سالن عقد روف گاردن تهرانپارس

5/5 - (2 امتیاز)
اردیبهشت 1403
سالن عقد روف گاردن تهرانپارس

اگر به دنبال اجاره روف گاردن برای برگزاری مراسم خود عقد و نامزدی خود هستید، سالن عقد روف گاردن تهران پارس بهترین انتخاب برای شما است. سالن عقد روف گاردن تهرانپارس برای مراسم های از جمله عقد و بله برون مناسب است و دارای گنجایش تا 70 نفر است. در ادامه با خدمات سالن عقد روف گاردن تهرانپارس و ویژگی های این سالن آشنا می شوید.

سالن عقد لوکس تهرانپارس

با افزایش تعداد روف گاردن در شهرها بسیاری از عروس و دامادها علاقمند شدند مراسم عقد خود را در این لوکیشن های زیبا و شیک برگزار کنند. روف گاردن در واقع فضایی با وسعت نسبتا زیاد است که محل قرارگیری آن روی سقف ساختمان می باشد. به این منظور دیزاین بسیار مجلل و لاکچری به کار می برند تا سالن برای پذیرایی تعداد مشخصی از مهمانان آماده شود. در این مطلب به بررسی سالن عقد روف گاردن تهرانپارس و خدمات آن ها خواهیم پرداخت. تا انتهای مطلب با ما باشید.

سفره عقد سالن عقد روف گاردن تهرانپارس

پذیرایی از مهمان ها در سالن عقد تهرانپارس

روف گاردن یا بام سبز در ارتفاع بالاتری از سطح زمین قرار دارد. سالن های عقد روف گاردن عمدتا به صورت سر باز بوده و محوطه آن با درختچه، گل و انواع گیاهان زینتی تزئین شده است.

در روف گاردن از صندلی های مبله و شیک استفاده می شود تا مهمانان در راحتی کامل باشند. چینش صندلی ها به صورتی است که همه مهمانان دید مناسبی به استیج و جایگاه عروس و داماد داشته باشند. در بیشتر سالن های عقد فضایی در نزدیکی عروس و داماد برای نشستن عاقد طراحی شده است. همچنین پدر و مادر عروس و داماد تا پایان جاری شدن عقد رسمی در قسمت وی آی پی سالن جای می گیرند.

  • طراحی میز روف گاردن تهرانپارس
  • کیک سالن عقد تهرانپارس
  • گل آرایی سالن عقد تهرانپارس

جایگاه عروس و داماد به صورت مجزا از سایر مهمانان قرار دارد و دیزاین آن متفاوت و شیک تر از بخش های دیگر سالن است. به طوری که کانون توجه همه قرار خواهد گرفت. سالن عقد روف گاردن در روز فضای خیره کننده و زیبایی دارد. با این حال محدودیتی برای اجرای مراسم عقد در شب وجود ندارد؛ چرا که نورپردازی در روف گاردن با قوی ترین پروژکتورها انجام گرفته است و دید کاملی را رقم می زند.

پذیرایی از مهمان در مراسم عقد معمولا مختصر است. اما برخی از میزبانان تمایل دارند پذیرایی به صورت شام یا فینگرفود باشد. منوی سالن تهرانپارس تنوع زیادی دارد و غذاهای اقتصادی و اختصاصی را شامل می شود. علاوه بر غذای اصلی، پذیرایی با چند نوع میوه، شیرینی، نوشیدنی خنک یا گرم، شربت و… انجام می گیرد که تنوع آن به سلیقه میزبان بستگی دارد.

پذیرایی از مهمان ها در سالن عقد تهرانپارس

ویژگی سالن عقد روف گاردن تهرانپارس

  • از خصوصیات سالن های عقد روف گاردن تهویه هوا مطبوع آن است. به همین دلیل حس خوبی برای مهمانان و میزبان به وجود می آورد. همچنین کیفیت فیلم برداری و عکاسی در نور طبیعی بسیار زیباتر از فضاهای بسته خواهد بود.
  • گل آرایی فضای باز باعث زیباتر شدن محیط خواهد شد. به درخواست بسیاری از مشتریان بخش ورودی، جایگاه عروس و داماد و حتی میز پذیرایی مهمان با گل های طبیعی و زیبا و تزئین می شود. می توان گل ها را بر اساس فصل انتخاب کرد.
  • استیج رقص روف گاردن ها در بهترین نقطه سالن واقع شده است و نورپردازی مناسبی دارد. برای رقص دو نفره عروس و داماد نیز خدماتی مانند حباب ساز، آتش بازی، بخار سرد و… ارائه می شود.
  • از ویژگی های مهم سالن های عقد فضای باز، سفره عقد مدرن آن است. میز یا سفره عقد با تم رنگی زیبا و ظروف یکدست و لوکس طراحی می شود و مورد پسند بسیاری از عروس و دامادها قرار می گیرد.
  • مهمانداران در سالن عقد روف گاردن افرادی با تجربه و حاذق هستند و مسئولیت پذیری بالایی دارند. پرسنل این سالن ها با لباس فرم یکدست و هماهنگی بالا آماده خدمت رسانی به مهمانان می باشند.
  • ظرفیت روف گاردن بستگی به وسعت آن دارد. اما بیشتر سالن های عقد روف گاردن پذیرای 50 الی 70 مهمان هستند.
  • بسیاری از سالن های عقد از پارکینگ اختصاصی برخوردار هستند که گنجایش مناسبی برای خودروهای مهمانان دارد.

 

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223