انتخاب کنید چرا که این کار هیچ سودی برای شما نخواهد داشت و برخلاف تصور عده ای هیچ کمکی به باشکوه تر به نظر رسیدن مراسم شما نمی کند.
امکانات باغ عروسی: امکانات رفاهی و اساسی باغ هر چقدر زیاد باشد به همان اندازه نیز قیمت باغ عروسی بیشتر خواهد شد از جمله این امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پارکینگ اختصاصی
  • فضای لوکس و مجلل
  • اکسسوری های داخل باغ تالار
  •  رختکن
  •  محل بازی کودکان
  •  سرویس بهداشتی
  •  رستوران سلف سرویس
  •  بخش ویژه پذیرایی

قیمت باغ تالار عروسی بر اساس امکانات باغخدمات باغ عروسی: خدمات ارائه شده به مشتری در همه امور سبب افزایش قیمت ها می شود که باغ های عروسی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. تمامی خدماتی که در یک باغ عروسی به زوج ها و مهمان های آن ها ارائه می شود هزینه مخصوص به خود را دارند. عروس و داماد خود می توانند تعیین کنند که خواهان دریافت چه خدماتی هستند و یا دریافت چه خدماتی برایشان ضروری نیست. قیمت باغ عروسی با خدمات و قیمت تشریفات عروسی ارتباط مستقیمی دارد.

برخی از خدماتی که در قیمت باغ عروسی موثر هستند عبارت است از:

  •  پذیرایی از مهمان ها
  •  تهیه شام عروسی
  • میز مزه
  • نوع میوه و شیرینی
  • مقدار و تنوع غذایی
  •  اجاره ماشین عروس و دسته گل عروس
  •  خدمات لباس عروس و داماد
  •  عکاسی و فیلمبرداری از عروسی
  •  خدمات گل آرایی و نورپردازی
  •  چیدمان صندلی و میز مهمان ها

دیزاین و طراحی دلخواه: اگر شما می خواهید دیزاین و طراحی باغ با سلیقه شما انجام شود باید هزینه بیشتری نیز بپردازید. البته لازم به ذکر است که امکان دیزاین و طراحی با توجه به سلیقه عروس و داماد فقط در برخی از باغ ها امکان پذیر است و شما نمی توانید از همه باغ های عروسی چنین انتظاری را داشته باشید در نتیجه اگر می خواهید به این رویای خود جامه عمل بپوشانید بهتر است به سراغ اجاره باغ هایی بروید که این امکان را برای شما فراهم می آورند. البته حواستان باشد که قیمت باغ تالار عروسی در چنین مواقعی بسیار بیشتر از حد معمول آن خواهد بود.

دیزاین و قیمت باغ

قیمت باغ عروسی تهران

برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار عروسی تهران می‌تواند لحظات خوبی را برای عروس و داماد و مهمان‌ها رقم بزند. باغ‌های عروسی در تهران با ظرفیت‌های متنوع آماده ارائه خدمات به همشهریان عزیز هستند. برگزاری چنین مراسمی در باغ می‌تواند مجلسی بسیار لوکس و فوق العاده را ایجاد و جشن عروسی را به یادماندنی‌تر کند.

شاید مهم‌ترین مسئله‌ای که در زمان انتخاب و اجاره باغ عروسی برای عروس داماد مطرح می‌شود، قیمت باغ عروسی است. در تعیین قیمت باغ عروسی عوامل مختلفی وجود دارد که در ادامه مقاله به آن‌ها خواهیم پرداخت.

قیمت باغ عروسی تهراناین روزها با توجه به تورم بالا و گران شدن قیمت تمامی اجناس، قیمت باغ عروسی در تهران نیز افزایش پیداکرده و سبب ایجاد نگرانی در بین جوانان شده است. بالا رفتن نرخ قیمت اجاره باغ سبب ایجاد مشکلات و نگرانی‌هایی برای برگزاری مراسم عروسی و شروع زندگی مشترک آن‌ها شده است.

