اجاره باغ ویلا برای عروسی

5/5 - (1 امتیاز)
اردیبهشت 1403
ویلا برای عروسی

اگر می خواهید مراسم شما با جمعیت حدود 100 نفر و با هزینه مناسب برگزار شود انتخاب ویلا باغ برای شما بهترین گزینه است. تشریفات پل سعی کرده است مجموعه ای از باغ ویلا ها را در داخل شهر تهران از جمله اشرفی اصفهانی، سعادت آباد، شهرک غرب در غرب تهران و در  ولنجک و نیاوران و زعفرانیه در شمال تهران و در شرق تهران در محدوده تهرانپارس گرداوری کند. همچنین ویلا ها در اطراف تهران از جمله گرمدره، شهریار و لواسان قابلیت اجرای مراسم عقد و عروسی را دارند. در ادامه می توانید تصاویر مراسم های برگزار شده ویلا برای عروسی را مشاهده کنید.

یکی از مکان های مناسب برای برگزاری جشن عروسی باغ ویلاها هستند. باغ ویلا همانطور که از نامش مشخص است شامل عمارت ویلایی و باغ وسیع است که ظرفیت مناسبی برای پذیرایی از تعداد زیادی مهمان تا حدود 100 نفر دارد. دلیل انتخاب باغ ویلاها برای برگزاری عروسی بیشتر به خاطر فضای باز آن است و هزینه مقرون بصرفه نسبت به باغ عروسی است. بنابراین اگر مراسم عروسی شما در روزهای بهاری یا آفتابی سال است، باغ ویلا اجاره کنید و یک روز خاطره انگیز و جذاب برای خود و مهمانان بسازید. در این مطلب به خدمات باغ ویلا برای عروسی خواهیم پرداخت. پس تا انتها همراه ما باشید.

اجاره باغ ویلا برای عروسی

اجاره باغ ویلا برای عروسی در داخل تهران

باغ ویلاهای متعددی در داخل تهران وجود دارد و خدمات متعددی برای جشن عروسی ارائه می کنند. دسترسی مهمانان به بیشتر باغ ویلای های داخل تهران به راحتی انجام می گیرد چرا که در مرکز شهر واقع شده اند. طراحی باغ ویلاهای تهران توسط تیم های حرفه ای و با تجربه انجام گرفته است. در بیشتر باغ ویلاها درختان و درختچه های متعددی کاشته می شوند که اطراف آن ها چمن و گل های طبیعی و ماندگار تزئین شده است. سبز بودن محوطه باغ علاوه بر زیباتر شدن محیط سبب ایجاد حس خوب برای مهمانان خواهد شد.

  • ویلا باغ عقد و عروسی شمال تهران
  • ویلا باغ شمال تهران
  • مراسم لاکچری در ویلا باغ شمال تهران
  • اجاره ویلا باغ غرب تهران
  • ویلا برای عروسی محدوده شهرک غرب
  • سالن ویلا باغ غرب تهران

اجاره ویلا برای عروسی در لواسان

بیشتر ویلاهای لواسان نسبت به سالن های داخل شهری آرامش بیشتری دارند چرا که در اطراف آن ها هیاهو کمتر است. باغ ویلاهای این منطقه به دلیل آب و هوای بسیار خوب از طراوات و شادابی زیادی برخوردار هستند. وسعت ویلاهای لواسان در مقایسه با باغ عروسی محدوده لواسان بالاست و انتخاب خوبی برای برگزاری جشن های بزرگ مانند مراسم عروسی به حساب می آید. ویلا های منطقه لواسان از قیمت بسیار مناسبی برخوردار اند.

امکات اجرای سبک های مختلف طراحی باغ در ویلا لواسان قابل اجراست و شما می توانید مراسم خود را با تم انتخاب خود دیزاین کنید. چند نمونه از سبک های طراحی، ویلاها شامل موارد زیر است:

  • سبک کلاسیک ( باغ ایتالیایی، باغ فرانسوی و…)
  • سبک مدرن
  • سبک طبیعت گرایانه ( باغ ژاپنی، باغ چینی و…)
  • سبک روستیک
  • اجاره ویلا برای عروسی در لواسان
  • اجاره ویلا برای عروسی در لواسان
  • ویلا برای مراسم عقد و عروسی

