لیست عمارت ها و باغ های گرمدره

2.8/5 - (6 امتیاز)
دی 1401
لیست عمارت ها و باغ های گرمدره

با توجه به ویژگی های منحصربفرد گرمدره در بررسی عمارت ها و باغ های گرمدره باید بگوییم که این منطقه بیشترین تعداد باغ تالار و عمارت های عروسی را در خود جای داده است و هر روز هم این تعداد در حال افزایش است.

همان طور که درباره ی برگزاری مراسم ازدواج گفتیم این مراسم یکی از به یاد ماندنی ترین شب های زندگی هر زوجی است که مسلما برگزاری مراسم عروسی در عمارت و باغ تالار می تواند این شب را بیش از پیش به یاد ماندنی تر و خاص تر کند.

از آن جایی که باغ تالار ها از مزایای زیادی نسبت به تالارهای سنتی برخوردار هستند استقبال از این باغ ها در گرمدره بسیار بالا است.

خدمات اجاره و تشریفات عمارت های گرمدره

با توجه به آب و هوای منطقه گرمدره و زیبایی بی نظیر این منطقه باغ تالار های بسیاری در این منطقه وجود دارد و خدمات اجاره باغ عروسی و تشریفات گرمدره به شکل مطلوب ارائه می شود. باغ عروسی های گرمدره از بهترین و مجهزترین نوع باغ ها در سطح تهران به حساب می آیند و با کمک طراحی زیبا و رعایت تمام نکات استاندارد برای برگزاری یک مراسم بی عیب و نقص آماده هستند.

خدمات اجاره و تشریفات عمارت های گرمدره با ارائه خدمات گل آرایی فضای ورودی، برگزاری مراسم در عمارت های لوکس، سالن زیبا، لابی شیک، ارائه غذا های باکیفیت، رقص نور و دریافت مشاوره رایگان یک شب به یاد ماندنی و عالی را برای مهمانان و عروس و داماد ها فراهم می سازد.

در اشاره به لیست عمارت ها و باغ های گرمدره از معروف ترین باغ تالار و عمارت گرمدره می توان به عمارت سام، باغ تالار تاج، عمارت دانیال، باغ روما و شیخان، باغ تالار 21 و ایلیا و سفید و … اشاره کرد.

باغ تالار شیخان گرمدره

یکی از بزرگترین و باشکوه ترین باغ تالار های گرمدره عمارت باغ تالار شیخان است که با ظرفیت میزبانی از 800 نفر میهمان، یکی از بزرگ ترین باغ تالار ها در غرب تهران است. از امکانات و ویژگیهای این باغ تالار می توان به دکوراسیون و نمای بسیار زیبا و شیک، سالن های پذیرایی مجلل با سقف بلند و دیوارهای کاذب با کتیبه های طرح ایران کهن و استیج رقصی که نورپردازی مدرنی هم برای آن در نظر گرفته شده است اشاره کرد.

باغ تالار شیخان گرمدرهعلاوه بر این موارد سالن های پذیرایی مجلل با سقف بلند، دیوارهای کاذب با کتیبه های طرح ایران کهن، سالن های شیک و مجزا برای مراسمات جشن و عروسی، دارای سیستم تهویه مناسب و پر قدرت در سالن ها،  پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 400 خودرو، سفره عقدهای متنوع و مجلل، آشپزخانه صنعتی با قابلیت طبخ غذای درجه یک و . . . باعث شده تا این عمارت به یکی از منحصربفرد ترین عمارت ها تبدیل شود.

تالار عروسی شیخان

باغ تالار تاج

یکی از جدیدترین عمارت های شیک و مجلل برای برگزاری مراسم عروسی باغ تالار تاج، واقع در گرمدره است که این باغ تالار یکی از نوسازترین باغ های عروسی خاص موجود در نزدیکی تهران است که با شیوه معماری مدرن و با متریال درجه یک برای برگزاری هر چه بهتر مراسم عروسی افتتاح شده است.

باغ تالار تاجظرفیت این تالار 400 نفر است و دارای اتاق عقد با ظرفیت 30 نفر نیز است. باغ تالار تاج دارای ویژگی های زیادی مانند دکوراسیون زیبا و بی نظیر، پارکینگ اختصاصی، معماری خاص، سفره خانه سنتی، کافی شاپ و . . . است. باغ تالار تاج دارای ظرفیت 100 خودرو نیز است. اتاق عقد روی آب یکی از خاص ترین ویژگی های این تالار که باعث وجه تمایز با بقیع تالار ها شده است.

باغ تالار روما

باغ تالار روما نیز ظرفیت 500 مهمان یکی از باغ تالار های مهم در منطقه خوش آب و هوای گرمدره در حاشیه شهر تهران است. باغ تالار روما با مساحت 11 هزار متر مربع یکی از زیباترین و مجلل ترین تالار ها است که با داشتن 2 سالن مجزا می تواند مراسمات عروسی و عقد را در گرمدره برای شما برگزار کند.

باغ تالار روماباغ روما با محوطه بسیار زیبا و دلنشین دارای ویژگی ها و امکانات مناسبی است. از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره داشت.