در شهری مانند تهران که کمتر خانواده‌ای را می‌توان یافت که دارای خانه‌ای بزرگ و ویلایی باشد، اجاره باغ عروسی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. ناگفته نماند که قیمت باغ عروسی در مقایسه باقیمت تالارها و سالن‌های موجود برای عروسی بالا است و این به دلیل محیط و تشریفاتی است که در این باغ‌ها به مهمانان ارائه می‌شود. عواملی وجود دارند که بتوان به‌وسیله آن‌ها قیمت باغ تالار را کاهش داد که این عوامل عبارت‌اند از:

  • در فصول سرد سال برگزاری مراسم عروسی می‌تواند به کاهش هزینه‌های عروسی و کاهش قیمت باغ عروسی منجر شود زیرا در این فصول تعداد عروسی‌های کمتری برگزار می‌شود و به دلیل کمبود تقاضا، قیمت‌ها کاهش می‌یابد.
  • کاهش قیمت باغ عروسی با برگزاری مراسم عروسی در ایام غیر تعطیل و وسط هفته.

قیمت باغ تالار عروسی حومه تهران

قیمت ورودی باغ‌ها

قیمت ورودی باغ‌ها معمولاً به عواملی از جمله موقعیت و دسترسی باغ، وسعت و ظرفیت باغ، خدمات ارائه شده در باغ، مهارت و تجربه پرسنل باغ در مهمانداری و پذیرایی، منو پذیرایی از مهمانان و … بستگی دارد. معمولاً هزینه ورودی باغ در تمامی باغ‌ها یکسان نیست و هر باغی با توجه به عوامل تاثیرگذار، هزینه ورودی متفاوتی را دریافت خواهد کرد.

قیمت ورودی باغ عروسی شروع قیمت از
قیمت ورودی باغ عروسی تهران شروع قیمت از 20,000,000 میلیون تومان
قیمت  ورودی باغ عروسی گرمدره شروع قیمت از 10,000,000 میلیون تومان
قیمت ورودی باغ عروسی کرج شروع قیمت از 7,000,000 میلیون تومان
قیمت  ورودی باغ عروسی جاجرود شروع قیمت از 15,000,000 میلیون تومان
قیمت  ورودی باغ عروسی لوکس شروع قیمت از 50,000,000 میلیون تومان

برخی از باغ‌ها به دلیل کیفیت پایین‌ تر خدمات یا موقعیت نامناسب یا فضای کوچکتر، ورودی کمتری را از مهمانان دریافت می‌کنند. اگر به دنبال اجاره باغ عروسی هستید قبل از اقدام به موارد تاثیرگذار توجه کرده و در انتخاب خود لحاظ کنید.

قیمت ورودی باغ‌ها

قیمت منو باغ تالار عروسی 1402

قیمت منو شام به همراه کلیه خدمات در تشریفات پل طبق موارد زیر محاسبه می شود. برای اطلاع از قیمت های دقیق می توانید با ما تماس بگیرید. خدمات منو پایه شامل مواردی زیر است. در ادامه می توانید جدول قیمت های منو باغ تالار عروسی را مشاهده کنید.

منوی سرو غذا : باقالی پلو با گوشت تازه گوسفندی، زرشک پلو با مرغ، شیرین پلو با مرغ، مرصع پلو با مرغ، آلبالو پلو با گوشت قلقلی، پلو زعفرانی، خورشت فسنجان، جوجه کباب ۵۰ %،  سینی سبزیجات گرم، ته چین، کوفته تبریزی

سالاد ها : سالاد فصل، سالاد اندونزی، سالاد پاستا، سالاد کلم

دسر ها : دسرشات تک نفره ۶ مدل

نوشیدنی ها : نوشابه قوطی، دوغ، دلستر، آب معدنی

میوه : ۵ مدل میوه دستچین شده فصل

شیرینی : تارت میوه ای و یا تر ریز

میز و صندلی : میز و صندلی شیواری (طلایی، نقره ای، سفید)

ظروف : ظروف کامل پذیرایی و میز شام

مهماندار : مهماندار و سر شف جوان با لباس فرم (به ازای هر ۲۰ نفر مهمان یک مهماندار)

