در انتخاب کترینگ عروسی به چه نکاتی دقت کنیم؟

5/5 - (1 امتیاز)
خرداد 1400
در انتخاب کترینگ عروسی به چه نکاتی دقت کنیم؟

در انتخاب کترینگ و شام عروسی به چه نکاتی دقت کنیم؟

یکی از مهمترین بخش های شب عروسی مربوط به کترینگ عروسی است. همان طور که می دانید بعد از انتخاب باغ عروسی، کترینگ از اهمیت زیادی برخوردار است. افراد زیادی هستند که در شب عروسی به این نکات توجه بسیاری می کنند. حتی برخی مهمانان به دلیل کترینگ خوب در مهمانی حضور پیدا می کنند. البته بسیاری از عروس و دامادها هم برایشان اهمیت زیادی دارد و بودجه زیادی را به بهای کترینگ خوب می دهند. در این مقاله قصد داریم درباره کترینگ عروسی و نکاتی مورد اهمیت هستند صحبت کنیم.
برای بیشتر عروس و دامادها سوال است که چه شامی را برای شب عروسی انتخاب کند؟ به چه نکاتی توجه کنند؟ از چه دسرهایی استفاده کنند؟ در ادامه به طور کامل درباره این بحث صحبت می کنیم.

شام عروسی

انتخاب بهترین شام عروسی

جشن عروسی از قسمت های مختلفی تشکیل می شود. افرادی که قصد دارند بهترین مهمانی را برای جشن عروسی خود رقم بزنند، سعی می کنند کیفیت های مطلوب و درجه یک را انتخاب کنند. برنامه ریزی برای تمام المان ها و مشخص کردن اولویت ها از موارد مهم و اساسی است. زیبایی جشن عروسی زمانی مشخص می شود می شود که تمام بخش های آن با بهترین کیفیت برگزار شده باشد.
انتخاب شام عروسی همانند موردهای دیگر گزینه های مختلفی دارد. انتخا یک کترینگ مطلوب می تواند جشن عروسی را بهتر جلوه دهد.

پیشنهاد ما به شما این است زمانی که به باغ ها یا تشریفات مجالس مختلف می روید برای انتخاب کترینگ و شام بهتر، تمام موارد به همراه قیمت را نوشته و درنهایت آنها را باهم مقایسه کنید. طبق مواردی که وجود دارد شام عروسی را به چند مدل می توانید سفارش دهید.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در خصوص شام عروسی کسب کنید به بخش بهترین غذا برای شام عروسی مراجعه کنید.

شام عروسی به صورت پرسی

پذیرایی در این نوع سفارش به گونه ای است که طبق موارد انتخاب شده توسط عروس و داماد، غذا را بر سر میز مهمانان می برند. در این نوع سفارش غذای اصلی دونوع به همراه نوشیدنی و یک نوع دسر است. معمولا این سبک پذیرایی بسیار رایج و هزینه مناسب تری نسبت به انواع دیگر دارد.

شام عروسی به صورت سلف سرویس

این نوع پذیرایی از جمله مواردی است که همه مهمانان علاقه دارند. زیرا می توانند بر سر میزهای که پر از تنوع غذایی دارند بروند و هر کدام را با انتخاب و علاقه خود بردارند. منوهای سلف سرویس انواع مختلفی دارند که با توجه به هینه ای که قرار است هزینه کنید متفاوت است. ساده ترین آن منو پایه است.

شام عروسی به صورت سلف سرویس

چگونه بهترین شام عروسی را داشته باشیم؟

برای داشتن بهترین شام عروسی لازم است که بهترین تشریفات و کترینگ را انتخاب کنید. با بررسی دقیق می توانید غذاهای برتر منو را انتخاب کنید و آن ها را سفارش بدهید. هر چقدر کیفیت بیشتر باشد مراسم شما زیبا تر جلوه می کند.
فراموش نکنید که قبل از عقد قرارداد غذاهای تشریفاتی یا باغ انتخاب شده را تست کنید. برای داشتن کترینگ بهتر می توانید سفارش دهید تا تازه ترین گوشت ها و موادغذایی را برایتان استفاده کنند. همچنین غذا را تا زمانی که داغ است سرو کنند و در اختیار مهمانانتان قرار دهند.

اگر می خواهید از کترینگ لوکس با قیمت مناسب برای عروسی خود استفاده کنید، می توانید با بهترین کترینگ عروسی آشنا شوید.

برای داشتن کترینگ بهتر از دسرهای همه پسند استفاده کنید. سعی کنید منوی بزرگتری داشته باشید تا مهمانان از غذا شب جشن عروسی لذت ببرند. علاوه بر این مورد باید سفارش کنید که از شیرینی های تازه استفاده کنند. اگر تمام این موارد را در انتخاب کترینگ رعایت کنید قطعا بهترین شب را برای خود تدارک دیده اید.
گاهی برنامه ریزی و انتخاب بهترین کترینگ، باغ و شام عروسی برای عروس و داماد مشکل خواهد بود. زیرا زمان زیادی نخواهند داشت تا به این موارد اکتفا کنند. اما تیم های تشریفاتی حرفه ای وجود دارند تا در این موارد به عروس و داماد کمک کنند. پیشنهاد ما این است که تیم تشریفاتی مجالس پل را انتخاب کنید. در ضمن در صورت داشتن سوال و اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران تیم در تماس باشید.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223