قیمت سالن تولد

4.1/5 - (14 امتیاز)
اردیبهشت 1399
قیمت سالن تولد

افرادی که می خواهند جشن تولد با شکوهی داشته باشند به دنبال سالن تولد شیک و با قیمت مناسب هستند. قیمت سالن تولد با توجه به ظرفیت سالن و تعداد مهمان های شما می تواند متفاوت باشد. در ادامه با فاکتور های موثر قیمت اجاره سالن تولد آشنا می شویم. شما می توانید برای برگزاری تولد کودک یا بزرگسال از سالن های تشریفات پل با هماهنگی بازدید کنید.

سالن برای جشن تولد

جشن تولد یکی از مهمترین روز های زندگی هر فردی به حساب می آید که سالی یکبار برای او پیش می آید برای همین بسیاری از افراد عزیزان خود را در این روز سورپرایز می کنند و آن روز را با گرفتن جشن کنار همدیگر سپری می کنند. جشن تولد می تواند به صورت ساده یا مجلل برگزار شود که بسته به شرایط و بودجه ی افراد متفاوت است. در واقع نوع برگزاری جشن تولد را بودجه ای که در اختیار دارید تعیین می کند پس اول از هرکاری بودجه را مشخص نمایید.

قیمت سالن تولد چقدر است

اگر به فکر برگزاری جشنی بزرگ هستید اولین اقدام اجاره سالن تولد است تا فضایی کافی برای پذیرایی از مهمانان تان را داشته باشید قیمت سالن تولد بیشترین بودجه را به خود اختصاص می دهد چون با اجاره سالن جشن تولد بسیاری از مسئولیت ها مانند تهیه و سرو غذا، آماده کردن شیرینی، میوه و کیک تولد، طراحی و دیزاین فضای سالن تولد بر اساس تم تعیین شده، میز و صندلی های مورد نیاز، پذیرایی از مهمانان و… به تشریفات تولد سپرده میشود.

اما باید توجه داشته باشید که قیمت اجاره سالن های تولد با همدیگر تفاوت دارند چون شرایط، خدمات و موقعیت آنها با هم متفاوت است.

تشریفات پل با گرداوری بهترین سالن های تولد آماده ارائه خدمات متفاوتی به شما عزیزان است. برای اطلاعات بیشتر می توانید به لیست سالن اجتماعات تشریفات پل مراجعه کنید و با سالن های ما آشنا شوید.

سالن تولد لوکس

گالری تصاویر سالن جشن تولد

در ادامه می توانید برخی از تصاویر سالن های تشریفات پل را مشاهده کنید. با کلیک بر روی هر یک از عکس های سالن تولد می توانید تصاویر سالن تولد را در ابعاد بزرگ تری مشاهده کنید. لازم به ذکر است که برگزاری مراسم در سالن های تشریفات پل به همراه خدمات و پذیرایی است که می توانید برای بازدید و رزرو سالن ها حضوری مراجعه کنید.

  • قیمت سالن تولد در تهران
  • سالن تولد بزرگسالان
  • سالن تولد کودک
  • سالن برای تولد
  • سالن برای جشن تولد با تم بیبی باس
  • سالن برای جشن تولد تم مینیون
  • سالن برای جشن تولد کودک
  • سالن برای جشن تولد دخترانه
  • قیمت تالار برای تولد
  • تالار سالن لوکس تولد
  • پذیرایی سالن تولد
  • سالن تولد + میز مزه

موارد موثر بر قیمت سالن تولد

آماده کردن وسایل مورد نیاز برای برگزاری جشن تولد قطعا هزینه بر خواهد بود مگر اینکه جشن شما در حالت ساده و بدون تشریفات برگزار شود چون هرچه تشریفات بیشتر و مهمانی بزرگتر باشد هزینه ها نیز افزایش پیدا خواهند کرد.

