خدمات مجالس یوسف آباد

خدمات مجالس یوسف آباد

تشریفات مجالس پل با ارائه خدمات در زمینه برگزاری مجالس از جمله گل آرایی ، کترینگ غذا، پذیرایی از مهمان ها، اجاره میز و صندلی و … آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در محدوده یوسف آباد است. شما می توانید برای اجرای مراسم خود در منزل و اجاره سالن و باغ با ما همراه باشید. همچنین می توانید از خدمات گل آرایی برای مراسم های بله برون و عقد و همچنین اجرای عقد رسمی و آریایی در  باغ و منزل شخصی خود با ما تماس بگیرید.

خدمات مجالس عروسی یوسف آبادامروزه که بیشتر مراسمات از جمله جشن عروسی، تولد، جشن عقد، بله برون و… در تالارها برگزار می شود، سالن های پذیرایی شهرهای مختلف خدمات ارزنده برای مشتریان خود در نظر گرفته اند. منطقه یوسف آباد نیز از تالارهای شیک و مجللی برخوردار است که آماده پذیرایی از مهمانان مجالس های مختلف می باشد. برای آشنایی بیشتر با خدمات مجالس یوسف آباد تا انتهای مطلب با ما باشید.

پذیرایی شام و خدمات مجالس در یوسف آباد

چه خدماتی در در خدمات مجالس یوسف آباد ارائه می شود؟

تیم تشریفات و خدمات مجالس سالن های پذیرایی یوسف آباد وظایفی از جمله گل آرایی، بادکنک آرایی، آماده سازی سفره عقد و… را انجام می دهند. گل آرایی جایگاه عروس و داماد، ورودی و میز مهمانان با گل های طبیعی و تازه انجام می گیرد و باعث شادابی و نشاط محیط خواهد شد.

  • ارائه خدمات پذیرایی از مهمان ها
  • اجرای خدمات تشریفات مجالس در منزل
  • گل آرایی و بادکنک آرایی
  • برگزاری مراسم شما در تالار و باغ
  • اجاره سالن اجتماعات برای برگزاری مراسم
  • برگزاری تولد کودک و بزرگسال
  • اجرای عقد رسمی و آریایی
  • اجاره باغ عروسی برای مراسم عروسی و عقد
  • پذیرایی با فینگر فود در مراسم های کوچک
  • پذیرایی با شام در مراسم های رسمی

گل آرایی مجالس یوسف آبادمنوی پذیرایی از مهمانان تنوع بالایی دارد و شامل انواع غذاهای ایرانی، غیرایرانی و بین المللی است. به همین دلیل میزبان انتخاب زیادی پیش رو دارد که براساس سلیقه و علاقمندی مهمانان غذا و دسرهای مختلف را سفارش می دهد. تیم تشریفات از تازه ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه جهت آماده سازی غذا استفاده می کند تا لذیذترین شام عروسی برای مهمانان سرو شود.

پذیرایی شام در یوسف آبادپذیرایی از مهمانان توسط مهمانداران دوره دیده و با تجربه ای انجام می گیرد و تیم تشریفات مسئولیت هماهنگی و برنامه ریزی طول مراسم را عهده دار می شود. مواردی از جمله هماهنگی با تیم موسیقی، گروه فیلم برداری، گروه گل آرایی، نورپردازی استیج و… توسط تیم تشریفات انجام می گیرد. بسیاری از تالارها و سالن های پذیرایی وسعت کافی برای پذیرایی از مهمانان را دارند. اما باید توجه داشت که گنجایش پذیرش مهمان برای هر تالار متفاوت است. تالارهای کوچک تری برای برگزاری بله برون و مراسم عقد مناسب هستند و تالارهای با وسعت بیشتر، مناسب برگزاری مراسماتی از جمله عروسی، تولد و… می باشند.

اجاره سالن مراسم یوسف آباد

عده ای از میزبانان تمایل دارند مراسم را در فضای باز برگزار کنند. باغ تالارهای یوسف آباد بهترین لوکیشن برای جشن در محیط باز هستند. برخی از تالارها نیز روف گاردن شیک و مجللی طراحی کرده اند تا مهمانان بتوانند از این فضا نیز نهایت استفاده را ببرند.

طراحی و دیزاین داخلی تالارهای منطقه یوسف آباد از ایده های نوین و جدید الهام گرفته و محوطه بیرونی آن با انواع گیاهان و درختچه های زینتی تزیین شده است. لوازمی از جمله میز و صندلی مهمان، ظروف پذیرایی، لوستر و سیستم گرمایشی و سرمایشی و… همگی امروزی می باشد.

Rate this post
مرداد 1403
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223