قیمت هر پرس غذا در تالار عروسی چقدر است؟

3.5/5 - (2 امتیاز)
بهمن 1402
قیمت هر پرس غذا در تالار عروسی

از مهمترین چیزهایی که در جشن عروسی باید به آن توجه شود شام عروسی و مهمانان است. بخش زیادی از هزینه های عروسی نیز برای پذیرایی مهمانان اختصاص می یابد. چرا که در هر مهمانی کیفیت غذا و نوشیدنی بسیار مهم است. قیمت هر پرس غذا در بهترین باغ تالارهای عروسی به عوامل مختلفی بستگی دارد. قاعدتا هرچقدر تنوع و کیفیت غذاها بیشتر باشد و از مواد اولیه مرغوب تر و تازه تری استفاده شود به همان نسبت هزینه ها افزایش می یابد. ما در این مطلب قصد داریم به بررسی قیمت غذا در تالارهای عروسی بپردازیم. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

قیمت غذای تالار عروسی

تعیین قیمت غذا در تالار عروسی به عوامل متعددی وابسته است. معمولا تعیین تاریخ عروسی از چند ماه قبل رزرو می شود. در بسیاری از قراردادها قید می شود که با افزایش نرخ مواد اولیه، بالا رفتن قیمت هر پرس غذا امکان پذیر است.
تالارها تنوع زیادی دارند و از لحاظ ظرفیت، دیزاین، مکان قرارگیری و…متفاوت اند. تالارهایی که از گنجایش بالاتری برخوردارند به صورت کلی هزینه های بیشتری نسبت به تالارهای ظرفیت پایین ارائه می دهد. لوکس بودن تالار نیز می تواند سبب افزایش هزینه های قرارداد با این تالارها شود. بنابراین اگر دوست داشتید عروسی را در مکانی شیک و مجلل برگزار کنید آمادگی ارائه نرخ های بالا را نیز داشته باشید.

قیمت غذای تالار عروسی

بعضی از تالارهای عروسی در لوکیشن بسیاری خوبی نسبت به شهر واقع شده اند که دسترسی به آن ها راحت تر است. این ویژگی علاوه بر افزایش نرخ ورودی تالار عروسی، بر هزینه پرس غذا برای هر مهمان تاثیرگذار خواهد بود. اما تالارهایی که در نقاط دورتری نسبت به مرکز شهر قرار دارند احتمالا هزینه کمتری برای منو غذا درنظر می گیرند.
نوع سرویس دهی در تالارها از دیگر عوامل موثر بر هزینه های پذیرایی است. در صورتی که سرو غذا به شکل بوفه ای باشد، تنوع غذاها بیشتر شده و قیمت بیشتری خواهد داشت. اما کاری که در اکثر تالارها انجام می گیرد و از لحاظ اقتصادی به صرفه تر است، سرو غذا به صورت پرسی یا دیسی می باشد که اصطلاحا دسیپرس گفته می شود، در این صورت قیمت به ازای هر پرس محاسبه می شود.
اگر پیش غذا، نوشیدنی، دسر و غذای اصلی تنوع داشته باشد، قیمت غذا برای هر پرس بیشتر می شود. البته نوع غذایی که انتخاب می کنید اهمیت زیادی دارد. در اغلب عروسی ها تنوع غذا به صورت مرغ و گوشت است و در کنار آن سالاد یا سوپ قرار می گیرد.

هزینه غذای تالار و باغ عروسی

لیست قیمت منو تالار عروسی

لیست قیمت منو تالار عروسی با توجه به نوع نوع غذا، تعداد غذا و نحوه سرو غذا متفاوت است.

غذاهای اصلی که معمولا در منوی تالارها قرار دارد شامل زرشک پلو با مرغ، باقالی پلو با گوشت گوسفندی، چلو کباب، چلو مرغ و… است. خورشت ها شامل خورشت آلو، فسنجان و انواع خورشت های انتخابی دیگر می باشد. تنوع سالادها در تالارها زیاد بوده و شامل سالاد فصل، سالاد مخصوص، سالاد اندونزی، سالاد ماکارونی، سالاد شیرازی و… است. نوشیدنی هایی که بر سر میز قرار می گیرد شامل دوغ، نوشابه، آب معدنی، دلستر و… می باشد. تنوع میوه و شیرینی نیز به سلیقه میزبان بستگی دارد. با این حال تنوع میوه و شیرینی از سه مدل کمتر نیست.

