باغ عروسی شرق تهران

5/5 - (3 امتیاز)
آبان 1399
باغ عروسی شرق تهران

تشریفات مجالس پل با اجرای مراسم در بهترین باغ عروسی شرق تهران آماده برگزاری مراسم شما به صورت عقد و عروسی است. 

برگزاری مراسم عروسی در باغ عروسی شرق تهران مزایای بسیاری دارد که شناخته شده ترین مزیت آن برگزاری یک مراسم باشکوه، مجلل و منحصر به فرد است.

شما می توانید از باغ عروسی شمال تهران تشریفات پل دیدن کنید و برای اطلاع از قیمت تشریفات عروسی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

به همین دلیل نیز معمولا همه عروس و داماد ها به فکر برگزاری چنین مراسمی در باغ هایی مانند باغ عروسی شرق تهران هستند چرا که ازدواج جزو رخ داد هایی است که بیشتر افراد فقط یک بار آن را تجربه می کنند به همین دلیل نیز می خواهند این اتفاق مهم زندگیشان را که سبب ورق خوردن فصلی از زندگی و ورود به فصل جدید و هیجان انگیز دیگر زندگی است را به بهترین، به یادماندنی ترین و منحصر به فردترین شکل ممکن برگزار کنند تا پس از گذشت چندین سال نیز با یادآوری مراسم ازدواجشان تمامی خاطرات برایشان تداعی شود و بتوانند چندین ساعت به همان دوران شیرین و لذت بخش سفر کنند.

برای اجاره باغ کوچک عروسی به بخش باغ عروسی با ظرفیت 100 نفر مراجعه کنید.

اجاره باغ عروسی شرق تهران

بهترین باغ عروسی شرق تهران

زمانی که بحث انتخاب بهترین باغ عروسی شرق تهران به میان می آید هیچگاه نمی توان نام یکی از باغ های عروسی واقع در این منطقه را نام برد چرا که از نظر هر زوج بهترین باغ عروسی به گونه ای معنی می شود اما آشنایی لازم با ویژگی های بهترین باغ عروسی می تواند در شناخت و تشخیص یک باغ عروسی مناسب بسیار کمک کننده باشد در نتیجه در ادامه این مقاله برخی از ویژگی های بهترین باغ عروسی شرق تهران را مورد بحث و بررسی قرار می دهیم:

  • امکانات: امکانات یک باغ همواره یکی از مهم ترین فاکتور های انتخاب یک باغ است زیرا هرچه امکاناتی که یک باغ در اختیار میزبان و مهمان ها قرار می دهد بیشتر باشد سبب آسایش آن ها خواهد بود به عنوان مثال باغ عروسی هایی که دارای پارکینگ اختصاصی هستند نسبت به باغ عروسی هایی که پارکینگ ندارند طرفداران بیشتری دارند دلیل این امر نیز این است که یکی از دشوارترین کار ها برای مهمان ها در مراسم های بزرگی مانند عروسی پیدا کردن جای پارک است و عدم توجه به چنین مسئله مهمی در همان ابتدا سبب نارضایتی مهمان ها خواهد شد حتی در برخی مواقع عروس و داماد نیز برای پیدا کردن جای پارک دچار مشکل می شوند.

بهترین باغ عروسی شرق تهران

  • تنوع خدمات: برخی از زوج ها ترجیح می دهند با موسسات تشریفاتی دیگر برای دریافت خدمات موردنظر خود همکاری کنند اما افرادی که می خواهند فقط از خدماتی که در باغ عروسی ارائه می شوند بهره مند شوند باید به تنوع و همچنین کیفیت خدمات توجه ویژه ای داشته باشند چرا که خدماتی که ارائه می شود تاثیر بسزایی در هزینه های پرداختی دارد در نتیجه باید زوج ها به مقایسه تنوع و کیفیت خدمات با هزینه ای که خواهند پرداخت بپردازند.
  • دیزاین و دکوراسیون باغ: دیزاین و دکوراسیون باغ نیز از مسائل مهمی است که در همان ابتدا سبب جلب توجه عروس و داماد ها می شود و شاید بهتر است بگوییم که اگر نوع دیزاین باغ مورد قبول زوج ها قرار نگیرد حتی آن ها به خودشان اجازه نمی دهند خدمات و امکانات باغ را بررسی کنند. البته برخی از باغ عروسی ها امکان تغییر دیزاین و دکوراسیون باغ با توجه به سلیقه زوج ها را فراهم آورده اند.
  • ورودی مناسب با توجه به امکانات: علاوه بر تمامی هزینه هایی که باید جهت دریافت خدمات پرداخت شود هزینه ای نیز به عنوان ورودی باغ از عروس و داماد دریافت می شود که زوج ها باید به خوبی تشخیص دهند که آیا هزینه ای که بابت ورودی باغ موردنظر می پردازند به صرفه است و یا خیر.
  • موقعیت جغرافیایی باغ: موقعیت جغرافیایی باغ نیز بسیار مهم است و هیچگاه نباید آن را نادیده گرفت. در حین انتخاب موقعیت جغرافیایی باغ عروسی شرق تهران باید چندین نکته را درنظر بگیرید که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد: باغ عروسی نباید در مناطق پر سرو صدا و پر تردد باشد.

مسیر باغ عروسی نباید پرترافیک باشد.

باغ عروسی انتخابی هیچگاه نباید فاصله بسیار زیادی با آتلیه و آرایشگاه داشته باشد.

  • مهم تر از همه این است که باید در حین انتخاب باغ عروسی شرق تهران شرایط مهمان های خود را در نظر بگیرید که آیا طی چنین مسیری برای مهمان هایتان دشوار نخواهد بود؟ البته دوری مسیر مسئله مهمی نیست اما سر راست نبودن آدرس ممکن است سبب سردرگمی مهمان ها و در نهایت انصراف آن ها ازشرکت در مراسم شما شود.

خدمات اجاره باغ عروسی شرق تهران

خدمات اجاره باغ عروسی شرق تهران عبارتند از:

  • خدمات پذیرایی و کترینگ غذا توسط سرآشپز ها و مهمانداران حرفه ای و آموزش دیده
  • دیزاین و تزیین محیط مانند گل آرایی، شمع آرایی، نورپردازی و…
  • موسیقی
  • آتلیه اختصاصی
  • برپایی انواع سفره عقد مدرن، ساده و سنتی
  • معرفی مزون جهت تهیه لباس عروس
  • معرفی فروشگاه های معتبر جهت تهیه کارت دعوت
  • معرفی آرایشگاه
  • معرفی لوکیشن های جذاب و منحصر به فرد برای تصویربرداری و عکاسی
  • اجاره و تزیین ماشین عروس
  • و…
به اشتراک بگذارید

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223