سالن عقد روف گاردن شرق تهران

5/5 - (1 امتیاز)
مرداد 1401
سالن عقد روف گاردن شرق تهران

برخلاف گذشته، امروزه مراسم عقد نیست به صورت تشریفاتی توسط تشریفات عقد برگزار می شود. یکی از لوکیشن های بسیار مناسب برای برگزاری مراسم عقد روف گاردن است. تشریفات پل با در نظر گرفتن لوکیشن های اختصاصی در شرق تهران آماده برگزاری مراسم در سالن عقد روف گاردن به صورت لوکس و تشریفاتی است. در ادامه می توانید تصاویر لوکیشن های سالن عقد روف گاردن شرق تهران را مشاهده کنید و برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

سالن عقد روف گاردن شرق تهران یکی از بهترین مکان‌ها برای برگزاری مراسم عقد به شمار می‌رود. روف گاردن ها فضایی بسیار صمیمی و شاد داشته و دارای دیزاین بسیار لوکسی است.

اجاره سالن عقد روف گاردن شرق تهران

تصاویر زیر نمونه ای از مراسم اجرا شده در سالن عقد روف گاردن شرق تهران است. برای اطلاعات بیشتر در خصوص اجرای مراسم می توانید با تشریفات پل تماس بگیرید.

سالن عقد شرق تهران روف گاردن

روف گاردن به فضای سبز ایجاد شده بر روی سقف، پاسیو و یا بالکن گفته می‌شود که به این طریق فضای سیز زیبایی ایجاد می‌شود. سالن عقد روف گاردن نیز به فضایی گفته می‌شود که سفره عقد در فضای باز چیده شود مراسم اجرای خطبه عقد در فضای باز و مفرح برگزار گردد.
این سالن‌های عقد دارای ویژگی‌های منحصر بفردی هستند که آنها را از سایر مکان‌ها جدا می‌کند. در منطقه شرق تهران تعداد زیادی از سالن‌های عقد روف گاردن وجود دارند که هر کدام از این سالن‌ها ظرفیت خاصی را دارند برخی از سالن‌های عقد روف گاردن در شرق تهران ظرفیت پذیرش 50 مهمان و برخی دیگر ظرفیت پذیرش تعداد بیشتری تا 120 نفر را دارا هستند.
سفره عقدی که در محیط روف گاردن و در فضای باز چیده می‌شود بسیار زیبا و دلنشین است و تجربه روز به یاد ماندنی برای مهمانان و صاحبان مجلس و عروس و داماد خواهد داشت. در انتخاب سالن‌های عقد روف گاردن علاوه برظرفیت سالن و تعداد مهمان‌ها فاکتورهای دیگری از جمله: موقعیت جغرافیایی، میزان دسترسی، امکانات مورد نیاز، بودجه عروس و داماد و نوع دکوراسیون موثر است. اگر در منطقه شرق تهران زندگی می‌کنید و به دنبال یافتن بهترین سالن عقد روف گاردن شرق تهران هستید پیشنهاد می‌کنیم مقاله زیر را مطالعه نمایید تا با دانستن ویژگی‌های سالن خوب، انتخابی درست داشته باشد.

روف گاردن عقد شرق تهران

ویژگی خدمات در سالن عقد روف گاردن شرق تهران

سالن عقد روف گاردن مناسب باید با توجه به ویژگی‌ها و امکاناتی که دارد انتخاب گردد. امکانات و ویژگی‌هایی مانند:

نحوه پذیرایی و کترینگ سالن

مهم‌ترین شاخصه در زمان انتخاب سالن عقد روف گاردن باید مورد توجه قرار بگیرد، نحوه پذیرایی و کترینگ سالن است. چگونگی پذیرایی تأثیر زیادی در رضایت مهمانان از مراسم دارد. سالن روف گاردن باید دارای پرسنل کاربلد و خوش رو باشد که بتوانند به بهترین نحو خدمات پذیرایی را انجام دهند. همچنین منو غذا و نوشیدنی‌ها و دسرها باید مناسب مهمانان حاضر باشد.

پذیرایی و کترینگ سالن عقد شرق تهران

اجرای موزیک زنده

تشریفات اجرای موزیک زنده می‌تواند روح تازه‌ای را به مراسم عقد بدهد. حتماً از تشریفات سالن بخواهید در حین انجام مراسم از اجرای موسیقی زنده استفاده شود.

گل آرایی و تزئینات سفره عقد و میز عروس و داماد و مهمانان

در مراسمات مهم مانند مراسم عقد، گل آرایی و تزئینات نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند. گل آرایی باید توسط افراد متخصص و به صورت حرفه‌ای انجام شود تا زیبایی سفره عقد و سالن افزایش یابد. سالن‌های عقد فضای باز شرق تهران دارای گل آرایی و دیزاین بسیار مناسب و زیبا هستند که بر زیبایی و هر چه بهتر برگزار شدن مراسم شما تاثیرخواهد داشت. تشریفات عقد سالن روف گاردن شرق تهران برای قسمت ورودی فضا و سایر نقاط از بهترین و زیباترین گل‌ها جهت گل آرایی استفاده می‌کند.

