سالن بله برون تهرانپارس

سالن بله برون تهرانپارس

اگر به دنبال سالن شرق تهران برای مراسم های مثل بله برون هستید، سالن بله برون تهرانپارس یکی از بهترین انتخاب ها برای شما عزیزان است. این سالن با در نظر گرفتن فضای شیک برای مراسم هایی مانند نامزدی و عقد و بله برون با ظرفیت کم مناسب است. در ادامه با خدمات تشریفات بله برون ارائه شده در این سالن ها و قیمت اجاره سالن تهرانپارس بیشتر آشنا می شوید.

اجاره سالن بله برون در تهرانپارساز رسوماتی که در مراسم خواستگاری وجود دارد بله برون است. بله برون در واقع مهمانی برای آشنایی بیشتر اقوام عروس و داماد بوده و در آن قول و قرارهایی مطرح می شود. تعداد مهمانانی که در بله برون حضور دارند معمولا بیشتر از سایر مراسمات خواستگاری است. بسیاری از میزبان ها ترجیح می دهند مراسم بله برون را در تالار های کوچک برگزار کنند. در این مطلب خدماتی که در سالن های بله برون تهرانپارس ارائه می شود را مورد بررسی قرار می دهیم. برای آشنایی با این سالن ها تا انتها همراه ما باشید.

سالن بله برون در تهرانپارس

خدمات گل آرایی جایگاه عروس و داماد

از خدمات مهمی که در تالارهای بله برون اجرا می شود گل آرایی جایگاه عروس و داماد است. جایگاه عروس و داماد بخشی مهمی از تالار به حساب می آید چرا که تمام توجهات به این بخش است. بنابراین لازم است به بهترین شکل آماده شود و در تزئین آن با کیفیت ترین متریال مورد استفاده قرار گیرد. جایگاه عروس و داماد در بسیاری از تالارها به انتخاب میز و صندلی لاکچری و نورپردازی ویژه بسنده می شود. اما در سالن های بله برون تهرانپارس گل آرایی نیز انجام می گیرد تا جایگاه عروس و داماد جلوه ویژه ای نسبت به سایر قسمت های سالن داشته باشد.

خدمات گل آرایی جایگاه عروس و دامادبرای جایگاه عروس و داماد هم از گل های طبیعی و هم مصنوعی استفاده می شود. اما طراوت و شادابی که در گل های طبیعی وجود دارد سبب شده تا به اولین انتخاب عروس و دامادها تبدیل شود. گل آرایی باید ترکیبی از چند گل باشد که بر اساس فصل انتخاب می شود.

  • فصل بهار: رز، مروارید، نرگس، لاله، سنبل
  • فصل تابستان: میخک، بابونه، رز، کوکب
  • فصل پاییز: شقایق، نرگس، داوودی، ادریس
  • فصل زمستان: کاملیا، زنبق، پوینستا، رز

تیم تشریفات سالن بله برون تهرانپارس نکات و اصول خاصی را برای گل آرایی جایگاه عروس و داماد به کار می برد. برای مثال هماهنگی رنگ ها و اندازه گل اهمیت زیادی دارد. همچنین برای مراسمات بزرگی مانند عروسی، گل آرایی شیک تر و مجلل تری نسبت به مراسمات دیگر انجام می گیرد.

اجاره سالن با جایگاه بله برون در تهرانپارس

اگر تمایل دارید مراسم شما در روف گاردن اجرا شود می توانید از سالن روف گاردن تهرانپارس دیدن کنید.

روف سالن تهرانپارس

خدمات شام و پذیرایی

همانطور که گفته شد مراسم بله برون مهمانان بیشتری دارد و معمولا با پذیرایی شیرینی و میوه همراه خواهد بود. سالن های بله برون منو بسیار خوبی به این منظور طراحی کرده اند که از تنوع بالایی برخوردار بوده و انتخاب میزبان را راحت تر می کند. نوشیدنی هایی که در این مهمانی سرو می شود:

  • چای
  • نسکافه
  • آبمیوه
  •  قهوه
  • شربت و…

همچنین چند نوع شیرینی روی میز مهمانان قرار می گیرد.
مهمانان در سالن بله برون با بیش از 3 نوع میوه پذیرایی می شوند و انتخاب میوه ها بستگی به فصل دارد. بنابر درخواست میزبان، مراسم بله برون می تواند به شام دهی همراه باشد. اما توصیه ما این است که برای مراسم های کوچک تر مانند بله برون و جشن عقد، تنوع کمتری برای شام قائل شوید و پذیرایی ویژه را به مراسم عروسی موکول کنید. انتخاب حداکثر دو نوع غذا برای بله برون ایده مناسبی به نظر می رسد.

خدمات شام و پذیرایی

خدمات موسیقی در سالن تهرانپارس

اجرای موسیقی در تالار اهمیت زیادی دارد چرا که بخش مهمی از جشن و پایکوبی در مراسمات عروسی و نامزدی به حساب می آید و باید کیفیت بسیار خوبی داشته باشد. عمده تالارها اجرای موسیقی را به عهده دی جی یا خواننده زنده می سپارند تا مدیریت این بخش از جشن را به عهده بگیرند. دیجی گلچینی از آهنگ های شاد را انتخاب کرده و اجرا می کند. خواننده زنده نیز متناسب با درخواست مهمانان آهنگ های جدید و قدیمی را بازخوانی می کند. انتخاب نوع پخش موسیقی به میزبان بستگی دارد و می تواند از هر دو نوع آن بهره مند شود.

خدمات سالن بله بروناجرای مراسم بله برون می تواند به صورت تشریفاتی و حتی ساده در منزل انجام شود، که معمولا به انتخاب عروس و داماد قابل اجرا است. اگر قصد برگزاری مراسم در سالن های اجتماعات را دارید می توانید با کارشناسان تشریفات پل تماس بگیرید تا در لیست بهترین سالن های تهران را با قیمت مناسب برای شما ارسال کنند.

5/5 - (2 امتیاز)
خرداد 1403
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223