باغ عروسی آرشام

4/5 - (26 امتیاز)
مرداد 1400
باغ عروسی آرشام

آشنایی با باغ عروسی آرشام

باغ عروسی آرشام با ۶۰۰۰ متر مربع فضای سبز و درخت کاری شده و با دیزاینی لوکس و دکوراسیون شیک با تم روستیک یک باغ مدرن و مجلل در منطقه خوش آب و هوای گرمدره در نزدیکی تهران قرار دارد که از دسترسی خوب و مناسبی برخوردار است. باغ عروسی آشام یکی از بهترین و زیبا ترین باغ های عروسی است که انتخاب آن برای برگزاری مراسم عروسی و سایر جشن ها و مراسم های مذهبی و رسمی بهترین انتخابی است که هرگز از انتخاب آن پشیمان نخواهید شد. در ادامه با ویژگی های باغ تالار آرشام و تصاویر این باغ بیشتر آشنا می شوید.

عمارت آرشام گرمدرهبه سبب آب و هوای مطبوع و مطلوبی که منطقه گرمدره از آن برخوردار است باغ عروسی آرشام همواره یک محل مناسب برای برگزاری انواع مراسم ها از جمله مراسم عروسی در فصل تابستان در فضای باغ و سرسبز است. همچنین این باغ عروسی دارای دو سالن مجزا و سالن عقد اختصاصی است که همین عامل سبب می شود که باغ عروسی آرشام در فصل های خنک و هوای سرد فصل زمستان نیز یکی از بهترین و مناسب ترین محل ها برای برگزاری مراسم عروسی باشد.

باغ عروسی آرشام دارای امکانات و تجهیزات بسیاری است که رفاه مهمانان را فراهم می کند از جمله امکانات این باغ عروسی عبارتند از: آسانسور، پارکینگ اختصاصی با ظرفیت پارک برای تمام مهمانان، پروژکتور برای پخش فیلم، اتاق پرو و سرویس بهداشتی تمیز و …

مجموع ظرفیت سالن اول باغ تالار آرشام ۴۰۰ نفر است و مجموع ظرفیت سالن دوم آن ۱۵۰ نفر است.

باغ عمارت آرشامهمچنین اجرای عقد فضای باز در عمارت آرشام گرمدره برای عروس و دامادها امکان برگزاری یک جشن عقد در یک فضای بسیار شیک و زیبا را فراهم می آورد.

علاوه بر این توضیحات که داده شد باغ تالار عروسی آرشام دارای ویژگی های بخصوص دیگری نیز است که برای معرفی بیشتر به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

قیمت ورودی باغ تالار آرشام

ویژگی باغ عروسی آرشام

ویژگی باغ تالار آرشام بسیار متنوع و خاص است که به مواردی از آن ها اشاره می کنیم.

  • سطح قیمت باغ عروسی اقتصادی است: این ویژگی باغ تالار آرشام گرمدره یکی از بهترین ویژگی های آن است زیرا با وجود این که دارای یک فضای لوکس و مجلل و شیک است اما هزینه های مقرون به صرفه آن، این امکان را فراهم آورده است تا هر زوجی با میزان بودجه های متفاوت هم بتوانند در این باغ عروسی مراسم عروسی خود را برگزار کنند.
  • امکان دسترسی با ویلچر: ایجاد امکان دسترسی از طریق ویلچر نیز از دیگر ویژگی های بسیار خوب باغ عروسی آرشام است که موجب می شود تمام مهمانان با هر شرایطی در مراسم عروسی عزیزان شان با آسودگی خاطر و بدون زحمت شرکت کنند و از آن لحظات خوش لذت ببرند.
  • دارای سفره عقد فضای باز: برای کسانی که مایل هستند جشن عقد آن ها در فضای باز و سرسبز برگزار شود سفره عقد در فضای باز با گل آرایی طبیعی و اکسسوری های لوکس و شیک برپا می شود.
  • تالار آرشام گرمدرهدارای چیدمان و دکوراسیون لوکس و ژورنالی با تم روستیک.
  • دارای فضای بسیار بزرگ مشجر و سر سبز: باغ آرشام دارای فضای بسیار بزرگی به متراژ ۶۰۰۰ هزار متر است که درخت کاری شده و فضای سرسبز و لوکسی دارد و همین عامل سبب می شود میزبان دیگر نگران تعداد مهمانان و ظرفیت باغ عروسی نباشد.
  • دارای سه سالن مجزا: وجود دو سالن بزرگ با ظرفیت های متفاوت و یک سالن عقد سبب می شود که هر مراسمی با تعداد مهمانان کم و زیاد به راحتی در باغ آرشام اجرا شود.

عمارت آرشام گرمدرهباغ عروسی آرشام خود دارای تشریفات مجالس با مدیریتی مجرب آقای سام است که انواع خدمات با هر میزان بودجه ای ارائه می دهد. از جمله خدماتی که تشریفات این باغ عروسی ارائه می دهد شامل: کترینگ غذا و پذیرایی، گل آرایی، شمع آرایی، میز آرایی، موسیقی زنده، نور افشانی و نور پردازی، دیزاین محیط، تزیین ماشین عروس و خدمات متعدد دیگری است که طبق نیاز عروس و داماد ارائه می شود.

ویژگی باغ عروسی آرشام خدماتی که در تشریفات باغ عروسی ارائه می شود بسیار متنوع است و با توجه به میزان بودجه عروس و داماد ها، سلیقه و انتخاب آن ها به صورت کاملا حرفه ای و با کیفیت به آن ها ارائه داده می شود. تمام کادر اجرایی و پرسنل مشغول به کار در باغ عروسی آرشام و تشریفات آن کارآزموده و مجرب هستند و با سابقه درخشانی که در کارنامه خود دارند امتحان خود را پس داده اند. رفتار مهمانداران آن کاملا حرفه ای، سنجیده و پسندیده است.

تشریفات پل این بار نیز با معرفی باغ عروسی آرشام حسن نیت خود را به مشتریان و مراجعین خود ثابت می کند زیرا همیشه رضایت مشتری و کیفیت بالای خدمات برای مدیریت و پرسنل آن در اولویت است. در صورتی که عروس و دامادی تمایل داشته باشند در باغ عمارت آرشام خدمات عروسی خود را از تشریفات پل دریافت کنند، این تشریفات و پرسنل مجرب آن آمادگی ارائه خدمات متنوعی مطابق با هر میزان بودجه و سلیقه است.

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223