باغ عروسی نارسیس

5/5 - (1 امتیاز)
آذر 1399
باغ عروسی نارسیس

باغ نارسیس گرمدره

باغ عروسی نارسیس که یکی از باغ تالار های شناخته شده در میان مردم مخصوصا عروس و داماد ها و یکی از بهترین باغ عروسی گرمدره است می تواند در برگزاری یک مراسم باشکوه و بی نقص نقش بسزایی داشته باشد، دلیل این امر نیز سابقه فعالیت بالای مدیریت و همچنین پرسنل باغ نارسیس است. علاوه بر مهارت پرسنل این مجموعه در ارائه خدمات مجالس، می توان به دیزاین و دکوراسیون فوق العاده لوکس و مجلل این باغ تالار نیز اشاره کرد که  سبب هرچه باشکوه تر به نظر رسیدن مراسم شما خواهد شد.

باغ عروسی نارسیس گرمدره

از جمله ویژگی های منحصر به فرد دیزاین و دکوراسیون باغ نارسیس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • معماری منحصر به فرد: درست است که باغ نارسیس قدمت بسیاری دارد اما این مسئله چیزی از ارزش ها و جذابیت های این باغ نمی کاهد چرا که معماری و دکوراسیون باغ بسیار مدرن بوده و چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.
  • گل آرایی و دیزاین حرفه ای: گل آرایی و دیزاین حرفه ای باغ نارسیس زبانزد افرادی است که در این باغ تالار مراسم های خود را برگزار کرده اند. گل آرایی توسط تیمی حرفه ای انجام می شود همچنین بهترین گل های موجود در بازار نیز برای گل آرایی انتخاب می شود (میزبان می تواند نوع گل ها را مشخص کند.). شمع آرایی نیز سبب حرفه ای تر شدن دیزاین این باغ تالار می شود چرا که شمع آرایی باعث می شود زیبایی گل آرایی هرچه بیشتر به چشم بیاید.
  • نورپردازی حرفه ای سالن ها: نورپردازی حرفه ای سالن ها و همچنین فضای بیرون باغ تالار جلوه بسیار ویژه ای به مراسم شما می بخشد مخصوصا اگر مراسم شما در شب برگزار شود می توانید شاهد مناظر بسیار رویایی و باشکوهی باشید.
  • برکه: برکه ای که در انتهای این باغ تالار به چشم می خورد سبب هرچه منحصر به فرد تر شدن دیزاین و دکوراسیون این باغ تالار می شود. معمولا در کنار این برکه برنامه هایی مانند موسیقی زنده اجرا می شود که روح شما و مهمانانتان را جلا می دهد.
  • طراحی حرفه ای جایگاه عروس و داماد: در این باغ جایگاه عروس و داماد به صورت حرفه ای طراحی شده و همچنین سعی شده است که جایگاه عروس و داماد در موقعیتی از باغ باشد که به راحتی در دید تمام مهمان ها قرار بگیرد.
  • چیدمان مناسب میز و صندلی مهمان ها: در چیدمان میز و صندلی مهمان ها نیز دقت و سلیقه بسیار زیادی به خرج داده شده است؛ میز مهمان ها با فاصله مناسبی از یکدیگر قرار داده شده اند که این امر علاوه بر زیبایی محیط سبب پذیرایی راحت از مهمان ها نیز خواهد شد.

باغ تالار نارسیس

ویژگی باغ نارسیس

ویژگی باغ نارسیس عبارتند از:

  • امکان تست زنده خدمات باغ نارسیس: باغ نارسیس این امکان را برای مشتریان خود فراهم آورده است که برای اطمینان به صورت زنده از خدمات و همچنین تدارکات مراسم های مختلف دیدن کنید و با خیالی آسوده خدمات موردنظر خود را از پرسنل باغ نارسیس دریافت کنید.

ویژگی باغ نارسیس

  • ارائه خدمات منحصر به فرد و حرفه ای با هزینه ای مناسب: تمامی خدمات مربوط به برگزاری مراسم های مختلف مانند گل آرایی و دیزاین، پذیرایی، کترینگ غذا و… توسط پرسنل آموزش دیده و به صورت حرفه ای ارائه می شود همچنین هزینه های دریافتی بابت خدماتی که به شما ارائه می شود بسیار معقول و به صرفه تر از دیگر باغ تالار ها است.
  • پارکینگ اختصاصی: ظرفیت پارکینگ باغ تالار نارسیس 150 خودرو است.

از دیگر ویژگی ها و امکانات باغ تالار نارسیس می توان به سالن های مجزا، باغ اختصاصی، آتلیه اختصاصی، آشپزخانه صنعتی، کافی شاپ، قهوه خانه سنتی و… اشاره کرد.

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223