وظایف خانواده عروس در بله برون

2.9/5 - (26 امتیاز)
دی 1401
وظایف خانواده عروس در بله برون

آشنایی با وظایف خانواده عروس در بله برون

آشنایی با وظایف خانواده عروس در بله برون اهمیت بسیاری دارد چرا که اجرای مراسم بله برون بر عهده خانواده عروس است بنابراین باید به صورت اصولی و بدون هیچ کم و کاستی برگزار شود. هدف از نگارش این مقاله این است که به خانواده هایی که برای اولین بار قصد برگزاری چنین مراسمی را دارند کمک کنیم تا وظایف خود را به خوبی بشناسند زیرا خانواده عروس معمولا در اولین تجربه برگزاری مراسم بله برون با بسیاری از وظایف آشنایی ندارند و همین امر سبب بی توجهی به برخی از مسائل در برگزاری این مراسم می شود که بسیار ناخوشایند است. در ادامه با وظایف خانواده عروس در بله برون آشنا می شویم.

البته مخاطبین این مقاله فقط افراد بی تجربه در مراسم بله برون نیستند بلکه افرادی هم که قصد دارند به طور اصولی و بدون هیچ کم و کاستی مراسم خود را برگزار کنند نیز می توانند از مطالب این مقاله بهره لازم را ببرند.

اگر در برگزاری مراسم بله برون نیاز به خدمات و مشاوره دارید می توانید از خدمات تشریفات بله برون استفاده کنید.

 کارهای خانواده عروس برای بله برون

وظایف خانواده عروس در بله برون چیست؟

  • تعیین مکان برگزاری مراسم بله برون: مراسم بله برون نیز مانند خواستگاری در منزل عروس برگزار می شود اما چون در مراسم بله برون مهمان های بیشتری نسبت به مراسم خواستگاری دعوت می شوند به همین دلیل ممکن است خانواده عروس فضای کافی در اختیار نداشته باشند بنابراین مراسم را در مکان هایی مانند سالن اجتماعات و… برگزار می کنند. پس خانواده هایی که با کمبود فضا و مکان در منزل خود مواجه هستند حتما باید پیش از هر کاری مکان مناسبی را برای برگزاری مراسم بله برون انتخاب کنند.
  • دیزاین: مرحله بعدی دیزاین و تزیینات بله برون است. اگر قصد برگزاری مراسم بله برون در منزل را دارید می توانید از خدمات دیزاین و تزیین موسسات تشریفاتی بهره مند شوید؛ موسسه تشریفاتی پل از معتبرترین موسسات تشریفاتی است که خدمات تخصصی در زمینه دیزاین و تزیین مراسم ارائه می دهد.
  • پذیرایی: پذیرایی مراسم بله برون با مراسم هایی مانند عقد، عروسی و… متفاوت است به عبارتی دیگر پذیرایی در مراسم بله برون ساده تر از پذیرایی مراسم عقد و عروسی است.

 کارهای خانواده عروس برای بله برون + پذیرایی

در نتیجه خانواده عروس باید از قبل منوی پذیرایی خود را که معمولا میوه، چای و شیرینی است انتخاب کنند. علاوه بر منوی پذیرایی باید مهماندارانی را هم برای پذیرایی از مهمان هایشان انتخاب کنند چرا که در مراسم بله برون تمامی اعضای خانواده عروس مشغول گفتگو درباره مسائل مهم هستند و نمی توانند امور مربوط به پذیرایی را نیز مدیریت کنند. درنتیجه باید مهمانداران حرفه ای را برای چنین وظیفه مهمی انتخاب کنند که توانایی پذیرایی اصولی و حرفه ای را داشته باشند.

تصاویر زیر مراسم برگزار شده بله برون است که توسط تشریفات پل انجام شده است. برای براورد قیمت می توانید با ما تماس بگیرید.

  • تالار بله برون
  • سالن تالار بله برون
  • روف گاردن بله برون

به دلیل اهمیت بسیار زیاد این موضوع همواره از طریق موسسات تشریفاتی معتبر برای استخدام مهماندار اقدام کنید؛ تشریفات پل یکی از بهترین گزینه ها برای دریافت چنین خدماتی است.

پذیرایی بله برون

  • میز بله برون: در مراسم بله برون هدایایی از طرف خانواده داماد و همچنین داماد برای عروس آورده می شود. به همین دلیل نیز خانواده عروس باید به معنای احترام به خانواده داماد جایگاه مناسبی را برای هدایای آن ها آماده کنند تا در روز مراسم تمامی هدایا بر روی آن قرار داده شود.

طراحی میز بله برون

  • جایگاه عروس و داماد: از آن جایی که امروزه تمامی توافقات در روز خواستگاری انجام می شود و مراسم بله برون بیشتر به دلیل اطلاع رسانی به اقوام داماد و عروس برگزار می شود درنتیجه باید برای عروس و داماد جایگاه مناسبی تهیه و تزیین شود.

جایگاه عروس و داماد در بله برون

  • دفترچه بله برون: همانطور که قبلا اشاره شد تمامی توافقات و تصمیمات مهم درباره برگزاری مراسم های مختلف مانند عروسی، عقد، مهریه، جهزیه و… در مراسم بله برون مشخص می شود. در نتیجه بهتر است برای جلوگیری از بروز مشکلات در روز های آتی تمامی توافقات را مکتوب کنید و بزرگان فامیل آن را امضاء کنند.

هدیه خانواده عروس به داماد در بله برون

هدیه دادن به داماد در مراسم بله برون معمولا بر اساس فرهنگ و آداب و رسوم متفاوت است ولی از آنجایی که صفر تا صد مراسم بله برون از جمله پذیرایی ، شام، میوه و شیرینی و برگزاری مراسم در تالار و یا باغ و سالن به عهده عروس است. در مراسم بله برون هدیه ای به داماد داده نمی شود. البته در بعضی از خانواده ها پیراهن سفید و شلوار به عنوان هدیه به داماد از طرف خانواده عروس داده می شود.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223