جدید ترین ایده های تولد در فضای باز

3/5 - (3 امتیاز)
بهمن 1402
جدید ترین ایده های تولد در فضای باز

روز تولد بهترین روز زندگی هر شخصی است. معمولا افراد تمایل دارند تا این روز باشکوه را در کنار دوستان و عزیزان خود جشن بگیرند و خوش بگذرانند. اگر مهمانان زیادی دارید جشن را در تالار یا سالن تولد برگزار کنید. البته تولد در فضای باز نیز ایده بسیار خوبی است. در فضای باز هوای تازه جریان دارد و حس بهتری برای شما و مهمانان به وجود می آورد. بنابراین اگر شرایط آب و هوایی در روز تولد شما مناسب بود، در مورد برگزاری مراسم در فضای باز فکر کنید. در این بخش با جدید ترین ایده های تولد در فضای باز آشنا می شوید.. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

ایده تولد در فضا باز

ایده های کاربردی برگزاری جشن تولد در محیط باز

  • برگزاری جشن تولد در فضای باز نیازمند دیزاین و تزیینات ویژه ای است. بهترین نقطه حیاط یا باغ را در نظر بگیرید و آن قسمت را بادکنک آرایی کنید. یک میز با ارتفاع بلند تهیه کنید تا کیک را روی آن بگذارید. متناسب با عدد تولدتان، بادکنک هلیومی خریده و با نخ های نامرئی به زمین وصل کنید. این ایده جلوه خاصی به جایگاه متولد می دهد و سبب زیباتر شدن دیزاین می شود.

ایده بادکنک آرایی تولد

  • برای شیک تر شدن فضا، بخشی از دکوراسیون را گل آرایی کنید. اگر رنگ خاصی مد نظر دارید، چینش لوازم و تزئینات را بر اساس آن قرار دهید. خانم ها معمولا رنگ صورتی را انتخاب می کنند اما شما می توانید رنگ مورد علاقه خودتان را به عنوان تم تولد برگزینید.
  • اگر در فضای باز درخت یا درختچه هایی وجود دارد، با استفاده از لامپ های ریسه ای آن را تزئین کنید. عمده جشن هایی که در فضای باز برگزار می شود، در ساعات روشن روز است. اما از آنجایی که ممکن است زمان جشن و پایکوبی به طول انجامد، تمهیدات لازم را بیندیشید برای نورپردازی برنامه ریزی کنید. به این منظور از پروژکتورهای مخصوص کمک بگیرید.

ایده لامپ ریسه ای تولد

  • برای راحتی مهمانان در فضای باغ میز و صندلی قرار دهید. استفاده از تخت ( مانند آنچه در رستوران های سنتی وجود دارد) سبب راحتی بیشتر مهمانان در زمان استراحت خواهد شد. هر تخت امکان نشستن چند نفر در کنار هم را فراهم می کند و فضا دوستانه تر خواهد بود. بنابراین اگر از لحاظ هزینه ای مشکلی ندارید، از تخت به جای میز و صندلی استفاده کنید.
  • برای ایجاد شور و هیجان بیشتر در مهمانی، آتش بازی به راه بیاندازید! لوازم آتش بازی مانند فشفشه، منور و… را تهیه کنید و در نقطه ای امن از فضای باز قرار دهید تا حادثه ساز نشود.
  • شور و هیجان جشن به موسیقی و پخش آهنگ در آن است. متناسب با فضای برگزاری جشن از اسپیکرها بزرگ استفاده کنید. انتخاب یک دی جی پرانرژی و حرفه ای نشاط بیشتری برای مهمانان ایجاد خواهد کرد.

ایده تم تولد میکیموس

تصاویر ایده تولد در فضا باز

تمامی تصاویر در این صفحه ایده های تولد توسط تشریفات پل است. شما می توانید برای برگزاری تولد در فضا باز و اجاره باغ کوچک تولد در تهران با ما تماس بگیرید.

  • ایده تولد در باغ
  • ایده بادکنک آرایی تولد
  • ایده عروسکی تولد
  • ایده تم تولد
  • ایده عروسک هفت کوتوله تولد
  • ایده دیزاین و بادکنک آرایی تولد

ایده پذیرایی از مهمانان در جشن تولد

بهترین ایده برای پذیرایی مهمانان در روز تولد، چیدن میز فینگرفود است. مزیت میز فینگرفود این است که تنوع بالایی دارد و معمولا بسیاری از مهمانان علاقمند غذاهایی که روی این میز سرو می شود هستند. اما اگر با فینگرفود مخالف هستید، پیشنهاد ما به شما جوجه کباب است. انواع نوشیدنی اعم از نوشابه، دلستر، آبمیوه و… را به صورت سلف سرویس روی میز قرار دهید تا مهمانان نوشیدنی دلخواهشان را بنوشند.

ایده پذیرایی از مهمانان در جشن تولد
یکی از مهمترین بخش جشن های تولد، کیک است. کیک تولد را از جای معتبر سفارش دهید تا طعم و مزه بسیار خوبی داشته باشد. مقدار کیک را متناسب با تعداد مهمانان انتخاب کنید تا هرکس به اندازه کافی سهم داشته باشد.

ایده کیک تولد
برای کودکان اسنک، پاپ کورن، پفک و… تهیه کنید. کودکان معمولا به این خوراکی ها علاقمند هستند. حتی می توانید فضایی را برای بازی آن ها در نظر بگیرید تا حوصله شان در طول جشن سر نرود.

در این بخش سعی کردیم به جدیدترین ایده های تولد بپردازیم. تمامی تصاویر آپلود شده در این صفحه مراسم های اجرا شده توسط تشریفات پل است.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223