باغ عروسی الوین

5/5 - (2 امتیاز)
بهمن 1401
باغ عروسی الوین

برگزاری مراسم در باغ عروسی الوین می تواند با توجه به فضای زیبا و خاص و با شکوه این باغ تالار شبی به یاد ماندنی و زیبا را در خاطره ها ثبت نماید. باغ عروسی الوین با مساحت 8000 مترمربع در دسته بندی باغ های لوکس قرار دارد و از امکانات لاکچری زیادی برخوردار است.

مطمئنا برگزاری مراسم عروسی در این عمارت می تواند برای شما هزینه بالایی را داشته باشد. جایگاه شیک و شکیل عروس و داماد، استیج رقص برای میهمانان، فضای سبز بسیار زیبا با طراحی بی نظیر، فضای بازی برای کودکان، آتش بازی، گل آرایی، شمع آرایی و مشعل آرایی، ورود ماشین عروس به تالار، جایگاه پخش فیلم، سیستم صوتی پیشرفته، دسترسی به اینترنت بی سیم، دیجی، اتاق عقد مجزا و داخل سالن، اتاق پرو برای تعویض لباس مهمانان، سفره خانه سنتی و کافی شاپ و … از مهم ترین ویژگی های منحصر بفرد باغ عروسی الوین است که این باغ عروسی را از سایر باغ تالار ها متمایز می کند.
در کنار تجهیزات بسیار زیادی که این عمارت دارد برای سهولت در رفت آمد و جابجایی، باغ عروسی الوین دارای پارکینگ با گنجایش پارک 300 خودرو است.باغ عروسی الوین در غرب شهر تهران و در محدوده گرمدره قرار گرفته است. که با داشتن معماری و طراحی بی نظیر و ارائه خدمات خاص جز برترین باغ عمارت های شهر تهران محسوب می شود که دارای امکانات بسیار لاکچری است. از همین رو این باغ برای برگزاری انواع جشن ها و مراسم های خاص و عقد و عروسی لاکچری با بهترین کیفیت بسیار ایده ال است.

تالار و سالن باغ الوین

اجاره عمارت الوین برای عروسی

در اجاره عمارت الوین برای عروسی نوع فصل در تعیین قیمت باغ تالار عروسی تاثیرگذار است. مطمئنا هزینه اجاره عمارت الوین برای عروسی در فصل و ماه های مختلف با توجه به شرایط آب و هوایی و دیزاین و تعداد مهمان ها متغیر است. با توجه به زیبایی باغ عروسی الوین، ظرفیت میهمانان و همچنین دسترسی آسان و در نهایت فضای ظاهری آن هزینه ها متغیر است. در اجاره عمارت الوین برای عروسی مهم ترین موردی که باید در نظر بگیرید این است که سطح باغ تالار انتخابی شما باید با سطح منوی انتخابی شما برای برگزاری مراسم همسان باشد.

اجاره عمارت الوین برای عروسی

خدمات عروسی و نامزدی در عمارت الوین

در برگزاری مراسم در فضای باز استفاده از دکوراسیون خاص و لاکچری از اهمیت بالایی برخوردار است. معمولا برگزاری عروسی و سایر جشن ها در باغ تالار ها با توجه به ظرفیت بالای باغ باعث می شود که جشن بسیار منظم و مرتب برگزار شود. استفاده از خدمات عروسی و نامزدی در عمارت الوین که توسط تیم تشریفات مدیریت می شود به برگزاری هر چه بهتر جشن ها کمک می کند.
چیدمان میز میهمانان و جایگاه عروس و داماد، مراسم کیک و میز شام همه و همه از خدمات متنوع تشریفات مجالس است که به بهترین شکل ممکن اجرا می شود.

خدمات عروسی و نامزدی در عمارت الوینیکی از ایده های دیزاین فضای باز در باغ های عروسی استفاده از چوب روستیک است که قابل اجرا در باغ تالار الوین است. از مهم ترین ویژگی ‌ها و خدمات عروسی و نامزدی در عمارت الوین می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • دیزاین جایگاه عروس و داماد به بهترین شکل
  • دیزاین و گل آرایی به متد جدید
  • استفاده از ایده های خاص و نو
  • طراحی عالی استیج رقص برای میهمانان
  • دارای فضای سبز بسیار زیبا با طراحی بی نظیر
  • فضای بازی برای کودکان
  • پارکینگ با گنجایش پارک 300 خودرو
  • ارائه خدمات ویژه VIP

تمامی موارد ذکر شده در باغ الوین در کنار هم باعث خلقی شبی بی نظیر و لاکچری برای مهمانان می شود. اگر می خواهید مراسم شما در باغ الوین برگزار شود می توانید برای براورد هزینه با کارشناسان ما تماس بگیرید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223