قیمت منو تالار عروسی چگونه محاسبه می شود؟

5/5 - (2 امتیاز)
دی 1401
قیمت منو تالار عروسی

لیست قیمت منو تالار عروسی 1403

زوج های جوانی که می خواهند ازدواج کنند معمولا با دغدغه های بسیاری روبرو هستند. یکی از این موارد انتخاب تالار عروسی مقرون به صرفه است تا بتوانند با هزینه مناسب مراسم زیبایی را داشته باشند.

نحوه براورد قیمت منو تالار عروسی سوالی است که توسط بیشتر افراد پرسیده می شود چرا که دانستن پاسخ این سوال سبب می شود به راحتی بتوانند تخصیص بودجه را انجام دهند و از طرفی نیز بودجه خود را مدیریت کنند.
به بیانی دیگر پاسخ دقیق به پرسش “قیمت منو تالار و کترینگ عروسی چگونه محاسبه می شود؟” یک دید کلی به فرد می دهد و به این ترتیب می داند برای چه خدماتی چه هزینه ای را پرداخت خواهد کرد و یا با چه بودجه ای می تواند چه خدماتی را دریافت کند.
نکته: برای براورد قیمت دقیق تالار عروسی باید عوامل موثر در هزینه ها را شناسایی کنید. چرا که تمامی عوامل تاثیر گذار در قیمت منو در هر موسسه تشریفات مجالس معمولا یکسان است. بنابراین شما به راحتی می توانید به مقایسه هزینه ها بپردازید.
در ادامه به صورت دقیق عوامل موثر در قیمت منو تالار عروسی مورد بررسی قرار می گیرد.

لیست قیمت منو تالار عروسی 1403 شروع قیمت از
قیمت ورودی تالار عروسی  از 10,000,000 تومان
قیمت منو دیس پرس تالار عروسی از 800,000 تومان
قیمت منو سلف سرویس تالار عروسی از 1500,000 تومان
قیمت گل آرایی از 2,000,000 تومان

قیمت منو تالار عروسی با توجه به نوع غذا و پذیرایی

همه موسسات تشریفاتی به تعیین قیمت منو عروسی با توجه به نوع غذا و پذیرایی معتقد هستند به عبارتی ساده:

قیمت منو تالار عروسی با توجه به نوع غذا و پذیرایی

  • هر چه تنوع غذا های انتخابی برای پذیرایی بیشتر باشد قیمت منو نیز افزایش می یابد.
  •  نوع غذای انتخابی مانند غذای خورشتی، فرنگی، مدیترانه ای، بره، میگو و شیرماهی، لابستر و… تاثیر بسزایی در قیمت منو دارد.
  • از دیگر عوامل موثر در قیمت منو تالار عروسی می توان به نحوه پذیرایی اشاره کرد. لازم است بدانید که در مراسم های لوکس و لاکچری که نحوه پذیرایی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و نیاز به دقت و ظرافت خاصی دارد باید هزینه بیشتری نیز برای این بخش در نظر گرفت چرا که علاوه بر به کارگیری نحوه اصولی و بسیار حرفه ای پذیرایی، ظروف و دیگر متعلقات مربوط به پذیرایی نیز بسیار لاکچری و لوکس هستند. مثال دیگر این است که اگر شما می خواهید برای برخی از مهمان هایتان از خدمات پذیرایی vip بهره مند شوید باید هزینه بیشتری نیز کنار بگذارید.
  • تعداد مهمانداران: نکاتی که درباره تعداد مهماندارن وجود دارد این است که:
  1. هر چه تعداد مهمانان بیشتر باشد تعداد مهمانداران نیز افزایش می یابد.
  2.  در پذیرایی vip برای هر میز یک مهماندار در نظر گرفته می شود.
  3. بنابراین هر چه تعداد مهمانداران افزایش یابد هزینه پرداختی نیز افزایش می یابد.

قیمت منو دیس پرس تالار عروسی

همانطور که اشاره شد هر تالار منو های متنوعی را در مجموعه خود به زوج ها ارائه می دهد که در آن تعدادی از خدمات عنوان شده است و با توجه به تنوع و نحوه ارائه خدمات قیمت مشخصی برای آن در نظر گرفته شده است.

قیمت منو دیس پرس تالار عروسیاگر زوجی بخواهد قیمت منو دیس پرس را برآورد کند باید به موارد زیر توجه کند:

تعداد دفعات شارژ میز مهمان ها: تعداد دفعات شارژ میز مهمان ها یکی از عوامل مهم در انتخاب منو است که عدم توجه به آن می تواند سبب افزایش چشم گیر هزینه ها شود. لازم به ذکر است که زوج ها می توانند تعداد دفعات شارژ میز مهمان ها را با توجه به شرایط و بودجه خود افزایش و یا کاهش دهند؛ مسلما هر چه تعداد دفعات شارژ میز بیشتر باشد هزینه بیشتری نیز باید پرداخت شود.

