باغ عروسی آنیت

5/5 - (1 امتیاز)
آذر 1401
باغ عروسی آنیت

برای برگزاری مراسم عروسی بهترین انتخاب برگزاری مراسم در باغ عروسی است و از آن جایی که برگزاری مراسم ها مخصوصا مراسم ازدواج حال و هوای ویژه ای را دارد، برگزاری این مراسم در محیط‌ های باز که دارای انواع گیاهان و گل‌ها است به شکل فوق العاده ای زیبا و دلنشین است.

باغ عروسی آنیت در میان سایر باغ های عروسی از دیزاین های خیلی ویژه و زیبایی برخوردار است و بیشتر عروس و داماد ها تمایل دارند تا مراسم عروسی خود در این فضاها برگزار شود. زیرا برگزاری مراسم در محیط های باز مثل باغ ها باعث می شود تا مراسم زیباتر را اجرا شود.

در برگزاری عروسی در باغ عروسی آنیت بی شک دست دیزاینر ها برای طراحی و گل آرایی باغ هم خیلی باز تر است. باغ تالار آنیت یکی از زیباترین و بروزترین باغ عروسی در تهران است که فضای باغ دارای طرح ها و رنگ های طبیعی خاصی است که طراح ها با استفاده از رنگ ‌ها و المان ‌های که در طبیعت وجود دارد زیبا ترین و بی نظیر ترین تزئین ممکن را برای شما و میهمانان شما طراحی کنند.

اجاره باغ آنیتباغ تالار آنیت با ظرفیت 200 الی 400 نفر در محدوده جاجرود کرشت-پردیس واقع شده است. سبک طراحی و دیزاین این باغ و عمارت به سبک فرانسوی است و با فضای باز و سرسبز و درخت کاری شده محیطی زیبا و منحصر به فردی را بوجود آورده است. بی شک با این همه نمای زیبا عکس های عروسی تان بسیار فوق العاده خواهند بود.

باغ تالار آنیت

ویژگی باغ آنیت

با توجه به ویژگی های باغ آنیت برگزاری مراسم عروسی در این باغ با توجه به امکانات مختلفی که دارد باعث می شود تا مراسم باشکوه تر و خیلی مفصل تر برگزار شود زیرا در باغ عروسی آنیت بیشترین امکانات برای برگزاری جشن ازدواج ارائه می‌شود و هزینه های متفاوتی دارد مثلا هزینه اجاره باغ و خدماتی که ارائه می دهند کاملا متفاوت است.

ویژگی باغ آنیتاولین و مهم ترین نکته ای که باید در انتخاب باغ عروسی به آن دقت داشته باشید ظرفیت محل برگزاری مراسم است. در نظر داشته باشید که تعداد میهمانان شما باید با ظرفیت باغ کاملا متناسب باشد. این نکته مهم است از این لحاظ که تعداد مهمان های دعوتی در صورت اینکه کمتر از ظریفت باغ باشد مراسم شما سرد و بی روح می شود و از آنجا که مکان بسیار بزرگ است خیلی خلوت دیده می شود که این اتفاق اصلا خوب نیست؛ و برعکس اگر تعداد مهمان های شما بیش از ظرفیت باغ باشد، کیفیت خدمات رسانی در مراسم به دلیل ازدحام و شلوغی و کوچک بودن محیط بسیار پایین می‌آید.

در باغ از آن جا که جایگاه عروس و داماد در بین مهمان ها بسیار به آن ها نزدیک است دید مهمان ها به عروس و داماد بیشتر است و معمولا به تمامی جشن دید راحتی را دارند؛ و برعکس این عروس و داماد ها هستند که فضای باز باغ ها این امکان را به آن ها می دهند که نسبت به همه ی مهمان های خودشان دید کاملی را داشته باشند و می توانند خیلی راحت به آنها سر بزنند.
در این باغ فضاهای زیبا و همچنین آتلیه اختصاصی جهت عکاسی وجود دارد که شما می توانید از صبح مراسم خود در این مجموعه حاضر شوید و علاوه بر ثبت عکس های بسیار زیبا مهمانان شما نیز در این لوکیشن های خاص تصاویر به یادماندنی ثبت نمایند. مهم ترین ویژگی باغ آنیت عبارتند از :

  • اتاق عقد با دیزاین بسیار لوکس
  •  گل ارایی
  • دیجی
  • استفاده از مبلمان شیک
  • چیدمان میز شام در فضای باز
  • دارای برکه و آبنما
  • مجهز به کافی شاپ و آلاچیق
  • آتلیه و عمارت مخصوص عکاسی و فیلمبرداری
  • داراي پاركينگ و ظرفيت از ٢٠٠ تا ٤٠٠ نفر
  • استفاده از ظروف کاملا vip استيل و روستيك
  • پرسنل بسیار مجرب و کارآزموده

خدمات تشریفات در باغ آنیت

در باغ آنیت با توجه به ویژگی های بسیار ارزشمندی که دارد، خدمات تشریفات مجالس نیز به بهترین شکل ممکن صورت می گیرد. برگزاری جشن عروسی مستلزم رعایت نکات بسیار زیادی است از مهم ترین مسئله های که خدمات تشریفات در باغ آنیت در نوع ارائه خدمات شان به آن توجه ویژه دارند نورپردازی و روشنایی باغ است. در نورپردازی باغ ها معمولا از وسایل تزئینی متنوع و بسیاری مثل نصب ریسه های رنگی و انواع چراغ های زیبا استفاده می شود که این چراغانی ها با گل آرایی های بی نظیری که انجام شده باعث می شود تا فضا بسیار زیباتر و لوکس تر شود.

خدمات تشریفات در باغ آنیتخدمات تشریفات در باغ آنیت با به کارگیری از بروزترین تجهیزات پذیرایی همانند ظروف و صندلی اختصاصی زیبا، مهماندار با لباس فرم، گل آرایی کامل مجالس و دیزاین های متفاوت از جمله بار شمع و بار انژی زا و آتش بازی مراسم و ارائه انواع وسایل مورد نیاز مراسم از جمله تزئین میز VIP آماده خدمت رسانی است.

گل آرایی مراسم عروسی نیز با انواع متفاوت گل و به صورت ژورنالی صورت می گیرد .خدمات تشریفات در باغ آنیت دارای انواع دیزاین ژورنالی برای ورودی و جایگاه و میزهای میهمان است که با توجه به منوی تشریفات به شما عزیزان ارائه می شود.

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223