تالار با ظرفیت کم در غرب تهران

4/5 - (4 امتیاز)
اردیبهشت 1403
تالار با ظرفیت کم در غرب تهران

امروزه برگزاری مراسماتی مانند جشن تولد، جشن نامزد و عقد، جشن ختنه سوران و… در تالار یا باغ تالار کوچک مرسوم شده است. در محیط تالار خیال میزبان از پذیرایی مهمان راحت بوده و همه چیز به بهترین شکل پیش می رود. انتخاب تالارهای بزرگ برای مهمانی های کوچک اشتباهی است که برخی افراد مرتکب می شود و هزینه مضاعفی را برای آن پرداخت می کنند. در حالی که بهتر است برگزاری جشن های که مهمانان کمتری دارد، در تالارهای ظرفیت کم انجام گیرد. ما در این مطلب قصد داریم به معرفی تالارهای با ظرفیت کمتر در غرب تهران بپردازیم. تا انتهای مطلب همراه ما باشید. همچنین در صورتی که تمایل دارید مراسم شما در فضای باز و در باغ در محدوده غرب تهران برگزار شود از باغ تالار کوچک در غرب تهران بازدید فرمایید.

تالار با ظرفیت کم در غرب تهران

تالار با ظرفیت 30 الی 70 نفر برای عقد و عروسی

اگر مهمانان شما بین 30 تا 70 نفر هستند بهتر است تالارهای کوچک در غرب تهران را انتخاب کنید. این تالارها نسبت به تالارهای بزرگتر هزینه کمتری به ازای هر پرس دریافت می کنند و نرخ آن ها برای ورودی کمتر است. اما از لحاظ کیفیت پذیرایی و دیزاین فضا، تفاوت چندانی با سایر تالارها ندارند. فضای تالارهایی که ظرفیت کمتری دارند مشابه رستوران بوده و برگزاری جشن در این محیط بسیار دوستانه و صمیمی خواهد بود. اگر مراسم شما کمتر از 70 نفر است می توانید مراسم خود را در سالن اجتماعات برای ۳۰ الی ۵۰ نفر برگزار کنید.

تالار با ظرفیت 30 الی 70 نفر برای عقد و عروسی

برگزاری جشن عقد و نامزدی نیازمند فضایی خاص با طراحی ویژه است. بسیاری از عروس دامادها امروزی به جای عقد در محضر، دوست دارند این مراسم را در فضایی شبیه به مراسمات ازدواج اروپایی انجام دهند. خوشبختانه بسیاری از تالارهای با ظرفیت کمتر فضای ویژه ای را به این منظور تدارک دیده اند که مورد پسند بسیاری از زوج ها قرار می گیرد.

اگر می خواهید مراسم شما در باغی زیبا با ظرفیت کم برگزار شود می توانید به بخش باغ عروسی با ظرفیت ۱۰۰ نفر مراجعه کنید و تصاویر این لوکیشن را مشاهده کنید.

باغ عروسی 100 نفره

خدمات تالار با ظرفیت کم در غرب تهران

سرو غذا در تالارها معمولا به دو صورت سلف سرویس و پرسی یا دیسی انجام می شود. اگر شما جز افرادی هستید که علاقمند به پذیرایی به صورت سلف سرویس هستید، برای به صرفه شدن هزینه ها، مراسم عقد یا عروسی را در تالارهای کم ظرفیت برگزار کنید. تنوع غذاهایی که در این تالارها ارائه می شود زیاد بوده و براساس بودجه مشتری از دو مدل غذا تا 4 یا 5 مدل در غذای اصلی است. پیش غذا، دسر، میوه، شیرینی، نوشیدنی و… نیز تنوع بالایی دارد.

خدمات تالار با ظرفیت کم در غرب تهران

یکی از خدمات جدیدتر که در سال های اخیر افزایش یافته است، قرار دادن میز فینگرفود در مهمانی است. وجود میز فینگرفود در مهمانی باعث می شود مهمانان همواره مشغول باشند و از کنار هم بودن لذت ببرند.

از مهمترین بخش های جشن، پخش موزیک و رقص و پایکوبی آن است. در این تالارها موسیقی زنده یا با اجرای دی جی وجود دارد که میزبان می تواند به صورت ترکیبی از این امکانات استفاده کند.

دیزاین و فضاسازی این تالارها بر اساس سلیقه و درخواست مشتریان انجام می شود و البته مستلزم پرداخت هزینه بیشتر است. برخی از مشتریان درخواست دارند تا برای جشن گل آرایی با گل های طبیعی و خاصی انجام شود. در مراسم هایی مانند تولد، ختنه سوران و… به جای گل آرایی، معمولا بادکنک آرایی انجام می گیرد. تنوع فضاسازی در تالارهای کوچک زیاد بوده و از قابلیت انعطاف بالایی برخوردار است.

خدمات کیک و پذیرایی تالار غرب تهران

علاوه بر فضاسازی جایگاه عروس و داماد، بخش های داخلی تالار مانند میز و صندلی ها، ظروف و… از شیک ترین و بروزترین وسایل هستند که باعث زیباتر شدن مهمانی شما خواهد شد.

جایگاه عروس و داماد تالار با ظرفیت کم در غرب تهران

در این مطلب سعی کردیم ویژگی های تالارهای ظرفیت کم غرب تهران را بررسی کنیم. بسیاری از این تالارها در نقطه بسیار خوبی از شهر واقع شده اند که دسترسی به آن ها آسان است. خدمات تالارهای کوچکتر کیفیت بالایی داشته و برای جشن هایی که مهمانان آن ها بین 30 تا 70 نفر یا بیشتر هستند مناسب است. این تالارها با طراحی خاصی که دارند، فضای دنج و دوستانه ای را ایجاد می کنند که مورد پسند مهمانان و میزبان خواهد بود.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223