5 ایده برگزاری عروسی در فضای باز

5/5 - (2 امتیاز)
بهمن 1402
برگزاری عروسی در فضای باز

در این 5 ایده برگزاری مراسم در فضای باز را معرفی می کنیم تا با در نظر گرفتن آن ها بتوانید یک مراسم باشکوه و خلاقانه را برگزار کنید و لحظات خوشی را برای خود و مهمانانتان در مراسم عروسی به ارمغان آورید. برگزاری مراسم عروسی معمولا تشریفات مخصوص به خود را دارد که با اجرای تشریفات عروسی می توانید مراسم به یاد ماندنی داشته باشید.

تصاویر زیر مراسم های اجرا شده توسط تشریفات پل است و تمامی ایده پردازی ها توسط این تشریفات انجام شده است. برای رزرو باغ و تالار و برگزاری مراسم می توانید با ما تماس بگیرید.

ایده خلاقانه عروسیتهیه استند گل خلاقانه

استند های گل، زیبایی منحصر به فردی را به محیط می بخشند؛ حال آن که اگر ایده های خلاقانه ای برای استند گل داشته باشید، جذابیت آن دو چندان خواهد شد.

لازم به ذکر است که ایده های شما برای طراحی و دیزاین استند گل، باید با توجه به دکوراسیون و سبک مراسم باشد. برای خلق ایده های ناب، نیازی نیست که همیشه به سراغ وسیله های غیر قابل دسترس بروید، بلکه با کمی کاوش در دنیای اطراف خود نیز می توانید بهترین ایده ها را خلق کنید. به عنوان مثال استفاده از یک دوچرخه و گل آرایی آن، می تواند ایده جذاب و خلاقانه ای محسوب شود.

ایده جدید عروسینورپردازی

برگزاری عروسی در فضای باز، اگر به صورت اصولی و حرفه ای انجام شود، لحظات ناب و رویایی را برای شما و مهمانانتان به ارمغان می آورد؛ بنابراین توصیه می کنیم حالا که قصد برگزاری مراسم در فضای باز را دارید، استفاده حداکثری از شرایط داشته باشید و با یک دکوراسیون فوق العاده که نورپردازی حرفه ای دارد، به خلق یک فضای رویایی و منحصر به فرد کمک کنید.

اگر می خواهید مراسم شما به صورت لوکس و تشریفاتی در فضای باز برگزار شود می توانید از سالن عقد فضای باز دیدن کنید.

نور پردازی و آتش بازی عروسیاگر مراسم برگزاری در فضای باز، در شب برگزار می شود باید در کنار دیزاین و دکوراسیونی که برای محیط و فضا انتخاب کرده اید، تمرکز ویژه ای روی نورپردازی محیط داشته باشید؛ چرا که نورپردازی می تواند جلوه ویژه ای به دیزاین ببخشد.

نورپردازیتزیین و چیدمان میز مهمان ها

از آن جایی که میز مهمان ها نیز جزوی از دکوراسیون محیط به شمار می رود؛ بنابراین در حین برگزاری عروسی در فضای باز، به هیچ عنوان از تزیین و چیدمان میز مهمان ها غافل نشوید. شما می توانید با توجه به در نظر گرفتن سبک و تم مراسم، نسبت به دیزاین، گل آرایی و شمع آرایی میز مهمان ها اقدام کنید.

توجه داشته باشید که در چیدمان میز مهمان ها، باید تمام تلاشتان را به کار گیرید که همه مهمان ها به جایگاه عروس و داماد دید کامل داشته باشند.

تزیین و چیدمان میز مهمان هاجایگاه عروس و داماد

جایگاه عروس و داماد به عنوان کانون اصلی فضا و مراسم، باید بسیار حرفه ای و در عین حال خلاقانه دیزاین شود. در یک دهه اخیر، گل ها بیشترین نقش را در تزیین و دیزاین جایگاه عروس و داماد داشته اند؛ از این رو ما همیشه شاهد ایده های متنوع بوده ایم. شما می توانید با الهام گرفتن از محیط، سبک برگزاری مراسم و همچنین سلیقه عروس و داماد، جایگاه عروس را دیزاین کنید.

شما می توانید با اجرای یک ایده ناب و خلاقانه، تمام تمرکز را به جایگاه عروس و داماد معطوف کنید و به این صورت مراسم عروسیتان را به یک مراسم منحصر به فرد تبدیل کنید.

جایگاه عروس و داماد

برگزاری مراسم در روز های بارانی

زمانی که بحث برگزاری عروسی در فضای باز مطرح می شود، معمولا همه افراد به یک روز آفتابی فکر می کنند؛ اما در حالی که افراد خلاق، از شرایط به نفع خود استفاده می کنند و برای برگزاری یک مراسم منحصر به فرد تمامی تلاش خود را به کار می گیرند.

در فضا هایی که مخصوص برگزاری مراسم است، همواره امکانات لازم برای مقابله با مشکلات غیرمترقبه و برنامه ریزی نشده، وجود دارد؛ شما می توانید با توجه به نیاز های خود، این امکانات را افزایش دهید و برای باران بستر سازی کنید.

برگزاری مراسم در روز های بارانیدر این صورت قادر به برگزاری یک مراسم باشکوه خواهید بود؛ چرا که کم تر کسی به فکر برگزاری مراسم در یک روز بارانی می افتد. درواقع افرادی که خواهان برگزاری یک مراسم رویایی هستند، باید پا را فراتر از کلیشه های موجود بگذارند.

البته باز هم تاکید می شود که شما نسبت به ایده ای که در ذهن دارید، حتما باید بسترسازی مناسبی داشته باشید؛ در غیر این صورت چیزی جز مختل شدن آسایش مهمانان و بر هم خوردن برنامه ریزی ها عایدتان نمی شود.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223