باغ عروسی غرب تهران

5/5 - (2 امتیاز)
دی 1399
باغ عروسی غرب تهران

اگر به دنبال برگزاری مراسم عروسی در بهترین باغ عروسی تهران هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید با راهنمایی تشریفات مجالس پل اطلاعات کاملی را در خصوص بهترین باغ  عروسی غرب تهران کسب کنید.

بسیاری از افراد با شنیدن عبارت “باغ عروسی غرب تهران” افکارشان به سمت و سوی برگزاری مراسم ازدواج و عروسی سوق پیدا می کند اما بهتر است بدانید که بر خلاف نام باغ عروسی غرب تهران، در این باغ عروسی می توان تمامی مراسم ها از جمله تولد، ولیمه، مهمانی های رسمی و… را نیز برگزار کرد.

هزینه باغ عروسی غرب تهران

خدمات باغ عروسی غرب تهران

پیش از بررسی خدمات باغ عروسی غرب تهران بهتر است بدانید که تمامی خدمات با توجه به نوع مراسم متفاوت خواهد بود به همین دلیل در ادامه سعی داریم به معمول ترین و اساسی ترین خدماتی که در باغ عروسی غرب تهران ارائه می شود اشاره کنیم:

دیزاین و گل آرایی: دیزاین و گل آرایی در باغ عروسی غرب تهران به دست دیزاینر های حرفه انجام می شود. این تیم ها توانایی اجرا کردن ایده های شما برای دیزاین و گل آرایی را به بهترین شکل ممکن دارند. در کنار گل آرایی می توان از شمع آرایی و نورپردازی حرفه ای تیم دیزاین نیز نام برد که جلوه ویژه ای به محیط و دیزاین انجام شده می بخشد.

پذیرایی: برای ارائه خدمات پذیرایی مهماندارانی کارآزموده در نظر گرفته شده است، با توجه به تعداد مهمان ها، تعداد مهمانداران نیز متفاوت خواهد بود. لازم به ذکر است که پذیرایی در منو های vip با نحوه پذیرایی در منو های معمولی تفاوت بسیاری دارد.

خدمات باغ عروسی غرب تهران

طراحی انواع سفره عقد: اگر می خواهید مراسم عقد خود را در باغ عروسی غرب تهران برگزار کنید بهتر است بدانید که تیم دیزاین حرفه ای این باغ عروسی، سفره های عقد متنوعی را به صورت حرفه ای و بسیار مجلل طراحی و برپا می کند. طراحی سفره عقد با توجه به نوع مراسم شما (مجلل بودن یا معمولی بودن مراسم)، بودجه، دیزاین محیط و… متفاوت خواهد بود.

موسیقی: نوع مراسم در نوع موسیقی نیز تاثیر بسزایی دارد بنابراین شما می توانید با توجه به مراسم خود موسیقی زنده، دیجی، موسیقی با ساز های مختلف توسط موزیسن های سرشناس و… را نیز انتخاب کنید.

برگزاری مراسم در بهترین باغ عروسی غرب تهران

برای برگزاری مراسم در بهترین باغ عروسی غرب تهران ابتدا باید مناسبت ترین و یا بهتر است بگوییم بهترین باغ عروسی را شناسایی و انتخاب کنید که معمولا افراد زیادی با ویژگی بهترین باغ عروسی غرب تهران آشنایی چندانی ندارند و همین امر نیز سبب می شود که با توجه به بودجه ای که مشخص کرده اند نتوانند بهترین باغ عروسی را انتخاب کنند بنابراین در ادامه ویژگی بهترین باغ عروسی غرب تهران را مورد بررسی قرار می دهیم:

برگزاری مراسم در بهترین باغ عروسی غرب تهران

  •  دیزاین و دکوراسیون لوکس و مدرن: دیزاین و دکوراسیون مدرن یکی از مهم ترین ویژکی های بهترین باغ عروسی غرب تهران است زیرا همانطور که زندگی مردم به سمت مدرنیته گام برداشته است نحوه برگزاری مراسم های مختلف نیز دقیقا به همان اندازه تغییر کرده است در نتیجه هرچه دیزاین و دکوراسیون مدرن تر و لوکس تر باشد می توانید مراسم های لوکس تری برگزار کنید.
  •  دسترسی آسان: دسترسی آسان به باغ عروسی در وحله اول سبب آسایش مهمان های شما و سپس خود شما خواهد بود.
  •  خدمات: در بهترین باغ عروسی بهترین خدمات نیز ارائه می شود. در این باغ عروسی ها علاوه بر تنوع خدمات، تاکید بسیاری بر کیفیت خدمات شده است.

کترینگ غذا در باغ عروسی غرب تهران

خدمات کترینگ غذا در باغ عروسی غرب تهران زیر نظر بهترین سرآشپز ها ارائه می شود و این خدمات با توجه به نوع مراسم و همچنین منوی انتخابی شما متفاوت خواهد بود؛ به عنوان مثال افرادی که مراسم های رسمی را در این باغ عروسی برگزار می کنند و بیشتر مهمان هایشان خارجی است می توانند منوی غذا های فرنگی را برای پذیرایی از مهمان هایشان انتخاب کنند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223