فضای باز و روف گاردن برای بله برون

5/5 - (11 امتیاز)
مهر 1401
فضای باز و روف گاردن برای بله برون

انتخاب فضای باز و روف گاردن برای بله برون تصمیمی است که امروزه توسط بسیاری از افراد گرفته می شود چرا که این افراد از طرفی دوست دارند که این مراسم را دور از خانه و در محیطی با چشم اندازی زیبا اجرا کنند و هم به مهمانانشان حس بهتری را القا کنند.
اما نکته مهم در این باره این است که معمولا افراد در انتخاب فضای باز و روف گاردن برای بله برون دچار تردید می شوند و اگر به نتیجه خوبی در این زمینه نرسند به صورت مداوم در صدد مقایسه آن ها در ذهن خود بر می آیند و هرگز نیز به پاسخ صحیح و دقیقی در ذهن خود نمی رسند به همین دلیل قصد داریم در این مقاله به ذکر تمامی نکاتی که درباره فضای باز و روف گاردن برای بله برون وجود دارد بپردازیم و علامت سوال بزرگی را که در ذهن بسیاری از افراد وجود دارد را با ذکر دلایل منطقی از بین ببریم.

اگر ساکن تهران و اطراف تهران هستید می توانید از خدمات تشریفات بله برون در باغ ها و سالن های تشریفات پل استفاده کنید.

روف گاردن برای بله برون

برای بله برون روف گاردن بهتر است یا باغ؟

پیش از هر چیزی بهتر است به سوال مهم و اساسی “برای بله برون روف گاردن بهتر است یا باغ؟” پاسخ دهیم.
روف گاردن و فضا های باز مانند باغ هر یک دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که همین امر نیز سبب شده است در برخی از مراسم ها یکی را به دیگری ترجیح دهند.

فضای باز بله برون
بنابر دلایل مشخصی پاسخ سوال فوق این است که بهترین فضا برای برگزاری مراسم بله برون روف گاردن است که در ادامه برخی از این دلایل را بررسی می کنیم:
تعداد محدود مهمان هایی که در بله برون حضور دارند: مهمان هایی که در مراسم بله برون حضور دارند اقوام درجه یک عروس و داماد هستند به همین دلیل تعداد مهمان هایی که در این مراسم حضور خواهند داشت بسیار کم تر از مراسم هایی مانند عروسی است. نکته ای که در این مراسم به روف گاردن برتری می بخشد این است که روف گاردن به دلیل ظرفیت محدودی که دارد معمولا برای مراسم هایی که مهمان های کم تری در آن حضور خواهند داشت بسیار مناسب است.

پایین بودن زمان برگزاری مراسم بله برون: نکته قابل توجه دیگر این است که زمان برگزاری مراسم بله برون در مقایسه با مراسم عروسی بسیار پایین است و روف گاردن نیز دقیقا برای مراسم هایی مناسب است که مدت زمان برگزاری آن ها بین 1 الی 2 ساعت است بنابراین این امر می تواند دلیل خوبی برای برتری روف گاردن نسبت به باغ باشد چرا که با این توضیحات به خوبی در می یابیم که چنین فضا هایی مختص برخی از مراسم ها هستند و منطقی نیست که با وجود فضایی مانند روف گاردن به اجاره باغ بله برون فکر کنید.

باغ روف بله برون

ویو و منظره روف گاردن: معمولا بیش از 90 درصد مراسم های بله برون در شب برگزار می شود. در شب می توانید شاهد بهترین و رویایی ترین مناظر از روف گاردن باشید بنابراین شما می توانید در مراسم بله برون خود یک هدیه فراموش نشدنی به مهمان هایتان بدهید و منظره خیره کننده ای را در ذهن آن ها حک کنید.

برای برگزاری مراسم بله برون نسبت به مراسم نامزدی، عروسی و… به امکانات کم تری نیاز است: درست است که مراسم بله برون نیز یکی از مراسم های ضروری و مقدمه ای برای برگزاری سایر مراسم ها مانند نامزدی، عقد و عروسی است اما معمولا اصطلاحا سبک تر از دیگر مراسم ها خواهد بود زیرا در این مراسم پذیرایی مفصلی صورت نخواهد گرفت و بیشتر این مراسم برای آشنایی با خانواده و اقوام درجه یک طرفین خواهد بود درنتیجه به امکانات کم تری نسبت به مراسم عقد و عروسی نیاز است که انتخاب یک روف گاردن مناسب می تواند پاسخگوی تمام نیاز های این مراسم باشد.

اجاره روف بله برون

پایین بودن هزینه اجاره روف گاردن نسبت به باغ: مسئله دیگری که برای همه خانواده ها اهمیت بسزایی دارد هزینه های اجاره فضای مناسب برای بله برون است چرا که علاوه بر هزینه اجاره باید هزینه های بسیار دیگری از قبیل هزینه پذیرایی، دیزاین و… را نیز بپردازند به همین دلیل نیز در چنین مواردی باید بسیار هوشمندانه عمل کرد. هزینه اجاره روف گاردن نسبت به باغ بسیار کم تر است بنابراین خانواده عروس می توانند با انتخاب روف گاردن هزینه های خود را به صورت چشم گیری کاهش دهند.

اگر می خواهید مراسم بله برون خود را در فصل سرد سال برگزار کنید می توانید از تالار کوچک برای بله برون بازدید کنید.

خدمات برگزاری مراسم بله برون در فضای باز

پس از مقایسه فضای باز و روف گاردن برای بله برون نوبت به بررسی خدمات برگزاری مراسم بله برون در فضای باز می رسد که در ادامه به برخی از این خدمات اشاره خواهیم کرد:

خدمات برگزاری مراسم بله برون در فضای باز

  • پذیرایی با انواع نوشیدنی های فصلی، میوه و…
  • دیزاین و گل آرایی جایگاه عروس و داماد، میز مهمان ها و ورودی، نورپردازی، شمع آرایی و…
  • طراحی میز بله برون
  • طراحی و دیزاین کیک بله برون
  • موسیقی
  • عکاسی و فیلم برداری از مراسم
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223