باغ تالار یسنا

5/5 - (1 امتیاز)
تیر 1399
باغ تالار یسنا

تشریفات مجالس پل با برگزاری مراسم در بهترین باغ تالار عروسی تهران آماده برگزاری مراسم شما در باغ تالار یسنا است. باغ تالار یسنا گزینه مناسبی برای افرادی است که می خواهند علاوه بر لوکس بودن باغ تالار ورودی کم تری نیز بپردازند.
زمانی که تاریخ برگزاری مراسم عروسی انتخاب می شود اولین اقدام همه عروس و داماد ها این است که به فکر انتخاب مکان مناسب مانند تالار، سالن، باغ تالار و… برای برگزاری مراسم باشند و از آنجایی که همه عروس و داماد ها می خواهند بهترین مکان را برای این مراسم بخصوص و تکرار نشدنی انتخاب کنند دقت و همچنین زمان زیادی را صرف انتخاب یک مکان مناسب جهت برگزاری مراسم عروسی خود می کنند.

برای مشاهده لیست کامل باغ عروسی تشریفات پل به صفحه باغ عروسی مراجعه کنید.

برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار یکی از بهترین تصمیماتی است که توسط عروس و داماد ها گرفته می شود اما همانطور که می دانید امروزه قیمت های بسیار زیاد ورودی باغ تالار ها و عدم توانایی زوج های جوان در پرداخت چنین مبالغ گزافی سبب منصرف شدن عروس و داماد ها می شود و همین امر سبب می شود زوج ها برگزاری مراسم در تالار و یا سالن را به باغ تالار ها و عمارت ها ترجیح دهند تا بتوانند دیگر هزینه های مراسم خود را نیز مدیریت کنند.

باغ عروسی یسنا
البته قابل ذکر است که عروس و داماد ها کاملا حق دارند مخصوصا زوج هایی که جوان هستند و در اول راه زندگی خود قرار دارند در نتیجه باید مدیریت دقیقی بر روی هزینه های مراسم عروسی خود داشته باشند تا بعد ها با مشکل مواجه نشوند اما باغ تالار یسنا با دریافت ورودی مناسب سبب شده است که عروس و داماد ها با هر بودجه ای که دارند بتوانند مهم ترین مراسم زندگی خود را در یک باغ تالار لوکس برگزار کنند و با برگزاری یک مراسم رویایی و لوکس خاطرات خوب و به یاد ماندنی را در زندگی خود به ثبت برسانند.

برای اطلاع شرایط و قیمت باغ عروسی شهریار و باغ یسنا با کارشناسان تشریفات پل تماس بگیرید.

ویژگی باغ تالار یسنا

همانطور که گفته شد مهم ترین ویژگی باغ تالار یسنا ورودی مناسب آن است اما برای آشنایی بیشتر شما با این باغ تالار لوکس و مجلل ویژگی های دیگر آن را نیز بررسی می کنیم:

  • پارکینگ اختصاصی: پارکینگ مسئله مهمی است که عدم توجه به آن معمولا سبب نارضایتی مدعوین می شود چرا که پیدا نشدن جای پارک در روز مراسم برای مهمان ها بسیار آزار دهنده است اما پارکینگ اختصاصی باغ تالار یسنا با ظرفیت 150 ماشین مشکل کمبود فضا برای پارک ماشین را حل کرده است.
  •  ظرفیت تالار: باغ تالار یسنا با ظرفیت سالن 300 نفر مناسب میزبانانی است که مهمانان آن ها کمتر از500 نفر و بیش تر از 100 نفر است.
  •  محوطه زیبا: محوطه باغ در انتخاب باغ بسیار مهم است چرا که زیبایی محوطه مکان برگزاری مراسم عروسی در هر چه بهتر شدن فیلم ها و عکس های عروس و داماد نقش بسیاری دارد و از طرفی دیگر نیز عروس و داماد ها می توانند به راحتی درباره نحوه دیزاین محیط تصمیم بگیرند.
  •  دسترسی مستقیم سالن پذیرایی جشن عروسی به سالن میز شام

ویژگی باغ تالار یسنا شهریار

خدمات تشریفات پل در باغ تالار یسنا

خدمات تشریفات پل در باغ تالار یسنا نقش بسیاری در راحتی و آسایش میزبانان و عروس و داماد ها دارد چرا که تشریفات پل با بر عهده گرفتن صفر تا صد برگزاری مراسم عروسی و دیگر مراسم ها مانند مراسم تولد، مراسم های رسمی و… تمامی زحمات و سختی ها را از دوش عروس و داماد ها بر می دارد و تنها کاری که لازم است زوج ها انجام دهند این است که خدمات مورد نظر خود را از لیست خدمات تشریفات پل در باغ تالار یسنا انتخاب کنند تا در روز مراسم عروسی، کادر مجرب موسسه تشریفات پل تمامی خدمات را به بهترین شکل ممکن به مهمان ها و همچنین میزبانان ارائه دهند. برخی از خدمات تشریفات پل در باغ تالار یسنا عبارتند از:

  •  پذیرایی حرفه ای
  • دیزاین حرفه ای محیط باغ تالار یسنا و همچنین دیزاین داخلی سالن پذیرایی (گل آرایی، نورپردازی، بادکنک آرایی و…)
  • معرفی بهترین فروشگاه ها برای تهیه کارت دعوت
  •  معرفی بهترین آتلیه ها برای عروس و داما
  • – معرفی بهترین آرایشگاه ها
  • معرفی مزون
    – و…
    تمامی خدماتی که توسط تشریفات پل ارائه می شود توسط کادری مجرب و آموزش دیده انجام می شود.
به اشتراک بگذارید

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223