تصاویر ویلا باغ شرق تهران محدوده جاجرود

  • ویلا برای عروسی جاجرود
  • باغ ویلا برای بله برون

اجاره ویلا در شهریار

باغ ویلاهای منطقه شهریار مانند سایر باغ ها وسعت زیادی دارند. این باغ ویلاها علاوه بر فضای باز، از سالن های سرپوشیده نیز برخوردار هستند که می توان پذیرایی از مهمانان را در این مکان ها انجام داد. در معماری و طراحی ویلاهای شهریار سبک های جدید و کلاسیکی به کار رفته که هارمونی جذابی با باغ به وجود آورده است. در بسیاری از این باغ ویلاها کلیپ فرمالیته یا عروسی نیز ساخته می شود.

اجاره ویلا در شهریار

اجاره ویلا در گرمدره برای عروسی

باغ ویلاهای متعددی در گرمدره ساخته شده و به همین جهت انتخاب های زیادی برای مشتریان این منطقه وجود دارد. هزینه اجاره  ویلا در گرمدره به وسعت و گنجایش آن بستگی دارد. البته باید در نظر داشت که اکثر ویلاها ورودی کمتری نسبت به سایر باغ تالار گرمدره دریافت می کنند. کیفیت خدمات ویلاهای گرمدره بسیار عالی بوده و مورد رضایت بیشتر مهمانان واقع می شود. طراحی باغ ویلاها در گرمدره به سبک های جدید و متریال با کیفیت انجام گرفته و فضا زیبا و لاکچری ایجاد کرده است.

تصاویر زیر نمونه ای از مراسم تشریفات پل در گرمدره در باغ عروسی هانا است.

  • اجاره ویلا در گرمدره برای عروسی
  • سالن عروسی در گرمدره
  • فضای باغ ویلا گرمدره

اجاره ویلا در احمدآباد مستوفی

اجاره ویلا در احمد آباد مستوفی با ظرفیت مختلف برای مراسم نامزدی و عروسی امکان پذیر است. در این باغ ها امکان برگزاری مراسم عقد، بله برون، تولد و… هم وجود دارد. بیشتر باغ ویلاها در کنار فضای سبز، آبگیر مصنوعی ایجاد کرده اند تا علاوه زیباتر شدن فضا، حس حضور در طبیعت برای مهمانان افزایش یابد. پذیرایی از مهمانان هم در فضای باز و هم در ویلا انجام می شود. استیج رقص با نورپردازی فوق العاده قوی در محیط باغ برقرار است.

اجاره ویلا در احمدآباد مستوفی

خدمات تشریفات مجالس و پذیرایی شامل چه مواردی است؟

با وجود تیم تشریفات خیالتان بابت همه چیز راحت خواهد بود. تیم تشریفات مجالس از افراد با تجربه و مسئولیت پذیری تشکیل شده است که وظیفه تنظیم و هماهنگی کارها با سایر تیم ها را به عهده دارند. تیم تشریفات به شما کمک می کند تا با توجه به تعداد مهمانان ویلا مناسب را انتخاب کنید. همچنین اگر فرصت پیدا کردن گروه های گل آرایی، بادکنک آرایی، فیلمبرداری، موزیک و… را ندارید به تیم تشریفات اعتماد کنید تا بهترین گروه ها را برای مراسم شما انتخاب کنند. البته توجه داشته باشید این تیم بدون هماهنگی با مشتری کاری انجام نمی دهد پس از این بابت نگرانی نداشته باشید.

  • خدمات تشریفات مجالس و پذیرایی
  • گل آرایی در ویلا عروسی
  • دیزاین میز در ویلا عروسی

تشریفات مجالس پل مدیریت بسیار خوبی در پذیرایی از مهمانان شما دارند. نظارت بر کار پرسنل و هماهنگی برای تهیه غذا مهمانان با تیم تشریفات است.

در این مقاله به بررسی ویژگی باغ ویلاها در مناطق مختلف پرداختیم. همانطور که گفته شد باغ ویلاها بهترین انتخاب برای برگزاری جشن عروسی در فضا باز هستند و خدمات باکیفیتی به مشتریان عرضه می کنند. اگر تصمیم به اجاره ویلا داشتید با تیم تشریفات مجالس پل مشورت کنید تا به نتیجه برسید.

 

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223