لیست سالن تولد ظرفیت سالن تولد
سالن تولد نیاوران ظرفیت سالن 100 نفر
سالن تولد تهرانپارس ظرفیت سالن 80 نفر
سالن تولد نارمک ظرفیت سالن 60 نفر
سالن تولد جنت آباد ظرفیت سالن 120 نفر
سالن تولد- روف نیاوران ظرفیت 60 نفر
سالن تولد سعادت آباد ظرفیت 80 نفر

موارد زیادی روی قیمت سالن تولدی که اجاره کرده اید تاثیر گذار است که ما در این مقاله به آن می پردازیم.

  • تعداد مهمانانی که برای جشن دعوت کرده اید
  • بزرگ بودن یا کوچک بودن سالن تولد
  • میزان خدمات دریافتی از سالن تولد
  • آماده کردن کیک و حجم آن
  • نوع طراحی و تم جشن تولد برای سالن
  • تهیه و سرو غذا برای مهمان
  • نوع میوه و شیرینی که برای پذیرایی استفاده می شود
  • تعداد کارکنان مورد نیاز برای پذیرایی و… از جمله موارد موثر بر قیمت سالن تولد است.

به علاوه استفاده از نورپردازی های مختلف، آتش بازی و بادکنک آرایی نیز تا حد زیادی قیمت اجاره سالن تولد را افزایش می دهد اما می توانید با بر عهده گرفتن برخی از مسئولیت ها از میزان این هزینه ی پرداختی کم نمایید.

موارد موثر بر قیمت سالن تولد

قیمت سالن تولد با خدمات پذیرایی و کترینگ

هنگامی که شما سالن تولدی را با خدمات پذیرایی و کترینگ اجاره می کنید در واقع برگزاری یک مراسم مجلل و باشکوه را تضمین کرده اید چون کترینگ سالن و خدمات آن به معنی بالاترین نوع کیفیت در کارها است و قطعا این مورد روی چگونه برگزار شدن جشن تولد تاثیر گذار خواهد بود.

قیمت سالن تولد با خدمات پذیرایی و کترینگ نسبت به اجاره سالن معمولی دیگر بسیار بالاتر است چون برای خدماتی که ارائه می شود بودجه ای بالا اختصاص داده خواهد شد پس اگر به فکر برگزاری چنین جشن تولدی هستید باید بودجه ای بالا برای آن در نظر بگیرید.

قیمت سالن تولد با خدمات پذیرایی و کترینگ

قیمت اجاره سالن تولد

قیمت اجاره سالن تولد تا حد زیادی متغیر است و نمیتوان قیمت واحدی برای آن تعیین کرد چون جشن تولد ها و خدمات دریافتی در هر کدام از آنها با همدیگر متفاوت است. به علاوه تعداد مهمانانی که در جشن تولد شرکت کرده اند، نوع پذیرایی از آنها، تعداد کارکنانی مورد نیاز، موقعیت و مسیر سالن اجاره شده و… در هزینه ی نهایی که پرداخت می کنید تاثیر گذار است و به راحتی این هزینه را افزایش یا کاهش می دهد. اما مهمترین گزینه در هزینه تعداد مهمانان است پس اگر بودجه ای کم در اختیار دارید تعداد مهمانان دعوتی را کم کنید.

شما می توانید با تماس با تشریفات پل قیمت سالن تولد را با توجه به تعداد مهمان ها و لوکیشن انتخابی براورد کنید.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ( 2 )

  1. ستار30 شهریور 1402

    سلام
    من تصمیم دارم برای نوه ام ( دختر است) در یک سالن با حدود ۵۰ نفر یک جشن تولد بگیرم ( در یکی از روز های دهه اول مهرماه
    ما در منطقه شریعتی ( خواجه عبدالله ) هستیم در نزدیکی این محل
    ممنون میشوم منو کامل برای این جشن اعم از ( سالن ، تجهیزات، یک عصرانه مناسب، کیک، موزیک دیجی ، و…) را به آدرس ایمیل بنده ارسال بفرمائید.
    ممنونم

    • ادمین تشریفات پل15 مهر 1402

      با سلام. لطفا برای اطلاع از منو تولد و تصاویر سالن ها به واتس اپ تشریفات پل پیام دهید و یا برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید. تلفن تماس ۰۹۱۲۱۹۳۶۲۲۳

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223