لیست عمارت های تهران برای عروسی

لیست عمارت های تهران برای عروسی

اگر در شهر تهران زندگی می کنید و جشن عروسی، نامزدی، بله برون و… در پیش دارید، آشنایی با بهترین باغ تالار تالارهای تهران به انتخاب راحت شما در این زمینه کمک خواهد کرد. در این مطلب قصد داریم لیست عمارت های تهران برای عروسی به همراه خدمات و قیمت ورودی به شما معرفی کنیم. تا انتها همراه ما باشید.

عمارت عروسی الوین

یکی از بهترین تالارهای عروسی که می توانید برای مراسم عروسی آن را انتخاب کنید عمارت الوین است. وسعت تالار الوین به 8 هزار متر مربع می رسد و پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 300 خودرو دارد. این تالار با جدیدترین و لوکس ترین وسایل پذیرایی و میز و صندلی و… چیده شده و آماده پذیرایی از مهمانان شما است. عمارت الوین برای 50 الی 600 نفر ظرفیت دارد؛ به این ترتیب می توانید برای انواع مراسمات و جشن ها این تالار را انتخاب کنید. قیمت ورودی تالار الوین نسبتا گران بوده و قیمت ورودی باغ از 70 میلیون الی 100 میلیون متغیر است.

عمارت عروسی الوین

عمارت سفید

طراحی و دکوراسیون عمارت سفید برای بسیاری از مهمانان دلنشین و جذاب است چرا که عمدتا از المان های طبیعی در فضاسازی آن ایده گرفته اند. عمارت سفید در مکان مناسبی واقع شده است و دسترسی به آن برای بسیار از مهمانان راحت خواهد بود. ظرفیت این عمارت 500 نفر بوده و از پارکینگ اختصاصی نیز برخوردار است. هزینه ورودی عمارت سفید بین 40 تا 50 میلیون تومان می باشد که نسبت به بیشتر تالارها مناسب است. برای اطلاعات بیشتر می توانید به باغ تالار سفید مراجعه کنید.

عمارت سفید

عمارت رویال

عمارت رویال با معماری خاص و باشکوهی ساخته شده است به طوری که در شب نیز چشم ها را به خود خیره می کند. طراحی خاص و ترکیب آن با فضای سبز و طبیعی محوطه سبب جذاب تر شدن این عمارت شده است. بسیاری از عروس و دامادها در این عمارت عکاسی و فیلمبرداری روز عروسی را انجام می دهند. عمارت رویال خدمات ارزنده به مهمانان ارائه می دهد و از پرسنل حاذق و مدیریت بسیار خوبی برخوردار است. گنجایش عمارت رویال مناسب برای 50 تا 1000 نفر می باشد. هزینه ورودی عمارت رویال در محدوده متوسط نسبت به تالارهای دیگر قرار دارد و بین 20 تا 30 میلیون تومان است. برای مشاهده فیلم و عکس این عمارت به باغ تالار رویال مراجعه کنید.

عمارت رویال

عمارت زعفرانیه

از لوکس ترین عمارت های عروسی می توان عمارت زعفرانیه را نام برد که در منطقه یک تهران قرار دارد. تالار زعفرانیه طراحی و دیزاین بسیار شیک و مجللی دارد و در فضای باز نیز خدمات ارائه می دهد. طراحی جایگاه عروس و داماد توسط بهترین تیم تشریفات مجالس تهران انجام گرفته است. علاوه بر آن فضاسازی و استفاده از المان های طبیعی مطابق با اصول خاص و دقیقی اجرا شده است. این عمارت زیبا پکیج های متنوعی دارد که انتخاب را برای عروس و دامادهای سخت پسند راحت می کند. هزینه ورودی عمارت زعفرانیه در رنج 50 میلیون تومان است.

عمارت زعفرانیه

عمارت زمرد

ظرفیت این عمارت زمرد برای 25 تا 600 مهمان مناسب است و خدمات متعدد و با کیفیتی به مهمانان عرضه می کند. عمارت زمرد در محدوده چیتگر قرار دارد و دسترسی به آن راحت است. از جمله خدمات این تالار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • باغ تالار زمرد
  • عمارت عروسی زمرد چیتگر
  • باغ تالار زمرد
  • دو باغ تالار اختصاصی جدا
  • پارکینگ اختصاصی
  • به روزترین استیج رقص همراه با نورپردازی و سیستم صوتی حرفه ای
  • اتاق عقد مجزا به همراه سفره عقد مدرن و مجلل

محدوده قیمت منو عمارت زمرد متوسط رو به بالاست و قیمت ورودی آن بین 40 تا 60 میلیون تومان است.