گل ارایی : گل آرایی میز مهمان، گل آرایی جایگاه عروس و داماد

شمع آرایی : شمع آرایی میز مدعوین

نوع خدمات منو شام قیمت منو شام و خدمات به اضای هر نفر
قیمت منو شام دیسپرس معمولی  شروع قیمت از 500,000 تومان
قیمت منو شام دیسپرس لوکس  شروع قیمت از 600,000 تومان
قیمت منو شام سلف  سرویس معمولی  شروع قیمت از 800,000 تومان
قیمت منو شام سلف سرویس لوکس  شروع قیمت از 1000,000 تومان

قیمت خدمات و تشریفات باغ عروسی

خدمات و تشریفاتی که در باغ‌های مختلف تهران ارائه می‌شود با یکدیگر متفاوت است و به درخواست متقاضی و بودجه‌ای که برای عروسی در نظر گرفته می شود بستگی خواهد داشت. برخی از باغ‌های عروسی در تهران خدمات و تشریفات بسیار زیاد و لاکچری را ارائه می دهند که مسلماً هزینه اجاره باغ بالا خواهد بود.

قیمت خدمات جانبی باغ عروسیالبته برخی از باغ‌های عروسی نیز تشریفات و خدمات را ارائه نمی‌دهند و عروس و داماد مجبور هستند از مؤسسات تشریفاتی برای انجام کارهای مربوط به تشریفات مراسم کمک بخواهند. خدمات و تشریفاتی که قرار است در مجلس عروسی ارائه شود باید بر طبق نظر و سلیقه عروس و داماد باشد و بودجه لازم برای پرداخت آنها را داشته باشند.

قیمت خدمات و تشریفات در باغ عروسی تهران

قیمت باغ‌های لوکس عروسی تهران

در بین باغ‌های عروسی موجود در شهر تهران برخی از باغ‌ها بسیار لوکس هستند. در این باغ‌ها انواع دیزاین های زیبا و شیک، گل آرایی‌های دیدنی با هزینه زیاد، آلاچیق‌هایی با تورهای سفید و رؤیایی و…. وجود دارند و برگزاری مراسم عروسی در چنین مکانی می‌تواند آرزوی هر عروس و دامادی باشد. با توجه به امکانات و خدمات لوکسی که این باغ‌ها دارند، هزینه ورودی و هزینه اجاره آنها بسیار بالا است و هر خانواده‌ای بودجه کافی برای این کار را نخواهد داشت. معمولاً این باغ‌ها در نقاط شمال شهر تهران و مناطق خوش آب و هوا قرار دارند.

قیمت باغ‌های لوکس

علت تفاوت قیمت باغ‌های مختلف چیست؟

قیمت برگزاری مراسم عروسی در باغ های عروسی مختلف متفاوت است. این تفاوت به موقعیت و قرار گیری باغ و چگونگی دسترسی به باغ، نوع خدماتی که به مهمانان در مراسم ارائه می دهند، پذیرایی و منو غذایی ارائه شده به مهمانان، دیزاین و نحوه گل آرایی جایگاه عروس و داماد و میز مهمان ها، نحوه نورپردازی باغ، دارا بودن پارکینگ اختصاصی، وسعت باغ و ظرفیت پذیرایی از مهمان ها، قیمت امکانات و خدمات باغ و …. بستگی دارد.

باغ عروسی که دارای بهترین موقعیت،منطقه خوش آب و هوا، وسعت زیاد و ظرفیت بالا پذیرش مهمان، پذیرایی عالی و کیفیت بالا خدمات ارائه شده باشد قیمت بالاتری نسبت به سایر باغ های معمولی خواهد داشت.

قیمت گران ترین باغ های عروسی در تهران

گران ترین باغ های عروسی در تهران در منطقه شمال شهر تهران و منطقه گرمدره که آب هوایی بسیار خوب دارد، قرار دارند. این باغ ها معمولا دیزاین و دکوراسیون بسیار لاکچری و زیبایی دارند که با استفاده از با کیفیت ترین تجهیزات ایجاد شده اند.

