باغ تالار ملکه شهریار

5/5 - (2 امتیاز)
آذر 1399
باغ تالار ملکه شهریار

باغ تالار ملکه

تشریفات مجالس پل مجری برگزاری مراسم عروسی شما در باغ تالار ملکه و باغ عروسی شهریار است. برای دریافت مشاوره می توانید با ما تماس بگیرید.

طراحی مدرن باغ عروسی ملکه شهریار در همان نگاه اول نظر مشتریان را به خود جلب می کند و به همین دلیل افراد با مشاهده عکس های مختلف از باغ تالار، برای بازدید حضوری از باغ نیز مشتاق می شوند و در نهایت آن را برای برگزاری مراسم خود اجاره می کنند. برخی از ویژگی های منحصر به فرد دیزاین باغ تالار ملکه شهریار عبارتند از:

  • نورپردازی حرفه ای: نورپردازی حرفه ای باغ تالار ملکه شهریار جلوه ای استثنایی به دیزاین این باغ تالار بخشیده است که در نگاه اول متوجه آن خواهید شد؛ مخصوصا اگر مراسم شما در شب برگزار شود شکوه و جلال این باغ تالار به وسیله نورپردازی حرفه ای آن که در محوطه باغ و سالن ها انجام شده است بیشتر به چشم می آید و همین امر سبب باشکوه تر شدن مراسم شما خواهد شد. نورپردازی باغ تالار ملکه با ظرافت و مهارت بسیاری انجام شده است و شما این هنرنمایی را در جای جای این تالار به وضوح خواهید دید.
  • فضای سبز محوطه باغ تالار: فضای سبز وسیع این باغ تالار نیز در دکوراسیون و دیزاین آن بی تاثیر نیست. فضای سبز سبب القای آرامش به شما و مهمانانتان خواهد شد همچنین در فصل های گرم و معتدل سال می توانید شاهد برگزاری مراسم های باشکوه و مجلل در فضای سبز و محوطه باغ تجربه کنید.

باغ تالار ملکه

  • لوکیشن های منحصر به فرد و متنوع جهت تصویربرداری: لوکیشن های منحصر به فردی که این باغ تالار در اختیار میزبانان قرار می دهد یکی دیگر از جذابیت های باغ تالار ملکه شهریار است. چنین ویژگی برای عروس و داماد ها اهمیت بسیاری دارد چرا که برخی از زوج ها علاوه بر عکاسی در آتلیه در صدد اجاره لوکیشن های منحصر به فرد بر می آیند تا بهترین و منحصر به فردترین آلبوم عروسی را تهیه کنند اما باغ تالار ملکه با لوکیشن های جذابی که در اختیار زوج ها قرار می دهد به خوبی توانسته است نیاز عروس و داماد به لوکیشن های جذاب را پوشش دهد و سبب شده بهترین و شیرین ترین لحظات را به بهترین و منحصر به فرد ترین شکل ممکن به ثبت برسانند.
  • دارای آبشار، آبنما، رودخانه: وجود آبشار، آبنما و رودخانه در محوطه باغ تالار حس بسیار خوبی را شما و مهمان هایتان در لحظه ورود القا می کند، حسی بکر و دست نخورده.

ویژگی باغ تالار ملکه شهریار

مهم ترین ویژگی باغ تالار ملکه شهریار عبارتند از:

ظرفیت بالا: باغ تالار ملکه با ظرفیت 800 نفر سبب شده است گزینه بسیار خوبی برای افرادی باشد که می خواهند مراسم های مجللی با حضور مهمان های بسیار زیاد برگزار کنند.

دارای سالن های مجزا: این باغ تالار دارای سالن های مجزا جهت برگزاری مراسم است. لازم به ذکر است که سالن ها خود دارای سالن های مخصوص جهت سرو غذا هستند. دیزاین هر کدام از سالن ها به صورت حرفه ای انجام شده است و شما می توانید با توجه به سلیقه و شرایط خود بهترین سالن را انتخاب کنید.

ویژگی باغ تالار ملکه شهریار

ارتفاع زیاد سقف: ممکن است بسیاری از افراد به ارتفاع سقف توجه چندانی نداشته باشند و آن را در حین انتخاب باغ تالار لحاظ نکنند اما بهتر است بدانید که ارتفاع زیاد سقف سالن ها به عنوان مهم ترین مزیت و ویژ باغ تالار ملکه شهریار به شمار می رود چرا که اگر ارتفاع سقف سالن ها کم باشد حس خفقان به شما و مهمانانتان القا می شود بنابراین از مراسم لذت نخواهید برد.

پارکینگ اختصاصی: پارکینگ اختصاصی یکی دیگر از ویژگی های مهم باغ تالار ملکه است که دارای ظرفیت 150 خودرو است. لازم به ذکر است که پارکینگ اختصاصی این باغ تالار سرپوشیده است.

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223