  • دارای سالن مجزا
  • سالن عقد مجزا در فضای باز
  • برکه و آب نما
  • دیزاین فوق العاده
  • درختان کهن سال

باغ تالار عمارت 21

یکی از جدیدترین و لوکس ترین باغ های تهران که در در منطقه گرمدره تهران فعالیت خود را آغاز کرده باغ تالار عمارت 21 است که با معماری منحصر بفرد خود و طراحی اختصاصی برای برگزاری مراسم عروسی با ظرفیت پذیرایی 700 نفر میهمان در بین برترین باغ تالار های منطقه گرمدره قرار گرفته است. این عمارت دارای معماری خاص و منحصر به فردی است که به محض ورود به آن شما را تحت تأثیر قرار می دهد. همچنین باغ عمارت عروسی 21 دارای فضای سبز بسیار زیبا است و امکان برگزاری مراسم در هر دو لوکیشن وجود دارد.

ظرفیت بالای پذیرش میهمان، مدیریت حرفه ای، پرسنلی با تجربه، معماری مدرن، سالن های استاندارد، فضای باز اختصاصی، سالن عقد مجزا، سفره عقد های متنوع، پارکینگ اختصاصی، سیستم صوتی حرفه ای، گل آرایی، شمع آرایی و مشعل آرایی ویژه از مهم ترین ویژگی های این باغ عمارت عروسی است.

باغ تالار سفید

در کنار باغ تالار دانیال، 21 و الماس و . . .  باغ تالار سفید نیز یکی از مجلل ترین باغ تالار های منطقه گرمدره است که ظرفیت میزبانی از 600 نفر میهمان را دارد. با توجه به ظرفیت این باغ تالار امکان برگزاری مراسم هایی از قبیل نامزدی، عقد و عروسی در باغ عمارت سفید گرمدره وجود دارد. سفره خانه سنتی، کافی شاپ، پارکینگ اختصاصی با گنجایش 200 خودرو، سالن عقد مجزا با ظرفیت 100 نفر، سفره عقد های متنوع، دکوراسیون لوکس، ورودی شیک، نورپردازی ویژه و سیستم صوتی حرفه ای از ویژگی های باغ تالار سفید است.

یکی از دلایل محبوبیت این باغ تالار علاوه بر ویژگی هایی که بیان شد معماری این عمارت عروسی به صورت مدرن است که دارای فضای بازی بسیار منحصر به فرد است. این باغ تالار با 13 سال سابقه با مدیریت مجرب و پرسنل کارآزموده همواره آماده برگزاری مراسمات شما عزیزان است.

باغ تالار سفیدباغ تالار الماس

باغ تالار الماس با مساحت 10000 مترمربع  و 2 سالن مجزا و متفاوت، ظرفیت پذیرایی از 100 الی 300 نفر میهمان را دارد. این باغ تالار شیک و زیبا دارای ویژگی های بسیاری از قبیل سالن های بدون ستون با سقف بلند و ارتفاع مناسب و فضای سبز وسیع و مدرن است و انتخاب بسیار مناسبی برای برگزاری مراسم هایی از قبیل جشن عروسی، عقدکنان، نامزدی، تولد و مراسم های مهم است.

علاوه برنمای عمارت الماس که جذابیت خاصی را برای این مجموعه به همراه داشته است نور پردازی سالن های عمارت نیز بسیار حرفه ای است که همیشه مورد استقبال میهمانان قرار می گیرد. این باغ تالار با لوکیشن های فوق العاده و بی نظیری که دارد برای عکسبرداری و فیلمبرداری بسیار مناسب است و از متدهای به روز دنیا برای گل آرایی و شمع آرایی در باغ تالار الماس استفاده شده است. استفاده از سالن جداگانه برای پذیرایی شام و آشپز حرفه ای و سرو غذاهای به روز و با کیفیت یکی دیگر از ویژگیهای خوب این باغ تالار به شمار می رود.

باغ تالار ایلیا

از دیگر باغ تالار های گرمدره که در لیست عمارت ها و باغ های گرمدره است باغ تالار ایلیا است که این عمارت باشکوه در کیلومتر 22 جاده تهران-کرج گرفته است و با مساحت 9000 مترمربع و امکان پذیرایی از 700 نفر میهمان بسیار ایده ال است. این باغ عمارت مجلل دارای دو سالن مجزا به مساحت 650 و 450 مترمربع است و با داشتن فضای سبزی به متراژ 5000 مترمربع امکان برگزاری مراسم در فضای باز در فصل های مناسب را در اختیار میهمانان قرار می دهد.

باغ تالار ایلیاگل آرایی، شمع آرایی و بادکنک آرایی حرفه ای، مشعل آرایی، سفره خانه سنتی، کافی شاپ، سالن هایی با سقف استاندارد و بدون ستون، آب نماهای بسیار زیبا و شکیل، اتاق عقد مجزا با ظرفیت 90 نفر و همچنین پارکینگ اختصاصی با گنجایش 250 خودرو از امکانات برجسته باغ تالار ایلیا است که بسیار مورد توجه رار گرفته است.

باغ تالار دانیال

با افزایش تعداد باغ تالار ها و عمارت ها کمتر کسی دغدغه برگزاری مراسم را دارد یکی از مجلل ترین و باشکوه ترین عمارت ها برای برگزاری باغ تالار دانیال است. در عمارت دانیال که یکی از باشکوه ترین و مدرن ترین باغ ها برای برگزاری مراسم است علاوه بر مراسم عروسی انواع مراسم های نامزدی، همایش، سالگرد و عقد برگزار می شود.

باغ تالار دانیال در منطقه گرمدره و در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع در 5 طبقه بنا شده است. که در سال 96 افتتاح شده است این عمارت دارای اتاق عقد مجزا، پارکینگ اختصاصی، اینترنت بی سیم، کافی شاپ، محل بازی کودکان، نمایش و شعبده بازی ، آتش بازی و …. است.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ( 1 )

  1. باغ تالار در گرمدره18 آبان 1402

    مرسی

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223