برگزاری مراسم عروسی در باغ

5/5 - (1 امتیاز)
فروردین 1400
برگزاری مراسم عروسی در باغ

برگزاری مراسم عروسی در باغ یک ایده جذاب و منحصر به فرد است که امروزه معمولا جزو اولین انتخاب های عروس و داماد هایی است که به دنبال انتخاب باغ عروسی بی نظیر و جذاب برای برگزاری مراسم عروسی خود هستند.
برگزاری مراسم عروسی در باغ همواره سبب برگزاری یک مراسم باشکوه و منحصر به فرد می شود به همین دلیل نیز بیشتر افراد برگزاری مراسم عروسی در باغ اولین فکری است که به ذهنشان خطور می کند.
از جمله عواملی که سبب منحصر به فردتر برگزار شدن مراسم عروسی در باغ می شود می توان به فضای زیبای باغ، آب و هوا، ظرفیت و مسائلی از این قبیل اشاره کرد که معمولا توسط تیم تشریفات مجالس اجرا می شود. همچنین اگر زمان برگزاری مراسم در شب باشد شکوه و جلال این مراسم دو چندان خواهد شد و مهمانان و همچنین زوج ها شاهد مناظر خیره کننده ای خواهند بود که در کم تر جایی ممکن است آن را تجربه کنند در نتیجه مزایای برگزاری مراسم عروسی در باغ را دست کم نگیرید و تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا تصمیم خود را به مرحله اجرا دربیاورید و به این صورت زیباترین شب زندگی خود را به باشکوه ترین شکل ممکن برگزار کنید.

تشریفات پل با در نظر گرفتن بهترین لوکیشن های تهران و حومه تهران آماده برگزاری مراسم در باغ عروسی شهریار، باغ عروسی کرج و گرمدره، باغ عروسی لواسان و باغ عروسی مختلط است.

مراسم عروسی در باغ

مزیت برگزاری مراسم عروسی در باغ

همانطور که در فوق اشاره شد مزیت برگزاری مراسم عروسی در باغ بسیار بیشتر از آن است که بتوان در یک مقاله به خوبی به همه آن ها اشاره کرد اما برای آشنایی بهتر شما به مهمترین مزایای برگزاری مراسم عروسی در باغ اشاره خواهیم کرد:
وسیع بودن باغ: وسیع بودن باغ سبب رفت و آمد راحت مهمان ها می شود از طرفی دیگر نیز فضای راحتی برای مهمان ها ایجاد خواهید کرد به عبارتی دیگر مهمان ها می توانند در هر جای باغ که مناسب می دانند بنیشینند. یکی دیگر از مزایای وسیع و بزرگ بودن باغ این است که فضای بیشتری برای رقص در اختیار مهمان ها خواهد بود و همین عوامل سبب برگزاری یک مراسم عالی و بی نقص خواهد شد.
پذیرایی آسان: در باغ ها میز مهمان ها بسیار بزرگ تر از میز هایی است که در تالار ها قرار دارد در نتیجه در چنین شرایطی پذیرایی از مهمان ها و یا جا به جایی وسایل پذیرایی بسیار راحت تر خواهد بود همچنین رفت و آمد مهمانداران نیز راحت تر انجام می شود.
سرکشی راحت به مهمان ها: علاوه بر دید بهتر مهمان ها به جایگاه عروس و داماد در باغ باید به این نکته اشاره کرد که سرکشی و خوش آمد گویی توسط عروس و داماد به مهمان ها بسیار راحت تر انجام خواهد شد.
دیزاین و تزیینات کم: معمولا فضای باغ های عروسی نیاز چندانی به تزیین ندارد چرا که خود دارای یک زیبایی طبیعی و منحصر به فرد است همین امر نیز سبب صرفه جویی در هزینه ها می شود.
نظافت راحت باغ: دغدغه نظافت در باغ وجود ندارد این در حالی است که در تالار به دلیل وجود دیوار و سرپوشیده بودن فضا، نظافت به دغدغه ای بزرگ برای زوج ها تبدیل شده است. همچنین در باغ این امکان برای خدمه باغ فراهم است که در خلال مراسم به راحتی و به دفعات به نظافت بپردازند.
محل پارک خودرو: محل پارک خودرو همواره یکی از دغدغه های اصلی مهمانان است زیرا تالار هایی که در فضای شهری قرار دارند یا فاقد پارکینگ اختصاصی هستند و یا پارکینگ اختصاصی آن ها ظرفیت کمی دارد اما در باغ شما و مهمانانتان با کمبود محل پارک مواجه نخواهید شد.

نحوه برگزاری مراسم عروسی در باغ

ممکن است سوال هایی درباره نحوه برگزاری مراسم عروسی در باغ در ذهن افرادی که شاهد برگزاری مراسم عروسی در باغ نبوده اند شکل بگیرد اما برگزاری مراسم در باغ نیز مانند برگزاری مراسم عروسی در تالار است البته در این میان شاهد تفاوت هایی نیز هستیم که در ادامه به تفصیل به این موضوع خواهیم پرداخت.

نحوه برگزاری مراسم عروسی در باغ
باغ های مخصوص برگزاری مراسم عروسی تمام مقدمات و امکانات لازم جهت برگزاری مراسمی بی نقص را دارند. تمامی خدمات توسط پرسنل حرفه ای ارائه می شود همچنین یک تیم پشتیبانی متخصص برای رفع مشکلات و حوادث غیرمترقبه در نظر گرفته شده است که همین امر سبب آسودگی خیال زوج ها برای برگزاری مراسمی بی نقص خواهد شد.
تمام امکانات گرمایشی و همچنین سایه بان در باغ وجود دارد بنابراین جای هیچ نگرانی برای بارش باران غیرمنتظره و یا تابش شدید آفتاب وجود نخواهد داشت. اگر مراسم در شب برگزار می شود فضای باغ به صورت حرفه ای نورپردازی خواهد شد.

خدمات برگزاری مراسم عروسی در باغ

خدمات برگزاری مراسم عروسی در باغ به صورت زیر است:

  •  دیزاین، گل آرایی، شمع آرایی و نورپردازی حرفه ای محیط
  •  خدمات پذیرایی
  •  خدمات کترینگ غذا
  •  آتلیه اختصاصی
  • موسیقی زنده، دیجی
  •  معرفی آرایشگاه هایی که در نزدیکی باغ عروسی قرار دارند.
  • معرفی مزون و فروشگاه جهت تهیه کارت دعوت های منحصر به فرد
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223