5 ایده برای مراسم عروسی خلاقانه و ساده و متفاوت

5/5 - (4 امتیاز)
بهمن 1402
ایده برای مراسم عروسی خلاقانه و ساده و متفاوت

در این مقاله 5 ایده برای مراسم عروسی خلاقانه و ساده و متفاوت در اختیار شما قرار داده می شود؛ زیرا بر خلاف تصور عموم، در عین سادگی می توان یک مراسم خلاقانه، متفاوت و به یاد ماندنی برگزار کرد. اگر شما نیز قصد برگزاری یک مراسم ساده ولی متفاوت و خلاقانه را دارید حتما تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

تصاویر آپلود شده در این صفحه اجرای مراسم توسط تشریفات پل است اگر قصد برگزاری مراسم عقد و عروسی خود را دارید می توانید با ما تماس بگیرید.

  • ایده جالب بادکنک آرایی عروسی
  • ایده جایگاه عروسی
  • تالار عروسی لوکس
  • ایده گل آرایی جایگاه عروسی
  • ایده باغ کوچک عروسی

دکوراسیون ساده برای مراسم عروسی

نکته ای حائز اهمیت که گاهی توسط افراد فراموش می شود این است که سادگی در هر دوره ای مد بوده و با گذشت زمان نیز محبوبیت خود را همچنان حفظ خواهد کرد؛ از طرفی دیگر نیز دکوراسیون های شلوغ، هر کدام طول عمر بسیار کمی دارند که در حال حاضر نیز عمر این نوع دکوارسیون به پایان رسیده و اکنون دوباره بازار دکوراسیون ساده و در عین حال خلاقانه بسیار گرم است.

بنابراین انتخاب دکوراسیون ساده، اولین گام در جهت برگزاری یک مراسم عروسی ساده و  خلاقانه است. لازم به ذکر است که دکوراسیون های ساده، پیچیدگی مخصوص به خودشان را دارند و حتما باید توسط تیم دیزاین حرفه ای اجرا شوند؛ بنابراین برای اجرایی کردن ایده های مورد نظرتان حتما از تشریفات حرفه ای کمک بگیرید.

دکوراسیون ساده برای مراسم عروسی

به کار گیری برگ ها در گل آرایی عروسی

در گل آرایی تالار و باغ تالار عروسی و… اولین گزینه ای که بدون شک همه افراد روی آن دست می گذارند، انتخاب گل های متنوع است؛ اما برگ ها که می توانند یک دیزاین متفاوت و بی نظیر را خلق کند، همیشه به فراموشی سپرده می شوند.

بنابراین توصیه می کنیم استفاده از برگ های سبز را برای گل آرایی از قلم نیندازید و با به کار گیری آن ها، جلوه ویژه و بی نظیری را به فضا و دکوراسیون ببخشید.

به کار گیری برگ ها در گل آرایی عروسی

تهیه و تدارک غرفه ای کوچک برای عکاسی از مهمانان

معمولا مراسم هایی در یاد و خاطر مهمانان ماندگاری بیشتری دارند که برایشان بهترین لحظات را به صورت خلاقانه به ارمغان آورده باشید. بر خلاف تصور عموم لازمه ایجاد خاطرات بی نظیر برای مهمانان، هزینه های گزاف نیست؛ بلکه شما با کمی خلاقیت، به راحتی می توانید تجربه های بی نظیری را برای مهمانانتان خلق کنید.

تهیه و تدارک غرفه ای کوچک برای عکاسی از مهمانان

یکی از ایده های بی نظیر که می تواند عکس مراسم عروسی شما را به صورت مادام العمر در گالری و آلبوم عکس مهمانانتان محبوب و ماندگار کند این است که غرفه یا فضای کوچکی را به صورت خلاقانه دیزاین کنید تا مهمان ها از آن به عنوان استودیوی عکاسی استفاده کنند و لحظات شاد خود را به ثبت برسانند.

بعد از مراسم نیز شما می توانید عکس های چاپ شده آن ها را به همراه یک کارت پستال برایشان ارسال کنید. این ایده می تواند جایگزین خوبی برای گیفت های یکسانی که برای همه مهمان ها تهیه می کنید باشد.

ایده خلاقانه عروسی

تشکر از حضور مهمانان

مطمئنا با دیدن این گزینه اولین چیزی که به ذهن بیشتر افراد می رسد این است که با در دست گرفتن یک میکرفون از مهمانانشان تشکر کنند؛ اما نکته مهمی که باید همواره به یاد داشته باشید این است که روش هایی که همه از آن استفاده می کنند، حس متفاوتی را در مهمانان ایجاد نمی کند.

روش های دیگری نیز برای آن وجود دارد به عنوان مثال تهیه یک تابلوی جذاب که حاوی پیام مورد نظرتان برای مهمان ها است، می تواند ایده جذابی باشد. نحوه نمایش آن نیز می تواند بسته به خلاقیت شما متفاوت باشد.

کارت عروسی خلاقانه و جالب

شما می توانید از همان ابتدا نوید برگزاری یک مراسم متفاوت را به مهمانانتان بدید؛ کارت عروسی به عنوان اولین گام در جهت برگزاری یک مراسم بی نظیر و متفاوت، می تواند گزینه خوبی باشد.

خوشبختانه امروزه شاهد طراحی های خلاقانه و بسیار جذاب و صد البته متفاوت کارت های عروسی، توسط زوج های مختلف بوده ایم؛ بنابراین با یک جستجوی ساده در اینترنت و همچنین با در نظر گرفتن علایق خود می توانید یک ایده جذاب برای طراحی کارت عروسی خود پیدا کنید که مدعوین به محض دریافت آن، لبخندی روی صورتشان نقش ببندد.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223