باغ تالار مجنون

5/5 - (1 امتیاز)
مهر 1399
باغ تالار مجنون

تشریفات پل با برگزاری مراسم عقد و عروسی در بهترین باغ عروسی و باغ تالار مجنون آماده ارائه خدمات تشریفات مجالس به شما عزیزان است. برای اطلاعات بیشتر در خصوص رزرو باغ عروسی و قیمت می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اجاره باغ تالار مجنون

باغ تالار مجنون گزینه بسیار خوبی جهت برگزاری مراسم های لوکس و مجلل است چرا که در این باغ تالار علاوه بر محیطی زیبا، لوکس و دل انگیز خدمات متنوعی نیز توسط پرسنل حرفه ای به شما و مهمانانتان ارائه می شود.
معمولاً عروس و دامادها رغبت بیشتری برای برگزاری مراسم عقد و عروسی خود در باغ تالار مجنون نشان می دهند زیرا مراسم عروسی یکی از مهم ترین و تکرار نشدنی ترین مراسم هایی است که در زندگی هر فرد برگزار می شود به همین دلیل نیز عروس و دامادها تمام تلاش خود را به کار می گیرند که مراسمی باشکوه و مجلل برگزار کنند.

همه عروس و داماد ها برای برگزاری یک مراسم لوکس و لاکچری ایده های جذاب بسیاری در سر دارند که به دنبال اجرایی کردن آن ها در روز عروسی خود هستند؛ اولین قدم در راستای برگزاری چنین مراسمی انتخاب باغ تالاری مجلل است چرا که به دلیل ارائه خدمات متنوع در باغ تالار های لوکس، عروس و داماد ها می توانند به تمامی برنامه هایی که در ذهن دارند جامه عمل بپوشانند. باغ تالار مجنون نیز یکی از باغ تالار هایی است که با خدمات متنوع و همچنین ویژگی های منحصر به فرد خود می تواند تمام خواسته ها و ایده های عروس و داماد ها جهت برگزاری یک مراسم مجلل و باشکوه را برآورده سازد.

قیمت باغ مجنون

ویژگی باغ تالار مجنون

از جمله ویژگی باغ تالار مجنون که سبب محبوبیت آن در بین مردم شده است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ویژگی باغ تالار مجنون
سالن عقد باشکوه و متنوع به صورت روباز و سرپوشیده: از دیگر ویژگی های منحصر به فرد باغ تالار مجنون می توان به سالن های متنوعی اشاره کرد که هر یک دارای دیزاین مخصوص به خود هستند که افراد می توانند با توجه به سلیقه و شرایط خود یکی از آن ها را برای برگزاری مراسم عقدشان انتخاب کنند.
کترینگ غذا و پذیرایی حرفه ای: کترینگ غذا و پذیرایی یکی از مهم ترین مسائلی است که نباید نسبت به آن بی توجه بود چرا که اگر توسط افراد غیر حرفه ای انجام شود سبب نارضایتی مهمان هایتان خواهد شد. در باغ تالار مجنون خدماتی مانند کترینگ غذا و پذیرایی توسط پرسنل آموزش دیده و حرفه ای ارائه می شود.
پارکینگ اختصاصی: باغ تالار هایی که دارای پارکینگ هستند بیشتر از دیگر باغ تالار ها مورد استقبال قرار می گیرند چرا که عدم وجود امکاناتی چون پارکینگ اختصاصی در روز مراسم ممکن است مشکلات زیادی مانند کمبود جای پارک برای عروس و داماد و مهمان ها به وجود آورد که همین امر سبب نارضایتی مهمان ها در همان ابتدای مراسم خواهد شد.

از دیگر ویژگی باغ تالار مجنون می توان به سالن شام مجزا، لوکیشن های جذاب جهت تصویربرداری، سفره خانه سنتی و… اشاره کرد.

خدمات تشریفات در باغ تالار مجنون

از خدمات تشریفات در باغ تالار مجنون می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  دیزاین محیط و سالن های عقد
  •  گل آرایی، شمع آرایی و بادکنک آرایی حرفه ایپ
  • دیزاین و گل آرایی جایگاه عروس و داماد
  •  دیزاین ورودی
  •  طراحی و تزیین سفره عقد لوکس و مجل
  •  کترینگ غذا و پذیرایی توسط پرسنل های ماهر
  •  موسیقی زنده
  •  معرفی آتلیه های معتبر و حرفه ای
  •  معرفی مزون
  •  معرفی آرایشگاه
به اشتراک بگذارید

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223