تنوع غذا، دسر، نوشیدنی و…: اگر قصد دارید با غذا ها، دسر و نوشیدنی های متنوعی از مهمان هایتان پذیرایی کنید باید بودجه بیشتری نیز در نظر بگیرید. زیرا همانطور که در این مقاله به کرات به این موضوع اشاره شد هرچه تنوع غذا ها، دسر ها و… در پذیرایی افزایش یابد به همان اندازه نیز هزینه های پرداختی افزایش پیدا خواهند کرد.

نوع غذا: نوع غذایی که انتخاب می کنید نیز در تغییر قیمت منو دیس پرس موثر است. پس اگر بودجه محدودی دارید از همان ابتدا درباره ایرانی و یا فرنگی بودن غذا هایی که برای پذیرایی از مهمان هایتان در نظر خواهید گرفت برنامه ریزی دقیقی داشته باشید.

قیمت منو سلف سرویس

درست است که قیمت منو سلف سرویس در حالت عادی نیز نسبت به دیس پرس بسیار بیشتر است اما در برآورد هزینه های منو سلف سرویس نیز باید مانند هزینه منو دیس پرس به مواردی مانند تنوع و نوع غذا و… توجه کرد چرا که این عوامل از مهم ترین فاکتور های موثر در تعیین قیمت منو سلف سرویس هستند.

قیمت منو سلف سرویس

قیمت منو تالار با توجه به دیزاین و خدمات جانبی

اگر بخواهید به برآورد قیمت منو تالار عروسی با توجه به دیزاین و خدمات جانبی بپردازید متوجه تاثیر بسزای دیزاین و سایر خدمات جانبی که از طرف زوج ها درخواست می شود، در قیمت منو خواهید بود.

قیمت منو تالار با توجه به دیزاین و خدمات جانبیبرخی از عوامل موثر در هزینه دیزاین تالار عروسی عبارتند از:

  • نوع دیزاین تالار عروسی: نوع دیزاین عروسی یکی از مهم ترین عوامل در تعیین هزینه است پس شما باید نوع دیزاین را با توجه به نوع مراسمی که می خواهید برگزار کنید انتخاب کنید. اگر قصد برگزاری یک مراسم عروسی معمولی را دارید باید به سراغ دیزاین های ساده و در عین حال شیک بروید که هزینه این نوع دیزاین بسیار به صرفه است. اما اگر قصد دارید یک مراسم مجلل و لوکس برگزار کنید باید با توجه به نوع مراسم، دیزاین لاکچری ای را انتخاب کنید که هماهنگی لازم با مراسم را داشته باشد البته در این صورت هزینه بیشتری نیز باید بپردازید.
  • متعلقات دیزاین: متعلقات دیزاین نیز با توجه به نوع مراسم متفاوت است به عنوان مثال اگر بخواهید در گل آرایی از گل های گران قیمت، بادوام و کم یاب استفاده کنید مسلما هزینه بسیار زیادی را باید بابت دیزاین و گل آرایی محیط بپردازید.
    همانطور که در فوق گفته شد به ازای دریافت هر یک از خدمات جانبی باید هزینه ای را به دیگر هزینه های خود بیفزایید که هزینه دریافتی توسط موسسات تشریفاتی با توجه به نوع خدمات، نحوه ارائه خدمات، دشواری و… متغییر خواهد بود.

قیمت منو تالار با توجه به دیزاین

چگونه منو با قیمت مناسبی پیدا کنیم؟

پس از کسب پاسخ دقیقی برای سوال “قیمت منو تشریفات عروسی چگونه محاسبه می شود” نوبت به سوال دیگری می رسد که از اهمیت بسیاری برخوردار است و اگر بتوانید پاسخ خوبی برای این سوال پیدا کنید می توانید بدون سردرگمی و در مدت زمان کمی منو با قیمت مناسبی را پیدا کنید.
پاسخ به سوال “چگونه منو با قیمت مناسبی پیدا کنیم؟” را در چند گزینه و به صورت مختصر و مفید در اختیار شما قرار می دهیم:

چگونه منو با قیمت مناسبی پیدا کنیم

  1. استفاده از تخفیفات تشریفات عروسی: بسیاری از تشریفات عروسی دارای تخفیفات لحظه آخری هستند که زوج ها می توانند با رزرو این منو ها در هزینه های خود صرفه جویی کنند.
  2. استفاده از خدمات تشریفات عروسی که منو های اقتصادی متنوعی در مجموعه خود دارند: یکی دیگر از ویژگی های برخی از موسسات تشریفاتی این است که در عین ارائه خدمات باکیفیت و حرفه ای منو های اقتصادی بسیاری دارند تا پاسخگوی اقشار گوناگون جامعه باشند. اگر می خواهید منو با قیمت مناسبی پیدا کنید مراجعه به این موسسات تشریفاتی را در برنامه تان قرار دهید.
  3. استفاده از تخفیفات مربوط به دریافت خدمات: در برخی از موسسات تشریفاتی نیز بسیار مشاهده شده است که با دریافت برخی از خدمات و یا افزایش تعداد مهمان ها از تعداد مشخصی، تخفیفات بسیار خوبی برای منو ها در نظر گرفته می شود.
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223