تشریفات نامزدی تهران

5/5 - (1 امتیاز)
تیر 1400
تشریفات نامزدی تهران

استفاده از تشریفات نامزدی تهران سبب برگزاری یک مراسم منحصر به فرد و به یادماندنی می شود چرا که تمامی خدماتی که در این موسسات تشریفاتی ارائه می شود بسیار اصولی و به روز هستند همچنین تمامی پرسنل خدماتی آموزش دیده و ماهر هستند.
اگر شما فردی هستید که در آینده ای نه چندان دور قصد برگزاری مراسم نامزدی خود را دارید توصیه می شود تا پایان این مقاله را مطالعه کنید و با خدمات متفاوت و حرفه ای تشریفات نامزدی تهران آشنا شوید.

خدمات تشریفات نامزدی تهران

با مراجعه به تشریفات نامزدی تهران می توانید از ده ها خدمات متنوع و حرفه ای آن ها بهره مند شوید. برخی از خدمات تشریفات نامزدی تهران عبارتند از:

خدمات تشریفات نامزدی تهران

 معرفی مکانی مناسب جهت برگزاری مراسم نامزدی مانند باغ، تالار و…: اولین اقدامی که از سوی تشریفات نامزدی تهران برای زوج ها انجام می شود معرفی مکان هایی مناسب جهت برگزاری مراسم نامزدی است. مکان های مختلفی مانند باغ، باغ تالار، سالن، تالار و… با توجه به شرایط، بودجه و همچنین سلیقه عروس و داماد ها به آن ها معرفی می شود و فرد می تواند مناسب ترین مکان را با توجه به شرایط خود انتخاب کند.
دیزاین و گل آرایی: پس از انتخاب مکانی مناسب جهت برگزاری مراسم نامزدی نوبت به دیزاین محیط می رسد که باید توسط تیم دیزاین مجرب و ماهر انجام شود. یکی دیگر از مهم ترین خدمات تشریفات نامزدی تهران، دیزاین محیط است که گل آرایی جزو خدمات پرطرفدار در دیزاین است. در ادامه به تفصیل به توضیح خدمات گل آرایی خواهیم پرداخت.

موسیقی: در همه مراسم های مربوط به ازدواج موسیقی نقش اصلی را ایفا می کند چرا که موسیقی به مراسم برگزار شده شادی و شور می بخشد و مدعوین و عروس و داماد به وسیله یک موسیقی مناسب می توانند بهترین جشن و پایکوبی خود را برگزار کنند در نتیجه تشریفات نامزدی تهران نیز با در نظر گرفتن سلیقه و فرهنگ زوج ها، بهترین خدمات موسیقی را به آن ها ارائه می دهد. برخی از خدمات موسیقی عبارتند از: موسیقی زنده، موسیقی با ساز های مختلف مانند تار، دف، پیانو و…، دیجی و…

کترینگ غذا و پذیرایی: در مراسم نامزدی معمولا با عصرانه از مهمان ها پذیرایی می شود اما برخی از زوج ها نیز می خواهند مهمانانشان را به صرف شام نیز دعوت کنند به همین دلیل در تشریفات نامزدی تهران نیاز به ارائه خدمات حرفه ای کترینگ غذا است. تشریفات نامزدی تهران به خوبی شرایط این زوج ها را در نظر گرفته است و توسط بهترین سرآشپز ها به ارائه خدمات کترینگ غذا می پردازد. لازم به ذکر است که علاوه بر غذا های ایرانی، غذا های متنوع فرنگی، مدیترانه ای و آسیایی نیز طبخ می شود. همچنین در تشریفات نامزدی پذیرایی از مهمان ها نیز اهمیت بسیاری دارد از این رو توسط بهترین مهمانداران از مهمانان پذیرایی خواهد شد.

دیزاین کیک نامزدی: طراحی یک کیک منحصر به فرد آرزوی هر عروس و دامادی است بنابراین زوج ها می توانند از خدمات دیزاین کیک نامزدی تشریفات نامزدی بهره مند شوند و به این ترتیب بهترین و منحصر به فردترین کیک نامزدی را در مراسم نامزدی خود داشته باشند.

 آتلیه اختصاصی: از دیگر خدمات ارزنده تشریفات نامزدی تهران می توان به آتلیه اختصاصی که سبب سهولت کار و همچنین صرفه جویی در زمان عروس و داماد ها شده است اشاره کرد. این آتلیه ماهرترین تیم تصویربرداری را در خود دارد.

گل آرایی در تشریفات نامزدی تهران

همانطور که در فوق اشاره شد گل آرایی در تشریفات نامزدی تهران جزو پرطرفدارترین خدمات دیزاین است چرا که گل آرایی محیط لازمه برگزاری یک مراسم منحصر به فرد، مدرن و لوکس است. برخی از خدمات گل آرایی عبارتند از:

  • گل آرایی محیط
  •  گل آرایی جایگاه عروس و داماد
  • گل آرایی میز مهمان ها
  •  گل آرایی ورودی
  •  گل آرایی میز یادبود
  •  گل آرایی هدایا و حلقه نامزدی
  •  گل آرایی کیک نامزدی
  •  طراحی استند گل

گل آرایی در تشریفات نامزدی تهران

تشریفات نامزدی در باغ

ارائه خدمات تشریفات نامزدی در باغ با توجه به این که باغ مورد نظر باغ شخصی است یا یک باغ مخصوص جهت برگزاری مراسم هایی از قبیل مراسم نامزدی، عقد و عروسی است متفاوت است چرا که در باغ های شخصی علاوه بر ارائه خدمات مهم و ضروری، صفر تا صد آماده سازی باغ بر عهده تشریفات نامزدی خواهد بود اما در صورت برگزاری مراسم نامزدی در باغ مخصوص مراسم عروسی و نامزدی دیگر نیازی به ارائه بسیاری از خدمات نیست. برخی از خدمات تشریفات نامزدی در باغ عبارتند از:

  •  دیزاین
  •  کترینگ غذا و پذیرایی
  •  موسیقی
  •  تیم پشتیبانی جهت رفع مشکلات احتمالی و غیرمترقبه

تشریفات نامزدی در باغ

تشریفات نامزدی در سالن و تالار

تمامی خدمات تشریفات نامزدی در سالن و تالار نیز مانند خدمات نام برده شده در فوق است و تنها تفاوت در نحوه ارائه خدمات است.
تشریفات نامزدی در منزل
خدمات تشریفات نامزدی در منزل به این صورت است که تمامی خدمات لازم جهت برگزاری یک مراسم نامزدی باشکوه را به زوج ها ارائه می دهد.

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223