باغ بله برون

4.2/5 - (5 امتیاز)
مرداد 1401
باغ بله برون

اجاره باغ بله برون

در نقاط مختلف کشور باغ‌هایی برای انجام مراسمات مختلف وجود دارد که وظیفه خدمات رسانی به مهمانان و برگزاری مراسمات مختلف از جمله مراسم عروسی، تولد، بله برون و عقد و نامزدی و …. را برعهده دارند. باغ بله برون یکی از این باغ‌ها است که جهت برگزاری مراسم بله برون می‌توان اجاره نمود.

مراسم بله برون ازاین‌جهت که آغاز پیوند بین دو زوج بوده و خانواده‌ها می‌توانند آشنایی بیشتری را با همدیگر داشته باشند، اهمیت دارد و درصورتی‌که این مراسم در فضای مناسب مانند باغ بله برون  و یا تالار بله برون برگزار شود، تأثیرگذاری چند برابر خواهد داشت. باغ‌ها فضای چشمگیر و زیبایی دارند که سبب افزایش شادی بیشتر در بین عروس و داماد و مهمان‌ها شده و شب به یا ماندنی را برای آن‌ها رقم خواهد زد.

امروزه اجاره باغ بله برون رواج چشمگیری یافته است و افراد مختلف از باغ‌ها برای برگزاری این مراسم مهم استفاده می‌کنند. این افزایش تقاضا برای برگزاری بله برون در باغ دلایل مختلفی را می‌تواند شامل شود که در ادامه مقاله به آن‌ها خواهیم پرداخت.

اجاره باغ بله برون

تشریفات و خدمات باغ بله برون

افرادی که به هر دلیل قصد برگزاری مراسم بله برون را در خانه ندارند یکی از بهترین گزینه‌ها برگزاری این مراسم در باغ بله برون می‌تواند باشد. برگزاری این مراسم در باغ تشریفات و خدمات خاص خود را دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

شما می توانید برای برگزاری مراسم خود در باغ بله برون و یا سالن و یا حتی فضای شخصی با ما تماس بگیرید و از خدمات تشریفات بله برون استفاده کنید.

تشریفات و خدمات باغ بله برون

تزئین و دیزاین باغ بله برون

ورودی باغ و جایگاه ویژه عروس و داماد با مهارت خاصی گل آرایی می‌شود. این گل آرایی توسط افراد متخصص و ماهر انجام می‌شود. تزئین و دیزاین میز مهمان‌ها، چادر عروس، کیک بله برون و…. نیز توسط تیم تشریفاتی باغ انجام می‌شود.

تزئین و دیزاین باغ

موسیقی

پخش موسیقی از تشریفات و خدمات باغ بله برون به شمار می‌رود که به درخواست عروس و داماد پخش موسیقی می‌تواند توسط ارکستر و به‌صورت زنده پخش گردد.

موسیقی در باغ بله برون

پذیرایی و کترینگ غذا

مهم‌ترین بخش هر مهمانی پذیرایی از مهمان‌ها است. پذیرایی و کترینگ غذا در این باغ‌ها به بهترین شکل انجام می‌شود. در منو غذایی انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، انواع دسرها نوشیدنی‌ها وجود دارد که به درخواست صاحب مجلس انتخاب و برای مهمان‌ها سرو می‌شود. پذیرایی از مهمان‌ها توسط تیم حرفه‌ای انجام می‌شود.

پذیرایی و کترینگ غذا در باغ بله برون

کیک بله برون

تشریفات مختلفی برای مراسم بله برون وجود دارد که یکی از آن‌ها کیک بله برون است. تهیه کیک بله برون می‌تواند توسط تیم تشریفاتی باغ انجام شود و یا خانواده داماد خود این وظیفه را بر عهده بگیرند. ایده‌های مختلفی برای کیک بله برون می‌توان در نظر گرفت که ازجمله آن‌ها می‌توان به طرح‌ها و نشانه‌های این مراسم خاطره‌انگیز اشاره نمود.

