عقد تشریفاتی لاکچری

5/5 - (1 امتیاز)
آبان 1399
عقد تشریفاتی لاکچری

برگزاری عقد تشریفات لاکچری نیازمند ارائه خدمات ویژه ای نیز است که توسط موسسات تشریفاتی به زوج ها ارائه می شود در نتیجه افرادی که قصد برگزاری چنین مراسمی را دارند حتما باید به نکات مهمی توجه داشته باشند تا بتوانند بهترین تشریفات مجالس را برای برگزاری عقد تشریفاتی لاکچری انتخاب کنند.

خدمات عقد تشریفاتی لاکچری

خدمات عقد تشریفاتی لاکچری عبارتند از:

  • معرفی مکان های لاکچری و مجلل جهت برگزاری مراسم عقد مانند باغ عمارت، تالار، سالن اجتماعات و…: معرفی مکان های مجلل و لاکچری یکی از مهم ترین خدماتی است که توسط موسسات تشریفاتی جهت برگزاری عقد تشریفاتی لاکچری به زوج ها معرفی می شود. عروس و داماد ها در حین انتخاب یک مکان مناسب و مجلل باید بودجه مورد نظر، تعداد مهمان ها، مکانی که قصد برگزاری مراسم عقد در آن را دارند و… را مشخص کنند چرا که تهیه چنین چک لیستی سبب می شود در کوتاه ترین زمان، مناسب ترین مکان را پیدا کنید.
  • دیزاین و تزیین محیط: دیزاین و تزیین حرفه ای محیط از دیگر خدماتی است که برای برگزاری مراسم عقد تشریفاتی لاکچری توسط تیم طراحی و دیزاینر های حرفه ای و آموزش دیده موسسات تشریفاتی به عروس و داماد ها ارائه می شود.
  • دیزاین سفره عقد: در مراسم عقد لاکچری باید سفره های عقد لاکچری نیز برپا شود در نتیجه دیزاین سفره عقد یکی از خدمات پرطرفدار موسسات تشریفاتی محسوب می شود چرا که برپایی سفره عقد توسط تیمی حرفه ای انجام می شود و زوج ها می توانند یک سفره عقد لاکچری و مجلل را در مراسم خود داشته باشند.
  • گل آرایی محیط، جایگاه عروس و داماد، سفره عقد و…: اگر خواهان برگزاری یک مراسم عقد تشریفاتی لاکچری هستید به هیچ عنوان نباید استفاده از خدمات گل آرایی را از قلم بیاندازید چرا که مراسم های لاکچری و مدرن بدون گل آرایی ناقص خواهند بود.
  • کترینگ غذا و پذیرایی
  • موسیقی زنده
  • اجاره ماشین عروس
  • معرفی آرایشگاه، مزون و فروشگاه جهت تهیه کارت و یا گیفت های عروسی
  • آتلیه تخصصی

خدمات عقد تشریفاتی لاکچری

عقد تشریفاتی لاکچری با شام

بعضی از زوج ها در مراسم عقد خود مهمان ها را به صرف شام نیز دعوت می کنند از این رو باید به فکر یافتن موسسه تشریفاتی باشند که خدمات ویژه ای جهت برگزاری مراسم عقد تشریفاتی لاکچری با شام و سالن عقد با شام و پذیرایی ارائه دهند.

موسسات معتبر مانند دیگر خدمات خود برای ارائه خدمات کترینگ غذا و پذیرایی نیز پرسنل حرفه ای و سرآشپز های ایرانی و خارجی را به کار می گیرند به همین دلیل زوج ها می توانند تمامی غذا های ایرانی و خارجی که مدنظرشان است را از منویی که در اختیار آن ها قرار داده می شود انتخاب کنند تا در روز مراسم به بهترین شکل ممکن تهیه شوند.

عقد تشریفاتی لاکچری در فضای باز

برگزاری عقد تشریفاتی لاکچری در فضای باز طرفداران بسیاری در بین عروس و داماد ها دارد چرا که برگزاری مراسم در فضای باز سبب هر چه باشکوه تر شدن مراسم می شود و زوج ها می توانند با اجرایی کردن ایده هایی که در سر دارند شاهد برگزاری یک مراسم عقد منحصر به فرد باشند. البته لازم به ذکر است برگزاری مراسم در سالن عقد فضای باز نیازمند تجربه و مهارت بسیاری است که موسسات تشریفاتی به راحتی از عهده آن برمی آیند.

عقد تشریفاتی لاکچری در فضای باز

عقد تشریفاتی لاکچری در روف گاردن

عقد تشریفاتی لاکچری در روف گاردن نیز ایده بسیار خوب و جذابی است و امروزه برگزاری مراسم در روف گاردن رواج پیدا کرده است چرا که برای بسیاری از زوج ها می تواند تجربه جدیدی باشد. اگر شما نیز قصد برگزاری چنین مراسمی را دارید می توانید به کمک موسسات تشریفاتی مجلل ترین و باشکوه ترین روف گاردن را انتخاب کنید تا مراسمی منحصر به فرد و به یادماندنی را در آن برگزار کنید.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223