گل آرایی و تزئینات سفره عقد و میز عروس و داماد و مهمانان

سالن عقد با ثبت عقد رسمی و عاقد تشریفاتی

از دیگر خدماتی که سالت عقد روف گاردن شرق تهران ارائه می‌دهد، می‌توان به سالن عقد و عاقد تشریفاتی اشاره کرد که به صورت تشریفاتی خطبه عقد بین عروس و داماد خوانده می‌شود و زندگی زناشویی آن ها آغاز خواهد شد. امروزه خواند خطبه عقد آریایی در این مراسمات رواج پیدا کرده است که بسیار جالب و دیدنی است.

سالن عقد روف گاردن با ثبت عقد رسمی

شمع آرایی و دیزاین سفره عقد

این روزها در کنار گل آرایی از تزئینات شمع آرایی نیز استفاده می‌شود که سبب افزایش خاص بودن سفره عقد می‌شود. شمع آرایی باید به صورتی انجام شود که با انتخاب رنگ‌های مناسب و اکسسوری ها بر افزایش زیبایی سفره عقد بیافزاید.

شمع آرایی و دیزاین سفره عقد سالن عقد شرق تهران

آتلیه حرفه‌ای فیلمبرداری و عکاسی سالن

سالن‌های عقد روف گاردن شرق تهران دارای خدمات تشریفات آتلیه حرفه‌ای فیلمبرداری و عکاسی هستند که وظیفه ثبت بهترین و به یادماندنی‌ترین خاطرات روز عقد را بر عهده دارند. عروس و داماد و سایر مهمانان معمولاً از خدمات عکاسی استفاده می‌کنند.

پذیرایی از مهمانان

مهمان‌های دعوت شده به عقد به صورت عالی با انواع دسرها و نوشیدنی‌های سرد و گرم توسط کادر روف گاردن مورد پذیرایی قرار می‌گیرند. منو پذیرایی از قبل به همراه صاحب مراسم انتخاب و تهیه می‌شود و در عقد پذیرایی می‌گردد.

پذیرایی از مهمانان

وجود بالابر یا آسانسور جهت جابجایی آسان ترمهمانان

در سالن عقد روف گاردن برای جابجایی راحت‌تر مهمان‌ها بخصوص سالمندان از بالابر یا آسانسور اختصاصی استفاده می‌شود.

دسترسی آسان و وجود پارکینگ اختصاصی

این سالن‌ها دسترسی بسیار مناسبی دارند و برای راحتی مهمان‌ها نیز از پارکینگ اختصاصی استفاده می‌شود.

نحوه برگزاری عقد در سالن عقد روف گاردن شرق تهران

برگزاری مراسم عقد در سالن روف گاردن شرق تهران معمولاً به صورت تشریفاتی انجام می‌شود. البته برخی از عروس و دامادها نیز انجام خطبه اصلی را با حضور عاقد در این مکان جشن می‌گیرند. عاقد با حضور در این مکان و با شرح توضیحاتی که در عقدنامه ذکر شده است عروس و داماد را به عقد هم درآورده برایشان سعادت آرزو می‌کند. امروزه خواندن عقد آریایی بسیار رواج پیدا کرده است و بسیار از عروس و دامادها بعد از خواندن خطبه عقد رسمی، خطبه عقد اریایی را قرائت می‌کنند که بسیار شیرین و دلنشین است و موجب افزایش شادی و جذابیت مجلس می‌شود.

برگزاری عقد در سالن عقد روف گاردن شرق تهران
پس از انجام عقد معمولاً از مهمانان با انواع نوشیدنی‌ها و دسرها پذیرایی می‌شود و پس از آن به اجرای موزیک و عکاسی پرداخته می‌شود.
برای آشنایی بیشتر با نحوه برگزاری عقد در روف گاردن تصور نمایید سفره عقد شما در فضای باز و به بهترین شکل ممکن چیده شده باشد. خدماتی مانند گل آرایی و شمع آرایی در نقاط مختلف سالن به چشم می خود و میزها برای پذیرایی از مهمانان آماده شده است. سفره‌های عقد این سالن‌ها بسیار رؤیایی چیده می‌شود و با تورهای سفید دیزاین می‌گردد. همچنین وسایل موجود در سفره از بهترین و زیباترین وسایل و ظروف انتخاب می‌گردد که به جذابیت سفره عقد و مراسم افزوده خواهد شد.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223