باغ تالار برای مراسم عقد

4.9/5 - (10 امتیاز)
آبان 1401
باغ تالار برای مراسم عقد

برگزاری مراسم عقد در باغ تالار عقد به شما این امکان را می دهد که شاهد برگزاری یک مراسم رویایی باشید. معمولا مراسم هایی که در فضای باز برگزار می شوند بسیار پرشور تر و متفاوت تر از مراسم هایی هستند که در مکان های سرپوشیده برگزار می شوند.
اگر یک مراسم برگزار شده در فضای باز را با مراسم برگزار شده در سالن، تالار و دیگر مکان های سرپوشیده مقایسه کنیم به وضوح و در همان نگاه اول تفاوت های فاحش آن ها را درک خواهید کرد چرا که از دیزاین محیط گرفته تا سبک برگزاری مراسم و نحوه ارائه خدمات مجالس در هر کدام از مکان ها تفاوت های بسیار زیادی را مشاهده خواهید کرد.

در ادامه با مراسم برگزار شده توسط تشریفات پل در باغ تالار برای مراسم عقد آشنا می شوید و می توانید تصاویر باغ تالار برای مراسم عقد را مشاهده کنید. همچنین اگر قصد برگزاری مراسم عقد در فضای باز را دارید می توانید برای بازدید لوکیشن ها با ما تماس بگیرید.

باغ تالار برای مراسم عقد با سفره عقد

برگزاری مراسم در باغ تالار عقد

باغ تالار برای مراسم عقد طرفداران بسیاری در بین زوج ها دارد زیرا هر شخصی می خواهد که اولین مراسم مربوط به شروع زندگی مشترکش را به منحصر به فردترین شکل ممکن برگزار کند به گونه ای که این مراسم فرخنده را تا آخر عمرش در ذهن و دفتر زندگی اش به ثبت برساند از این روز تصمیم به برگزاری مراسم عقد در باغ تالار عقد برای افرادی که می خواهند یک تجربه رویایی را به خود و مهمان هایشان هدیه دهند، تصمیمی بسیار به جا و شگفت انگیز است.

  • e
  • e
  • e

البته در برگزاری مراسم عقد در باغ تالار باید به نکاتی نیز توجه شود که عدم توجه به آن ها سبب کسب نتیجه عکس و دور از انتظار می شود.
یکی از مهم ترین نکات این است که به دلیل حضور مهمان های کم در مراسم باید باغ تالار عقد را انتخاب کنید که ظرفیت آن مناسب با تعداد مدعوین باشد. اشتباهی که بسیاری از زوج ها در حین انتخاب باغ تالار عقد جهت برگزاری مراسم عقد در فضای باز مرتکب می شوند این است که به سراغ اجاره باغ هایی می روند که ظرفیت بسیار بیشتری نسبت به تعداد مهمان های حاضر در مراسم عقد دارد چرا که بر این باور هستند هر چه باغ انتخابی بزرگ تر باشد مراسم باشکوه تری نیز برگزار می شود در حالی که اصلا این چنین نیست.
نکته دیگر در انتخاب باغ تالار برای مراسم عقد، توجه به تشریفات باغ و میزان مهارت و تجربه پرسنل، سرآشپز و… است.

تصاویر زیر نمونه ای از مراسم اجرا شده در باغ عقد است. برای مشاهده تصاویر بیشتر به بخش باغ عقد مراجعه کنید.

یکی دیگر از فضا هایی که می توان برای برگزاری مراسم عقد انتخاب کرد سالن های عقد فضای باز است. معمولا باغ ها دارای سالن های عقد در فضای باغ هستند که سبک دیزاین خاص و متفاوتی دارند بنابراین افرادی که قصد برگزاری مراسم عقد در سالن عقد فضای باز را دارند می توانند به باغ هایی که دارای سالن عقد در فضای باز هستند مراجعه کنند و مناسب ترین آن را انتخاب کنند.

سفره عقد در باغ تالار عقد

خدمات باغ تالار برای مراسم عقد

از مهم ترین خدمات باغ تالار برای مراسم عقد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دیزاین به سبک های مختلف مدرن، روستیک و…
  • طراحی و دیزاین سفره عقد شیک و مجلل
  • پذیرایی
  • کترینگ غذا
  • موسیقی
  • تیم پشتیبانی جهت رفع مشکلات غیرمترقبه (یکی از مهم ترین خدماتی که باید در حین برگزاری مراسم در فضای باز از مسئولین مربوطه انتظار داشت پیشتبانی است.)
  • آتش بازی

خدمات باغ تالار برای مراسم عقد

مراسم عقد در روف گاردن

برخلاف تصور بسیاری از افراد روف گاردن مکان بسیار مناسبی برای برگزاری مراسم هایی نظیر مراسم عقد است البته افرادی که اطلاعات دقیقی درباره اجاره روف گاردن ندارند به برگزاری مراسم عقد در روف گاردن علاقه چندانی نشان نمی دهند که این امر سبب می شود فرصت برگزاری یک مراسم باشکوه، رویایی و تکرار نشدنی را از دست بدهند.

مراسم عقد در روف گاردن
اگر می خواهید بیشتر با ویژگی ها و مزایای مراسم عقد در روف گاردن و همچنین برگزاری مراسم عقد در فضای باز آشنا شوید به مطالب زیر توجه کنید.

  • از آن جایی که روف گاردن ها دارای ظرفیت بسیار کم تری نسبت به باغ هستند و در مراسم عقد نیز مهمان های بسیار کم تری نسبت به مراسم عروسی دعوت می شود پس روف گاردن بهترین گزینه برای برگزاری مراسم عقد است.
  • با توجه به ویو منحصر به فرد روف گاردن (علی الخصصوص در شب) امکان برگزاری یک مراسم رویایی و بی نظیر در آن بسیار بیشتر از باغ است چرا که در روف گاردن مناظری وجود دارد که در باغ و یا دیگر مکان های فضای باز هیچگاه قادر به مشاهده آن ها نخواهید بود.
  •  یکی دیگر از دلایلی که افراد بیشتری را راغب به برگزاری مرسم عقد در فضای باز نظیر روف گاردن می کند این است که علاوه بر دارا بودن تمام جذابیت های فضای باز و توانایی برگزاری یک مراسم رویایی در چنین مکانی، هزینه اجاره پایین تری نیز نسبت به باغ دارد.
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223