باغ تالار آسو

5/5 - (5 امتیاز)
مرداد 1402
باغ تالار آسو

اگر به دنبال باغ تالار عروسی در شرق تهران با ظرفیت حدود 100 نفر هستید باغ تالار آسو می تواند بهترین انتخاب برای شما عزیزان باشد. باغ تالار آسو به عنوان یک باغ تالار شیک و لاکچری، طرفداران بسیاری در بین افرادی که به برگزاری مراسم های مجلل علاقه دارند، پیدا کرده است. در ادامه با ویژگی های باغ تالار آسو بیشتر آشنا می شوید و می توانید تصاویر مراسم های برگزار شده توسط تشریفات پل در این باغ زیبا را مشاهده کنید.

فضای داخلی و تالار باغ آسو

برای رزرو و بازدید باغ تالار آسو می توانید با شماره های تماس تشریفات پل تماس بگیرید.

  • ورودی باغ تالار آسو
  • فضای داخلی تالار آسو
  • طراحی جایگاه عروس و داماد باغ آسو
  • فضای بیرونی باغ آسو
  • تالار عروسی و عقد آسو
  • باغ عروسی و عقد آسو
  • طراحی میز و گل آرایی باغ آسو
  • طراحی با لوستر باغ آسو
  • گل آرایی در باغ تالار آسو
  • باغ لوکس آسو
  • کترینگ و پذیرایی باغ آسو
  • سفره عقد در باغ تالار آسو

 

ویژگی باغ آسو

ویژگی باغ آسو فقط به چند ویژگی انگشت شمار محدود نمی شود بلکه از بدو ورود با ویژگی های منحصر به فرد این باغ تالار، شگفت زده خواهید شد.
در ادامه لیستی از ویژگی های منحصر به فرد این باغ تالار آشنا خواهید شد:

تازه تاسیس بودن: باغ تالار آسو به دلیل این که تازه تاسیس است دکوارسیون و دیزاین شیک و جدیدی دارد. در این باغ تالار علاوه بر در اختیار داشتن فضایی مجلل، برای ایجاد فضای آرامش بخش نیز تلاش بسیاری شده است.

ویژگی باغ آسوسبک روستیک یکی از سبک های پر طرفدار امروزی است و اگر شما جزو طرفداران این سبک هستید و یا قصد برگزاری یک مراسم با سبکی منحصر به فرد را دارید، این باغ تالار گزینه مناسبی برای شما است چرا که سبک و دیزاین آسو، روستیک است.

طراحی رستیک باغ جاجروددر منطقه خوش آب و هوای جاجرود واقع شده است: قرار گیری باغ تالار عروسی در منطقه ای خوش آب و هوا، دقیقا به اندازه معماری، دیزاین و دکوراسیون آن اهمیت دارد. باغ عمارت آسو نیز با قرار گیری در منطقه خوش آب و هوای جاجرود توانسته است به یک گزینه همه چیز تمام در بین افراد خاص پسند و در میان باغ های عروسی جاجرود تبدیل شود.

باغ عروسی آسو جاجرودظرفیت کم: شاید در ابتدا تعجب کنید که چرا ظرفیت کم این باغ تالار به عنوان حسن و ویژگی مثبت آن معرفی شده است؛ درواقع چنین ذهنیتی از جایی نشات می گیرد که بیشتر افراد تصور می کنند، باغ عمارت های مجلل فقط در ظرفیت های بسیار بالا وجود دارند. اما نکته مهم این است که این باغ تالار با ظرفیت 100 الی 150 نفر، امکان برگزاری مراسم های مختلف مجلل را فراهم کرده است.
درواقع شما با انتخاب این باغ تالار می توانید تمام مناسبت ها و مراسم های زندگی خود را به صورت مجلل برگزار کنید؛ حال فرقی نمی کند شما برگزار کننده یک جشن تولد هستید و یا می خواهید یک سمینار مهم برگزار کنید، در هر صورت شما می توانید به راحتی فضای مجللی را در اختیار داشته باشید.

تالار 100 نفره آسوتنوع امکانات: چه امکانات رفاهی برای مهمانان و چه امکاناتی که برای ارائه خدمات مورد نیاز است؛ همگی در باغ تالار آسو در پیشرفته ترین حالت ممکن خود موجود هستند. به همین دلیل نیز در باغ تالار آسو، خیالتان هم از بابت رفاه و آسایش مهمان هایتان آسوده خواهد بود و هم خدمات مورد نظرتان با کیفیت بسیار بالایی ارائه خواهد شد.
خدمات متعدد و حرفه ای: فرقی نمی کند که شما قصد برگزاری چه مراسمی را دارید؛ تمامی مراسم ها در باغ عمارت آسو، زیر نظر تیم تشریفات مجالس حرفه ای برگزار می شود.

خدمات و تشریفات باغ آسو

برگزاری عقد و عروسی در باغ آسو

برگزاری عقد و عروسی در باغ آسو، تجربه بی نظیری را برای زوج ها به ارمغان می آورد؛ چرا که این باغ تالار علاوه بر دارا بودن سالن، اتاق عقد داخل سالن و اتاق عقد مجزا، امکان برپایی سفره عقد در باغ را نیز برای زوج ها فراهم آورده است و همین امر سبب برگزاری یک مراسم عقد رویایی و مجلل در هوایی مطبوع می شود.
ظرفیت سالن و اتاق عقد داخل سالن و اتاق عقد مجزا، به 100 نفر می رسد بنابراین زوج ها با خیال راحت می توانند نسبت به تهیه لیست مهمان های خود سخاوت به خرج دهند.

برگزاری عقد و عروسی در باغ آسولازم به ذکر است که شما با اجاره باغ تالار آسو برای برگزاری مراسم عقد و عروسی، می توانید از سالن ها و محوطه باغ استفاده کنید بنابراین چیدمان و دیزاین حرفه ای مطابق با سلیقه شما، هم در سالن و هم در فضای باغ و بیرون از عمارت، توسط تیم تشریفاتی انجام خواهد شد.

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223