باغ عمارت زعفرانیه

3.3/5 - (10 امتیاز)
اردیبهشت 1402
اجاره باغ تالار عروسی و عقد زعفرانیه

تشریفات پل با اجرای مراسم عقد و عروسی در لوکیشن بی نظیر باغ عمارت زعفرانیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. برای بازدید لوکیشن باغ عمارت زعفرانیه و دریافت مشاوره می توانید با کارشناسان تشریفات پل تماس بگیرید.

یکی از مناطق بسیار عیان نشین و لوکس در شمال تهران محله زعفرانیه است این محله زیبا و لوکس با داشتن عمارت ها و موزه ها و مکان های گردشگری بسیار مورد توجه است. باغ عمارت زعفرانیه نیز یکی از مجلل ترین باغ های مناسب برای برگزاری انواع مراسم های رسمی و غیر رسمی و همچنین انواع جشن های ازدواج و عروسی است. این روزها تب و تاب برگزاری مراسم های نامزدی و ازدواج در باغ تالار ها و عمارت ها بیش از بیش است و اکثر زوج ها برنامه ریزی های مختلفی را برای برگزاری مراسم خود در چنین عمارت هایی می کنند. تشریفات پل با استفاده از کادر با تجربه و بسیار دقیق بهترین راهنما برای برگزاری هر چه بهتر انواع مراسم ها در باغ تالار زعفرانیه است.

ویژگی عمارت لوکس زعفرانیه

عمارت لوکس زعفرانیه یکی از خاص ترین و لوکس ترین عمارت های ویلایی در منطقه 1 تهران است. این عمارت با ویژگی های بسیار حرفه ای که دارد برای عروس و داماد های خاص تدارک و طراحی شده است. در این عمارت در کنار لوکیشن های زیبا و فضاهای دیزاین شده از انواع اکسسوری های به روز و متنوع برای فیلم و عکس عروس و داماد و میهمانان استفاده شده است.

ویژگی عمارت لوکس زعفرانیهورودی زیبای عمارت و نور پردازی لوکس و مجلل این باغ شبی به یاد ماندنی و بی نظیر را برای مهمانان رقم می زند. خاص ترین ویژگی عمارت لوکس زعفرانیه عبارتند از :

  • استفاده از دکوراسیون جذاب و لاکچری
  • موسیقی زنده
  • اتاق عقد مجزا
  • سفره عقد با دیزاین حرفه ای و خاص
  • کترینگ و منو بین الملل
  • لوکیشن های جذاب
  • نور پردازی و گل آرایی
  • دیزاین باغ شیک
  • بهره مندی از تیم تشریفات حرفه ای
  • ارائه پکیج های متنوع خدماتی
  • پارکینگ با فضای مناسب

خدمات پذیرایی و کترینگ باغ عمارت زعفرانیه

 مطمئنا برای برگزاری یک مراسم به یاد ماندنی باید یک برنامه ریزی دقیق و درست داشت. تعیین میزان هزینه نقش مهمی را در برگزاری هرچه بهتر انواع مراسم ها دارد. پس برای داشتن یک مهمانی و مراسم ایده ال باید خوب هزینه کرد و هم این که یک برنامه ریزی مناسب را داشت.

خدمات پذیرایی و کترینگ عروسی تشریفات پل در باغ عمارت زعفرانیه خدمات بسیار مناسبی را برای مهمانان ارائه می دهد از مهم ترین خدمات پذیرایی و کترینگ باغ عمارت زعفرانیه می توان به تهیه انواع غذا های ایرانی و بین المللی و سرو انواع نوشیدنی های متنوع برای مهمانان، استفاده از ظروف زیبا و لوکس برای پذیرایی و چیدمان متنوع میز ها، استفاده از روکش های متنوع بسته به دیزاین محیط در چیدمان صندلی ها و تهیه کیک عروسی با دیزاین زیبا از بهترین قنادی و استفاده از پرسنل و مهمانداران مجرب خانم و آقا اشاره داشت.

در کنار این خدمات استفاده از انواع میوه های مرغوب و متنوع فصل و تمامی امکانات مورد نیاز مراسم نیز از خدمات باغ عمارت زعفرانیه برای برگزاری انواع مراسم است.

گل آرایی باغ عمارت زعفرانیه

تشریفات پل یکی از مجرب ترین و با تجربه ترین تیم تشریفات در برگزاری انواع مراسم است. گل آرایی باغ عمارت زعفرانیه شامل گل آرایی قسمت ورودی باغ، ورودی عروس و داماد و مهمان ها، میز های مهمان ها، گل آرایی میز شام و جایگاه عروس و داماد است. با توجه به فضای باغ، برای گل آرایی این مکان از انواع گل های طبیعی و گل های پایه کوتاه استفاده می شود.

گل آرایی باغ عمارت زعفرانیهبا توجه به این که امروزه گل آرایی یکی از مهم ترین کار های برگزاری هر مراسم است تیم تشریفاتی پل برای گل آرایی باغ عمارت زعفرانیه از مجموعه رنگ ها استفاده می کند تمامی دیزاین ها طبق سلیقه عروس و داماد انجام می شود. گل آرایی باعث زیبا سازی فضای باغ می شود و از همین رو تشریفات پل برای گل آرایی از گل های تازه و طبیعی استفاده می کند.

قیمت باغ عمارت زعفرانیه

انتخاب مکان عروسی مهم ترین و اصلی ترین بحث میان زوج های جوان است. باغ عمارت زعفرانیه با توجه به امکانات و ویژگی هایی که دارد تمامی شرایط را برای برگزاری مراسمات شما به صورت دقیق فراهم می کند.

قیمت باغ عمارت زعفرانیه بر اساس تعداد مهمان، ساعات مهمانی، نوع غذا و پذیرایی و موارد دیگر تعیین می شود. با توجه به مواردی که بیان شد شما می توانید برای اطلاع از قیمت باغ عمارت زعفرانیه و رزرو عمارت با شماره های تشریفات پل تماس بگیرید و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

قیمت باغ عمارت زعفرانیه

 

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223