تمامی کارکنان و پرسنل این باغ ها در فعالیت و کار خود نمونه اند و همه آموزش های لازم را دیده اند. برگزاری مراسم عروسی در چنین باغ هایی می تواند خاطره ای به یادمادنی برای شما و عزیزانتان به همراه داشته باشد. در ادامه چند مورد از گران ترین باغ های عروسی در تهران را معرفی خواهیم نمود.

گران ترین باغ های عروسی در تهران

قیمت باغ دانیال

باغ دانیال گرمدره تهران یکی از مجلل ترین و زیباترین باغ های عروسی در تهران به شمار می رود. این مجموعه در سال 1396 در زمینی به مساحت 15000 متر مربع تاسیس شد و از نظر زیبایی و طراحی در ایران و شاید در دنیا زبانزد است.

این باغ تالار در ظرفیت 100 تا 1500 مهمان آماده برگزاری مراسمات و پذیرایی از شما عزیزان است. این باغ تالار فضای بسیار بزرگی دارد و توانسته است نظر همشهریان عزیز را به خود جلب نماید. سبک معماری این باغ تالار به سبک اروپایی است و فضایی زیبا و شکوهمندی دارد. اکسسوری های موجود در این مجموعه جلوه ای بسیار زیباتر به این باغ بخشیده است و فضایی زیبا برای عکاسی، فیلم برداری و حتی فرمالیته ایجاد نموده است.

قیمت باغ دانیال

قیمت باغ یلان

باغ عمارت یلان از دیگر باغ های عروسی بزرگ و گران قیمت است که در منطقه خوش آب و هوای گرمدره قرار گرفته است. این باغ عمارت بسیار لوکس و زیبا است و چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند. سبک طراحی این باغ فرانسوی است و علاوه بر طراحی زیبای باغ عمارتی لوکس در آن ساخته شده است. ویژگی های اصلی این باغ عروسی عبارت اند از :

  • فضای مجلل و لوکس
  • استیج رقص
  • تالار های پذیرایی چهار فصل
  • پارکینگ
  • اتاق عقد و تراس عقد
  • دو تالار پذیرایی
  • روف گاردن
  • تراس

قیمت باغ یلان

قیمت باغ الماس

از دیگر باغ های گران قیمت ناحیه گرمدره تهران باغ الماس است این باغ با فضای بسیار زیبا و سبک معماری و طراحی خاص آماده ارائه خدمات و برگزاری مراسمات عروسی شما همشهریان است. ورودی این باغ به سبک رستیک است و به وسیله اکسسوری های بی نظیر طراحی شده است.

طراحی این باغ به گونه ای انجام شده است که فضایی دلنشین و زیبا برای حضور و آرامش خاطر مهمان ها و ثبت لحظات به یادماندنی ایجاد نموده است.

قیمت باغ الماس

قیمت باغ سام

باغ تالار سام گرمدره تهران از دیگر باغ های لوکس و گران قیمت موجود در شهر تهران است که آماده ارائه خدمات به همشهریان و برگزاری مراسم عروسی شما است. این باغ با داشتن جایگاه ویژه عروس و داماد، صندلی های مدرن و شیک، طراحی و دیزاین زیبا بهترین فضا را برای عکاسی و فیلم برداری از مراسمات شما ایجاد کرده است. ظرفیت این باغ 400 نفر است.

قیمت باغ سام

باغ عروسی آنیت

باغ عروسی آنیت یکی از لوکیشن های لوکس نزدیک تهران است که مناسب برای مراسم عروسی و عقد است. این باغ تالار عروسی از ظرفیت حدود 400 نفر برخوردار است. برای بازدید از باغ آنیت و براورد قیمت می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

باغ عروسی آنیت

باغ رویاها لواسان

باغ رویاهای لواسان یکی دیگر از لوکیش های بی نظیر شرق تهران و در محدوده لواسان است. عزیزانی که تمایل دارند مراسم آن ها در باغی خوش آب و هوا در محدوده لواسان برگزار شود می توانند برای مراجعه حضوری و براورد قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرند.

باغ رویا لواسان

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223