اجاره باغ برای تولد در غرب تهران

5/5 - (1 امتیاز)
بهمن 1402
باغ تولد در غرب تهران

اجاره باغ برای تولد در غرب تهران، ایده ای شگفت انگیز برای برگزاری تولد جذاب و منحصر به فرد است. دیزاین و فضای منحصر به فرد و رویایی که در باغ های غرب تهران در اختیارتان قرار داده می شود، به شما کمک می کند تولد خود و یا عزیزانتان را به گونه ای که انتظار دارید برگزار کنید و لحظات تکرار نشدنی را کنار عزیزان و خانواده خود سپری کنید.

در کنار دیزاین منحصر به فرد، فضای سبز و دل نشین باغ های تولد، امکانات مدرن و خدمات حرفه ای نیز به شما ارائه می شود؛ درواقع همه این عوامل دست در دست یکدیگر داده و لحظات بی نظیر و باشکوهی را برای شما و مهمانانتان به ارمغان می آورند.

اجاره باغ تولد غرب تهران

اگر قصد اجاره باغ تولد در غرب تهران را دارید در ادامه می توانید تصاویر مراسم های اجرا شده توسط تیم تشریفات تولد پل را مشاهده کنید و برای رزرو باغ تولد با ما تماس بگیرید.

اجاره باغ تولد در غرب تهران

خدمات تشریفات در باغ تولد

برای برگزاری یک جشن تولد منحصر به فرد و اصولی در باغ تولد، نیاز به ارائه خدمات حرفه ای توسط افراد حرفه ای و با تجربه است؛ بنابراین همواره خدمات تشریفات در باغ تولد ارائه می شود و افراد با توجه به نیاز ها و علایق خود می توانند از خدمات متنوع آن ها بهره مند شوند.

خدمات تشریفات در باغ تولد

در ادامه برخی از این خدمات را که سبب هر چه منحصر به فردتر برگزار شدن مراسم شما می شود را مورد بررسی قرار می دهیم:

  • تزیین و دکوراسیون: یکی از مهم ترین خدماتی که همواره به میزبانان ارائه می شود، تزیین و دکوراسیون است که در سبک های مختلفی وجود دارد و تیم تشریفات پل با توجه به تم تولد، سلیقه میزبان و همچنین جنسیت و سن فرد، این خدمات را ارائه می دهند. خدمات نورپردازی، گل آرایی، شمع آرایی محیط، میزمهمان ها، جایگاه تولد و… در این بخش از خدمات تشریفات جای می گیرد.
  • کترینگ غذا و پذیرایی: تمامی خدمات مربوط به پذیرایی و کترینگ غذا در حین اجاره باغ تولد در غرب تهران، توسط تیم تشریفاتی ارائه می شود. با یک پذیرایی حرفه ای توسط میهمان داران کارآزموده و همچنین سرو انواع شیرینی های خوشمزه، فینگر فود ها و نوشیدنی های متنوع و متناسب با فصل و سبک جشن، شاهد برگزاری یک مراسم منحصر به فرد خواهید بود.
  • موسیقی زنده یا دیسکو: یکی از مهم ترین خدماتی که توسط تشریفات باغ تولد ارائه می شود، موسیقی زنده با حضور نوازندگان حرفه ای و یا دیجی است. خدمات، نوع و سبک موسیقی نیز با توجه به سن، جنسیت، سلیقه و فرهنگ میزبان و مدعوین انتخاب می شود.
  • تهیه و تدارک هدایا و جوایز: درست است که در جشن تولد، مهمان های حاضر در جشن، هدایایی را تهیه و تقدیم می کنند اما یکی از ایده های جذاب که می تواند جشن تولد شما را به یک جشن خاطره انگیز و به یاد ماندنی برای حضار و شما تبدیل کند، تهیه هدایا و جوایزی کوچک برای مهمان ها است و شما می توانید وظیفه تهیه و تدارک جوایز و هدایا را بر عهده تیم تشریفات باغ تولد قرار دهید.

بادکنک آرایی و دیزاین تولد

گروه تشریفات پل علاوه بر فضای باغ فضای سالن تولد نیز برای شما عزیزان در نظر گرفته است که بتوانید مراسم تولد عزیزان خود را در سالن برگزار کنید. برای مشاهده تصاویر می توانید به بخش اجاره سالن تولد مراجعه کنید.

باغ ویلا تولد

بادکنک آرایی تولد کودک و بزرگسال غرب تهران

نوع و سبک بادکنک آرایی تولد کودک و بزرگسال غرب تهران، تفاوت فاحشی با یکدیگر دارند بنابراین باید توسط افرادی ارائه شود که تخصص و تجربه بسیاری در این زمینه دارند. در حین اجاره باغ برای تولد در غرب تهران شما می توانید بر اساس جنسیت، سن و تم مورد نظر، ایده های بادکنک آرایی را در اختیار تیم دیزاین و دکوراسیون تشریفات قرار دهید تا به حرفه ای ترین شکل ممکن اجرایی شود.

بادکنک آرایی تولد کودک و بزرگسال غرب تهران

تصاویر زیر نمونه ای از مراسم های اجرا شده توسط تشریفات پل است.

  • باغ تولد کودک
  • بادکنک آرایی در باغ تولد

خدمات پذیرایی شام و میز مزه در باغ تولد

افرادی که قصد دارند به صورت منحصر به فرد و مدرن از مهمان هایشان پذیرایی کنند می توانند خدمات پذیرایی شام و میز مزه در باغ تولد را از تیم تشریفات درخواست کنند. چیدمان میز مزه کاملا سلیقه ای است و افراد می توانند با توجه به سلیقه و همچنین بودجه ای که در نظر دارند، نحوه چیدمان و همچنین محتویات سینی و میز مزه را انتخاب کنند.

خدمات پذیرایی شام و میز مزه در باغ تولد

تیم تشریفاتی پل در مراسم تولد با توجه به سبک برگزاری جشن، با ظرافت و دقت خاصی نسبت به انتخاب ظروف، چیدمان و دیزاین میز اقدام می کند.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223