باغ تالار کوچک در شهریار برای برگزاری عقد و نامزدی

5/5 - (1 امتیاز)
بهمن 1402
باغ تالار کوچک در شهریار برای برگزاری عقد و نامزدی

منطقه شهریار به دلیل آب و هوای عالی و لوکیشن مناسب یکی از بهترین لوکیشن ها برای برگزاری مراسم های شما است. اگر قصد برگزاری مراسم عقد و عروسی دارید اجاره باغ عروسی در شهریار بهترین انتخاب است.

یکی از انتخاب های افراد برای برگزاری جشن عقد، نامزدی، تولد و… باغ یا تالار کوچک با ظرفیت پایین تر است. گنجایش این تالارها معمولا کمتر بوده و برای مراسم هایی که مهمانان زیر 100 نفر دارند مناسب است. در منطقه شهریار نیز باغ تالارهای بسیار مجلل و لوکسی وجود دارد که می توان برای برگزاری انواع جشن ها رزرو کرد. در این بخش قصد داریم به بررسی ویژگی های تالارهای کوچک در منطقه شهریار بپردازیم. تا انتهای مطلب همراه ما باشید. در ادامه می توانید تصاویر مراسم های اجرا شده در باغ کوچک شهریار را مشاهده کنید.

باغ کوچک در شهریار برای عقد و نامزدی

تصاویر باغ تالار کوچک شهریار

  • عکس باغ تالار کوچک شهریار
  • باغ کوچک شهریار
  • باغ و تالار کوچک محدوده شهریار
  • تالار بله برون شهریار
  • سفره عقد در باغ تالار شهریار
  • کترینگ و پذیرایی در باغ تالار شهریار

باغ کوچک در شهریار برای مهمانی و تولد

باغ و تالارها فقط برای برگزاری جشن و مراسم نیستند. شما می توانید برای مهمانی های خانوادگی ساده نیز تالار رزرو کنید و پذیرایی از مهمانان را با کمترین استرس و دغدغه انجام دهید. البته باید توجه داشته باشید که در بیشتر باغ و تالارهای کوچک، پذیرش مهمان زیر 30 نفر ممکن نبوده و باید تعداد مهمانان از این عدد بیشتر باشد. میز و صندلی پذیرایی در فضای باز یا به درخواست میزبان در فضای درونی تالار چیده می شود. اما اگر در روز برگزاری مهمانی شرایط آب و هوا مناسب بود، حتما در فضای باز میز بچینید.
برگزاری جشن تولد در باغ کوچک برای تولد در شهریار به بهترین شکل انجام می گیرد. یکی از مهمترین بخش های جشن تولد دیزاین تالار و فضاسازی است. مدیریت تالار با توجه به سلیقه مشتریان بادکنک آرایی یا گل آرایی مورد پسند آن ها را به عهده می گیرد. برگزاری جشن تولد در چنین موقعیتی می تواند از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه باشد.

اگر قصد اجاره باغ کوچک تولد در تهران را دارید می توانید از سایر باغ های تولد تهران دیدن کنید. برای رزرو باغ تولد با ما تماس بگیرید.

باغ کوچک در شهریار برای مهمانی و تولد

باغ کوچک در شهریار برای عقد و نامزدی

تالار و باغ شهریار که ظرفیت کمتری دارند، بهترین انتخاب برای برگزاری جشن نامزدی و عقد می باشد. چرا که معمولا تعداد مهمانان برای عقد و نامزدی کمتر است. امروزه بیشتر زوجین علاقه دارند جشن عقد را در فضایی برگزار کنند که شبیه به مراسمات ازدواج اروپایی است. خوشبختانه بیشتر تالارها چنین دیزاینی را در فضای باغ و تالار ایجاد کرده اند تا بهترین روز زندگی افراد در محیطی شیک و لوکس برگزار شود.

باغ کوچک در شهریار برای عقد و نامزدی
از خدمات مهم تالار و باغ های کوچک برای جشن عقد و نامزدی، چیدن سفره عقد است. در سفره های عقد امروزی گل آرایی، میوه آرایی، آینه و شمعدان لوکس و… قرار داده می شود که با بهترین چینش روی میز قرار می گیرند.
پذیرایی مهمانان در جشن عقد و نامزدی تالارهای ظرفیت کم به صورت پرسی یا سلف سرویس است. انتخاب نحوه پذیرایی مهمانان کاملا به سلیقه مشتری بستگی دارد. پذیرایی سلف سرویس و قرار دادن میز فینگرفود و انواع نوشیدنی در مراسمات نامزدی، تولد و… ایده بسیار خوبی خواهد بود.

اگر می خواهید تصاویر بیشتری از مراسم های برگزار شده از باغ شهریار مشاهده کنید به بخش اجاره باغ در شهریار برای جشن مراجعه کنید.

باغ کوچک در شهریار برای عقد و نامزدی و عروسی

خدمات باغ تالار کوچک در شهریار

شما به عنوان میزبان تشریفات و خدمات مجالس متنوعی را می توانید از باغ تالارهای شهریار دریافت کنید. پخش موزیک برای مهمانان به صورت زنده یا با اجرای دی جی امکان پذیر است. همچنین نورپردازی در استیج با جدیدترین تجهیزات صورت می گیرد.
تنوع غذا از جمله پیش غذا، غذای اصلی، دسر، میوه و شیرینی، نوشیدنی و شربت و… در باغ و تالار شهریار زیاد است. برخی از این تالارها انواعی از غذاهای غیرایرانی و دریایی را نیز در منو قرار می دهند. شما می توانید بر اساس بودجه ای که دارید منو مد نظر را انتخاب کرده و پس از پرداخت بیعانه، باغ و تالار را در تاریخ مقرر رزرو کنید.

خدمات باغ تالار کوچک در شهریار

در این مطلب سعی داشتیم ویژگی های باغ تالار کوچک شهریار را مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که گفته شد باغ تالارهای کوچک تر برای برگزاری مراسم نامزدی، عقد، تولد و حتی مهمانی های ساده مناسب هستند. چرا که تعداد مهمانان کمتر است. خدماتی که توسط این باغ تالارها ارائه می شود از تنوع و کیفیت بالایی برخوردار است.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223