عمارت فاخر احمد آباد مستوفی

4.4/5 - (7 امتیاز)
تیر 1402
عمارت فاخر احمد آباد مستوفی

برای برگزاری مراسم عروسی انتخاب مکان، کار بسیار ساده ای نیست و امروزه با وجود باغ تالار ها عروسی و عمارت های با شکوه زوج های زیادی میل به برگزاری مراسم خود در عمارت فاخر را دارند. عمارت فاخر احمد آباد مستوفی در بین سایر باغ تالار های شهر تهران یکی از بهترین مجموعه ها برای برگزاری انواع مراسم جشن و ازدواج است این عمارت با برخورداری از طراحی زیبا و دکوراسیون خاص و مجلل بسیار مورد توجه است.

علاوه بر برگزاری جشن های عقد و ازدواج باغ عروسی فاخر میزبان بسیار خوبی برای برگزاری انواع مهمانی ها، سمینار های بین المللی،  انواع ضیافت های رسمی و غیر رسمی و انواع جشن های شما عزیزان از جمله انواع سالگرد، دورهمی و …است.

تالار عروسی فاخر

فضا و لوکیشن عمارت فاخر

یکی از مجلل ترین باغ تالار های احمدآباد مستوفی در تهران مجموعه تشریفاتی عمارت فاخر است. این عمارت بسیار لاکچری و لوکس با داشتن لوکیشن های متعدد و زیبا به عنوان خاص ترین عمارت در تهران و ایران شناخته شده است. عمارت فاخر دارای چند لوکیشن و تم جذاب و دیدنی است که شما با ورود به این مکان می توانید زیبایی کاخ تروی ایتالیا، قلعه ناتینگهام انگلیس، عمارت اسپرلوس، عمارت شاین فرانسه، عمارت وست ورلد، عمارت هخامنش را در این لوکیشن های زیبا به چشم ببینید و لذت ببرید.

فضا و لوکیشن عمارت فاخراستفاده از لوکیشن های معروف و مشهور شهر وست ورلد، لوکیشن کاخ تروی و قلعه ناتینگهام نه تنها باعث زیبایی مراسم شما می شود بلکه مراسم شما را تا مدت ها در ذهن مهمان ها ثبت می نماید و شما می توانید در کنار لذت بردن از این لوکیشن ها بهترین عکس ها و فیلم ها را ثبت و ضبط کنید. در کنار فضا و لوکیشن مجلل این عمارت می توان به امکاناتی از قبیل :

  • ظرفیت بالای تالار
  • اتاق های عقد مجزا و مناسب با هر سلیقه
  • گل آرایی و دیزاین حرفه ای
  • شمع آرایی
  • سفره عقد مجلل با دکوراسیون های متنوع
  • اتاق اختصاسی عروس و داماد
  • لوکیشن های بی نظیر
  • کافی شاپ و سفره خانه سنتی
  • موسیقی زنده
  • استیج رقص و رقص نور
  • آتش بازی
  • پارکینگ
  • اتاق نگه داری کودک

برگزاری عقد در باغ تالار فاخر

قیمت باغ تالار فاخر

 در انتخاب باغ تالار و عمارت عروسی، قیمت باغ تالار نقش تعیین کننده ای دارد. عمارت های مجلل با توجه به ویژگی ها و امکاناتی که در اختیار افراد قرار می دهند قیمت نسبتا بالایی را در مقایسه با سالن ها و تالار ها دارند.

قیمت باغ تالار فاخربا توجه به این که عمارت فاخر یکی از بی نظیرترین و زیباترین عمارت های تهران است این عمارت با ظرفیت بالایی که دارد برای برگزاری جشن ها و کنسرت های خاص در کنار آب نما و نورپردازی خاص بسیار ایده ال و مناسب است.

باغ تالار فاخر با ظرفیت 1000 نفر یکی از بزرگ ترین باغ عمارت ها برای برگزاری انواع مراسم ها است. عمارت فاخر میزبان مراسم های بزرگی در سطح بین المللی و لوکس است.

با توجه به مسیر بسیار راحت باغ تالار فاخر نه تنها مهمانان در طول مسیر خسته نمی شوند بلکه خیلی راحت و سریع از هر نقطه از تهران می توانند به مجموعه وارد شوند. برای اطلاع از قیمت منو و قیمت باغ تالار فاخر می توانید تا با عوامل این مجموعه تماس برقرار نمایید و از جدید ترین نرخ و قیمت باغ تالار فاخر براب برگزاری انواع مراسم ها اطلاعات دقیق کسب نماید.

پذیرایی و کترینگ در عمارت فاخر

عمارت فاخر از نظر شکوه و زیبایی بی نظیر و مثال زدنی است و می توان این باغ عمارت را جز مجلل ‌ترین باغ تالار های شهر تهران نامید. باغ عمارت فاخر با محیطی خاص و جذاب و با دکوراسیون ‌هایی کاملا تشریفاتی ‌و لوکس موفق شده است تا جز بهترین و به یاد ماندنی ‌ترین باغ تالار های تهران باشد. مانند سایر خدمات این عمارت، خدمات پذیرایی و کترینگ عروسی در عمارت فاخر زیر نظر بهترین و حرفه ‌ای ‌ترین تیم‌ های تشریفاتی انجام می شود. تشریفات پل برای پذیرایی کاملا حرفه ‌ای و تخصصی از میهمانان از یک تیم بسیار قوی و حرفه ای بهرمند است.

تمامی غذا ها و دسرها و پیش غذا های این عمارت توسط شف های بین الملل و بسیار ماهر آماده می شود. استفاده از کادر با تجربه برای پذیرایی از مهمان ها و ظروف بسیار لوکس و مجلل، مواد ارکانیگ و انواع منو های بین الملل و . . . در کنار کیفیت بالای غذا ها و دسر های مجموعه قطعا نظر هر عروس و دامادی را به خود جلب خواهد کرد.

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223