تیم تصویربرداری

مراسم بله برون یکی از مراسمات خاص برای عروس و دامادها به شمار می‌رود و باید با تصاویر و فیلم به یادگار ثبت شود. از دیگر خدمات و تشریفات باغ عروسی، تیم تصویربرداری است.

خدمات لوکس و تشریفاتی در باغ بله برون

علاوه بر خدمات مختلفی که توسط تیم تشریفاتی و خدمات باغ بله برون ارائه می شود برخی از خدمات نیز در باغ ها وجود دارند که لوکس و تشریفاتی است و به درخواست صاحب مجلس ارائه می گردد. از مهم ترین خدمات لوکس و تشریفاتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

خدمات لوکس و تشریفاتی در باغ بله برون

  • دیزاین و تزئین میز بله برن با استفاده از گل، تور و …..
  • تزئین جایگاه و محیط اطراف آن
  • دیزاین متفاوت زیبای کیک بله برون که معمولا توسط تیم تشریفاتی انجام می شود
  • نورپردازی زیبا و ویژه در سالن که سبب زیباتر شدن محیط شده و فیلم و تصاویر مربوط به جشن بله برون را خاص تر می کند
  • دیزاین جاحلقه ای عروس و داماد
  • استند حلقه گل که در طراحی های خاصی ارائه می گردد
  • تزئین و طراحی میز مهمان ها با استفاده از انواع گل ها و وسایل دیگر
  • اکسسوری های مختلفی که داخل باغ ارائه می گردد

اهمیت برگزاری مراسم بله برون در باغ

برگزاری مراسم بله برون در باغ از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از جمله با ارزشترین این موارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کوچک بودن خانه های امروزی: این روزها کمتر خانه ای را می توان یافت که به شکل خانه های قدیمی و ویلایی با حیاط بزرگ و سالن های بزرگ باشد. خانه های امروزی بیشتر به شکل اپارتمانی و در متراژ های کم بنا می شوند. برگزاری مراسماتی مانند بله برون در این خانه ها با فضای کم مشکلاتی را به همراه خواهد داشت. به همین دلیل اکثر خانواده ها ترجیح می دهند مراسم بله برون فرزندان خود را در مکان هایی مانند باغ بله برون برگزار نمایند..

عدم تحمل دشواری های مراسمات مختلف مانند بله برون: برای برگزاری مراسمات مختلف مانند مراسم بله برون نیاز به تدارکات ویژه و خاصی است و برگزاری این مراسمات دشواری های خاص خود را دارد. برخی از افراد تحمل دشواری ها و مشکلات مختلف این مراسمات را ندارند و برای فرار از حجم کاری زیاد ترجیح می دهند مراسمات مختلف خود را در مکان هایی مانند باغ بله برون برگزار نمایند تا هم از به هم پاشیدگی وضعیت خانه جلوگیری کنند و هم خودشان با خیال راحت و آسوده از مراسم لذت ببرند و نیاز به پذیرایی و انجام کازرهای مختلف نباشد. پذیرایی در باغ های بله برون توسط پرسنل با تجربه و ماهر انجام می شود که بسیار حرفه ای خواهد بود.

برگزاری مراسم بله برون مجلل و لاکچری: برخی از افراد قصد برگزاری مراسم بله برون مجلل و لاکچری را دارند به همین دلیل به دنبال مکانی مجلل و زیبا می گردند که هم به عروس و داماد و مهمانان خوش بگذرد و هم تصاویر و فیلم های مراسم به یادماندنی ثبت گردد. باغ بله برون دارای دیزاین و طراحی های زیبا و مجلل است و جایگاه ویژه عروس و داماد و ورودی باغ و همچنین میز مهمان ها توسط تیم حرفه ای باغ دیزاین و گل آرایی می شود. در واقع تمامی خدماتی که در باغ بله برون در اختیار عروس و داماد و مهمان ها قرار می گیرد، بسیار لاکچری است و سبب برگزاری لاکچری و شیک مراسم خواهد شد. تمامی این خدمات لوکس توسط تیم تشریفاتی و پرسنل ماهر و آموزش دیده باغ بله برون انجام می شود.

 

 

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223