باغ رویال شهریار

3.8/5 - (18 امتیاز)
اردیبهشت 1402
باغ رویال شهریار

باغ رویال شهریار با ظرفیت 400 نفر در محدوده شهریار آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. در ادامه با ویژگی های باغ رویال شهریار بیشتر آشنا می شوید. اگر قصد برگزاری مراسم در باغ عروسی شهریار را دارید می توانید با تشریفات پل تماس بگیرید تا لوکیشن های بی نظیر برای مراسم عقد و عروسی را به شما معرفی کند.
در بحث برگزاری جشن معمولا یکی از مراحلی که بسیار حائز اهمیت است انتخاب باغ تالار عروسی یا محیطی است که در آن جشن عروسی را می خواهید برگزار کنید. محل برگزاری مراسم شما چه باغ باشد یا سالن اجتماعات، در صورتی که شما تمام کارها را به تشریفات مجالس سپرده باشید تشریفات به بهترین شکل تمامی خدمات را انجام می دهد.
در معرفی باغ تالار رویال باید بگوییم که این باغ تالار در شهریار تهران جز زیباترین و خاص ترین باغ تالار ها است. باغ تالار رویال شهریار با دکوراسیونی متفاوت و مدرن، به همراه سرویس دهی خوب، منوی با کیفیت و پذیرایی عالی، لحظاتی خاطره‌ انگیز و فراموش نشدنی را برای شما و مهمانان ثبت می‌کند.

عمارت رویال شهریار

فیلم باغ تالار رویال شهریار

ویژگی باغ رویال شهریار

مکان برگزاری مراسم عروسی، تاثیر بسیاری در نوع جشن دارد. ممکن است بسیاری از افراد برگزاری مراسم عروسی را تالار و افرادی هم به دنبال باغ عروسی باشند. با توجه به این که هر کدام از مکان ها زیبایی های ویژه خود را دارند اما باغ تالار ها به نسبت فضایی که دارند با طراحی های خاص و منحصر به فرد و با امکانات متنوع خود برای برگزاری مراسم عروسی بهترین گزینه هستند و بیشتر عروس و داماد ها با توجه به زیبایی باغ رویال شهریار این محل را برای برگزاری مراسم خود بر می گزینند.

ویژگی باغ رویال شهریارباغ تالار عمارت رویال شهریار با ظرفیت حداکثر 400 نفر آمادگی پذیرایی کامل از کلیه مراسم و مجالس عقد و عروسی را دارد. این باغ تالار با معماری خاص و زیبای خود در منطقه خوش آب و هوای شهریار جز یکی از بهترین باغ ها برای برگزاری انواع مراسم ها است.

خاص ترین ویژگی های باغ رویال شهریار عبارتند از :

  • سفره عقد مجلل در فضای باغ با لوکیشن مدرن
  • بهره مندی از اتاق vip شام عروس و داماد در فضای باز
  • کافی شاپ و سفره خانه سنتی زیبا
  • دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت بالای پارک خودرو
  • شمع آرایی و گل آرایی با انواع گل های طبیعی
  • آتش بازی حرفه ای

باغ تالار عمارت رویال شهریار

خدمات باغ رویال شهریار

مهم ترین دغدغه افراد در برگزاری مراسم های مختلف مانند مراسم ازدواج برگزاری هرچه بهتر مراسم و نوع خدماتی است که باغ تالار به مهمان ها ارائه می دهد. مطمئنا خدماتی که باغ تالار به مهمانان ارائه می دهد نقش به سزایی در ایجاد یک فضای دل نشین دارد و می تواند خاطره ای خوش را در ذهن مهمانان به جای بگذارد.

خدمات باغ رویال شهریارباغ تالار رویال شهریار با توجه به خدماتی که ارائه می دهد قابلیت و نیازهای مختلفی را برطرف می‌کند در این باغ لوکس انواع مراسم های بزرگ مثل : مراسم عقد، جشن نامزدی و انواع مراسم های رسمی و غیر رسمی و جشن‌ های تولد و سایر مراسم مذهبی و خانوادگی با شکوه بسیار زیاد و با مدیریت عالی برگزار می شود.

تالار عروسی عمارت رویال شهریارمانند سایر باغ تالار ها، باغ رویال شهریار نیز برای رفاه هر چه بیشتر مهمان ها و برگزاری بی عیب مراسمات خود خدمات مناسبی را ارائه می دهد. خدمات باغ رویال شهریار شامل ارائه سفره عقد مدرن و کلاسیک، ارائه منو های مختلف غذا، منو بین الملل، دیزاین داخلی باغ با نظر عروس و داماد، خدمات فیلم ‌برداری و عکاسی، آتش بازی، ارائه ماشین عروس، انواع موسیقی روز و نور پردازی حرفه ای، خدمات کارت عروسی و معرفی مزون لباس و آرایشگاه عروس است.

باغ عروسی رویال شهریاردر صورتی که به دنبال بهترین و حرفه ای ترین باغ تالار عروسی هستید این باغ تالار با ظرفیت بالایی که داراست، توانایی پذیرش مهمانان شما با ظرفیت بسیار بالا را دارد. فضای سبز دل باز و زیبا به همراه گل آرایی حرفه ای، اتاق عقد مجزا با طراحی لوکس و بی نظیر، آشپزی حرفه ای و استفاده از مواد غذایی با کیفیت و پارکینگ اختصاصی همه و همه از ویژگی های محبوب این باغ تالار برای انتخاب آن است.
شما می توانید تا با ارتباط با مدیریت مجموعه و انجام مشاوره با تیم تشریفاتی پل راهنمایی کاملی درباره نحوه برگزاری جشن عروسی در باغ رویال شهریار کسب نماید و مراسم عروسی بی نقص و به یاد ماندنی برای خود و میهمانان تان رقم بزنید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223