لیست قیمت منو تالار عروسی

دسرها شامل ژله، ژله میوه ای، موس شکلات، پودینگ، تیرامیسو و… می باشد. پیش غذاهای گرم عمدتا سوپ گندم، سوپ شیر یا سوپ قارچ است که بسته به سلیقه میزبان می تواند متفاوت باشد. بسیاری از تالارها دست میزبان را برای انتخاب غذاهای متنوع باز می گذارند و سپس هزینه کترینگ عروسی را محاسبه کرده و به میزبان اعلام می کنند.

برای اطلاع از لیست قیمت و هزینه های منو های تالار های عروسی می توانید به بخش هزینه باغ تالار عروسی مراجعه کنید.

نوع غذا تالار عروسی در سال 1403 قیمت هر پر غذا به ازای هر نفر (تومان)
منو اقتصادی شام عروسی دیس پرس  به ازای هر نفر 500,000
منو قیمت مناسب شام عروسی دیس پرس  به ازای هر نفر 600,000
منو لاکچری شام عروسی  دیس پرس  به ازای هر نفر 1,500,000
منو اقتصادی سلف سرویس به ازای هر نفر 900,000
منو قیمت مناسب سلف سرویس به ازای هر نفر 1,800,000
منو لاکچری سلف سرویس به ازای هر نفر 2,000,000

قیمت منو تالار و باغ عروسی

تصاویر زیر نمونه ای از مراسم های اجرا شده تشریفات پل برای برگزاری عروسی است. برای دریافت قیمت هزینه شام عروسی در تالار می توانید با ما تماس بگیرید.

  • قیمت منوی غذای تالار عروسی
  • قیمت هر پرس غذا در تالار عروسی
  • هزینه شام عروسی برای هر نفر
  • قیمت غذای عروسی
  • تالار عروسی به همراه شام عروسی
  • قیمت هر پرس غذا برای عروسی

هزینه شام عروسی برای هر نفر چقدر است؟

هزینه هایی که تالار برای یک شب جشن تعیین می کند به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال تعدد خدماتی که تالار ارائه می دهد بر هزینه ها تاثیرگذار است. اما به صورت کلی قیمت ورودی تالار حداقل از 6 میلیون تومان شروع می شود. قیمت منو غذا به صورت دیس، به ازای هر نفر حداقل 300 هزار تومان و به صورت سلف سرویس 700 هزار تومان است.

هزینه شام عروسی برای هر نفر
بیش از 90 درصد تالارها برای پذیرایی از پرسنل حرفه ای و ماهر استفاده می کنند تا خدمات رسانی به مهمانان به بهترین شکل انجام گیرد. همان قدر که کیفیت غذاها اهمیت دارد، پذیرایی درست و اصولی مهمانان نیز حائز اهمیت است. در حالت عادی برای چنین پذیرایی از مهمانان هزینه اضافه دریافت نخواهد شد. اما اگر میزبان تقاضای پذیرایی لوکس و لاکچری تری داشته باشد بر نرخ از پیش تعیین شده تشریفات مجالس افزوده می گردد. چرا که در این صورت دیزاین سرو غذا و چینش پرسنل و… نیز تغییر خواهد کرد.
ما در این بخش سعی کردیم لیستی از قیمت غذاهای تالار برای جشن عروسی ارائه دهیم. همانطور که گفتیم نرخ شام عروسی به ازای هر نفر و به صورت پرسی یا سلف سرویس مشخص می شود. نرخ های تعیین شده ثابت نبوده و براساس افزایش قیمت مواد اولیه و تورم افزایش پیدا می کند. همچنین با درخواست خدمات بیشتر از تالار بر مجموع هزینه ها افزوده می گردد.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223