باغ تالار کوچک در تهران

2.9/5 - (29 امتیاز)
آذر 1400
باغ تالار کوچک در تهران

امروزه خانواده ها ترجیح می دهند مراسمات خود را در مکان هایی مانند باغ عروسی و باغ تالار و سالن برگزار نمایند تا با خیال راحت و آسوده بتوانند میزبانی را انجام دهند. مسئولیت های فراوان در مراسمات ممکن است سبب سر درگمی صاحب مجلس شود و علاوه بر لذت نبردن از مراسم به مهمانان نیز نتواند آنچنان که شایسته است، برسد.

باغ تالار کوچک

وجود خدماتی مانند تشریفات مجالس این مشکل را حل کرده و در برگزاری مراسمات صاحب مجلس نیز مانند مهمانان می تواند بدون دغدغه فکری راحت و آسوده باشد.

باغ تالار به مکانی گفته می شود که شباهت بسیار زیادی به تالار عروسی دارد اما تفاوت های چشمگیری نیز دارد از جمله این تفاوت ها می توان به: عدم وجود سقف دائمی در باغ تالار ها، محفوظ ماندن فضا با استفاده از سقف کاذب در فصول سرد سال، وجود فضای سرسبز و طبیعی در باغ تالار اشاره نمود.

اجاره باغ تالار کوچک در تهران

در شهر تهران نیز باغ تالار های کوچکی وجود دارد که مسئولیت برگزاری مراسمات عقد، نامزدی، عروسی, ختم و . . .  دارد. ساکنین شهر تهران می توانند جهت برگزاری مراسمات محدود خود به این باغ تالار های کوچک  مراجعه نمایند و نسبت به بررسی وضعیت اقدام کنند.

تالار باغ کوچک

در نقاط مختلف تهران باغ تالار های کوچک وجود دارد و معمولا دسترسی به این نقاط بسیار آسان است و جهت رفاه حال مهمانان و سهولت در رفت و آمد آنها پارکینگ های اختصاصی نیز وجود دارد.

تعداد زیادی باغ تالارکوچک در تهران و در نقاط مختلف این شهر برای مهمانی های کم جمعیت مانند جشن تولد، نامزدی، عقد وعروسی هایی با مهمانان کم موجود می باشد و افراد با توجه به سلیقه، تعداد مهمانان و بودجه ای که در نظر گرفته اند می توانند یکی از آن ها را انتخاب نمایند.

باغ تالار کوچک غرب تهران

ویژگی های باغ تالار کوچک در تهران

باغ تالار های کوچک در تهران دارای ویژگی های منحصر بفردی می باشند که این مکان ها را برای برگزاری مراسمات محدود از سایر باغ ها و سالن ها مناسب تر نشان می دهد. باید به این نکته نیز توجه نمود که برگزاری مراسمات در فصول سرد سال بخصوص در مناطق سردسیر در باغ تالارکوچک گزینه ای مناسب نمی باشد و بهتر است از آن صرفنظر شود. برخی از ویژگی های مهمی که باغ تالارها را متمایز می کند عبارتند از :

ویژگی های باغ تالار کوچک در تهران

هزینه های کمتر و مدیریت بهتر آنها: با برگزاری مراسم هایی مانند تولد، نامزدی، عقدو بله برون و . . .  درباغ تالار های کوچک می توان در هزینه های مراسم صرفه جویی نمود و مدیریت بهتری داشت.

جمع بودن مهمانان و عدم پراکندگی آنها: با توجه به محدود بودن فضا مهمان ها دیگر نمی توانند به صورت پراکنده بنشینند و در کنارهم قرار خواهند گرفت که از ویژگی های مهم باغ تالار ها است.

باغ کوچک برای عروسی

تمرکز بیشتر روی عروسی و مخصوصا عروس داماد: به دلیل فضای محدود و مهمانان کم تمرکز بیشتر صاحب مجلس و مهمان ها بر روی عروسی و مخصوصا عروس داماد خواهد بود.

امکان مدیریت و پذیرایی مناسب و لاکچری: در باغ تالار کوچک با توجه به فضای محدود و مهمانان کم امکان مدیریت و پذیرایی مناسب و لاکچری وجود دارد.

دسترسی سریع به باغ تالار ( عمومی ): باغ تالارها باید در مکان مناسب و دسترسی سریع داشته باشند.

اجاره باغ کوچک تهران

باغ تالار کوچک برای عقد

باغ تالار کوچک برای عقد

اجاره باغ تالار کوچک عقد

خدمات باغ تالار کوچک در تهران

برخی از باغ تالار ها با توجه به هزینه دریافتی خدمات لاکچری و متنوعی را ارائه می دهند. در ادامه به خدمات ارائه شده در این باغ تالار های کوچک اشاره خواهیم نمود :

خدمات باغ تالار کوچک در تهران

  •  ظرفیت باغ تالار: در انتخاب باغ تالار باید به این نکته توجه نمایید و باغ تالاری را انتخاب نمایید که تعداد مهمانان شما را بتوان در آن گنجاند.
  •  دارابودن اتاق عقد مجزا در سالن: معمولا مراسم عقد فرمالیته در مراسمات عروسی و نامزدی برگزار می شود.

دارا بودن اتاق عقد مجزا در سالن می تواند یکی از ویژگی های باغ تالار کوچک در تهران به حساب بیاید.

عقد محضری در باغ کوچک

  • نور پردازی داخل سالن : نور پردازی داخل سالن نیز از مهم ترین ویژگی های باغ تالار کوچک می توان برشمرد.
  • نور پردازی جایگاه عروس و داماد: نور پردازی مناسب سالن و جایگاه عروس و داماد می تواند در هر چه بهتر برگزاری مراسم و فیلم و عکس ها تاثیر خوبی داشته باشد.

باغ کوچک در تهران

  • تمیزی و نظافت کل سالن و ورودی و داخل باغ: تمیزی و نظافت باغ تالار بسیار با اهمیت بوده و رضایت برای صاحب مجلس و مهمانان تاثیرگذار است.
  • وجود سطح مسطح و صاف در زمین باغ و کف تالار : جهت راحتی مهمانان و عدم زمین خوردن افراد حاضر در تالار باغ حتما باید باغ سطح صاف و به دور از چاله و تپه باشد.
  • دسترس پذیری راحت : همانطور که گفته شد باغ تالار کوچک در نقاط مختلف تهران وجود دارد. باغ تالاری را انتخاب نمایید که نشانی مشخص و راحتی داشته باشد و مهمانان به آسانی بتوانند مسیر را پیدا کنند و دارای پارکینگ اختصاصی باشد.
  • غذا و پذیرایی : از ویژگی های بارز تالار باغ کوچک خوب و لاکچری داشتن منو غذا و دسر بسیار متنوع و با کیفیت می باشد.باغ تالار های مشهور منو غذای ایرانی و فرنگی و انواع دسر و نوشیدنی های متناسب با فصل را ارائه می دهند.

 

 

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ( 1 )

  1. چاکوچ05 آبان 1401

    سلام و خسته نباشید، به نظرم مدیریت کردن مهمان کم در باغ تالارهای با ظرفیت کم، بهتر صورت میگیره و به مهمان هم خوش میگذره.

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223