عمارت زمرد

عمارت یلان

باغ عمارت یلان یکی از لوکس ترین باغ های موجود در ایران است و سریال دل نیز در این باغ ساخته شده است. محوطه سازی این باغ به قدری زیبا است که چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند. این باغ به سبک فرانسوی طراحی شده است و همان طور که در تصاویر مشاهده می کنید علاوه بر محوطه زیبا از عمارت لوکسی برخوردار است.

باغ تالار یلانقیمت ورودی و هزینه اجاره باغ عمارت یلان با توجه به روز برگزاری مراسم و تعداد مهمان ها و منو انتخابی متفاوت است. بدون شک قیمت ورودی باغ یلان در روز های تعطیل بیشتر از روز های عادی است. رنج قیمت ورودی باغ تالار یلان از 100 میلیون شروع می شود.

عمارت یلان

عمارت عروسی شیخان

گنجایش عمارت شیخان برای 150 الی 600 مهمان مناسب بوده و در منطقه ای با دسترسی آسان واقع شده است. این عمارت علاوه بر تنوع در منو، کیفیت بسیار خوبی در طبخ غذا دارد که دلیل آن آشپزخانه بزرگ صنعتی و اختصاصی آن می باشد. این عمارت از دو سالن مجزا تشکیل شده که یکی از آن ها برای مراسم عقد آماده سازی شده است. سالن های این تالار ارتفاع بسیار خوبی دارند و در دیزاین آن ها کتیبه های سنتی و قدیمی به کار رفته است. این عمارت هزینه ورودی را بین 60 تا 70 میلیون تومان مشخص کرده است.

عمارت عروسی شیخان

عمارت عروسی همای

عمارت همای باغ و تالاری با وسعت بالا می باشد که از حداکثر 1500 مهمان پذیرایی می کند. این مجموعه علاوه بر عمارت عروسی، از سفره خانه، کافی شاپ و کترینگ نیز برخوردار است و فضای سبز باطراوت و دلنشینی دارد. هزینه ورودی این تالار بین 40 تا 70 میلیون تومان برآورد شده است.

عمارت عروسی همای

عمارت 21

از معروف ترین عمارت های تهران برای عروسی، عمارت 21 است که خدمات متعددی به مهمانان ارائه می دهد. این عمارت وسعت بالایی داشته و بخش زیادی از آن را محوطه و فضای سبز تشکیل می دهد. معماری این عمارت شیک و مجلل بوده و بیشتر نمای آن با سنگ های طبیعی کار شده است. گنجایش عمارت 21 برای 100 تا 700 مهمان مناسب می باشد. هزینه ورودی این عمارت از 100 میلیون شروع می شود.

عمارت 21

باغ تالار عمارت فردوس تهران

عمارت فردوس تقریبا در مرکز تهران واقع شده و دسترسی بسیار آسانی برای مهمانان دارد. ظرفیت پذیرش این عمارت حداکثر 400 نفر می باشد و از منوی متنوع و به روزی برخوردار است. مبلغ ورودی این تالار بین 20 تا 30 میلیون تومان می باشد.

باغ تالار عمارت فردوس تهران

عمارت روژانو

ظرفیت این عمارت روژانو برای 25 تا 600 مهمان مناسب است. خدمات این تالار شامل موارد زیر می باشد:

  • اتاق عقد
  • سفره عقد مدرن
  • پارکینگ اختصاصی
  • دیزاین به روز و شیک
  • پرسنل مجرب و مدیریت عالی

هزینه ورودی این عمارت بین 30 تا 40 میلیون تومان برآورد شده است.

عمارت آرشام

عمارت آرشام که در گرمدره واقع شده است پذیرایی 400 تا 600 مهمان برای مجالسات شما می باشد. این عمارت 6000 متر مربع زیربنا داشته و بهترین انتخاب برای عکاسی و فیلمبرداری روز عروسی است. ورودی این تالار برای جشن عروسی 30 تا 40 میلیون تومان مشخص شده است.

عمارت آرشامدر این محتوا لیست عمارت های عروسی تهران را معرفی کردیم. شما چه تجربه ای از برگزاری مراسم در این عمارت ها دارید؟. اگر عمارت های خوب دیگری می شناسید در بخش دیدگاه ها با ما در میان قرار دهید.

5/5 - (1 امتیاز)
مرداد 1403
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223