سالن و باغ کوچک برای نامزدی

3.4/5 - (7 امتیاز)
مرداد 1399
سالن و باغ کوچک برای نامزدی

امروزه اجاره سالن و باغ کوچک برای نامزدی در میان زوج ها بسیار رواج پیدا کرده است و دلیل آن نیز تغییر سبک زندگی مردم ایران است که سبب رغبت بیشتر افراد به برگزاری مراسم های لوکس و لاکچری شده است به همین دلیل نیز برگزاری مراسم هایی مانند نامزدی از حالت سنتی و قدیمی خود فاصله بسیاری گرفته است به گونه ای که در برگزاری مراسم های این چنینی تمام کلیشه ها که در قالب آداب و رسوم و فرهنگ وجود داشتند کنار گذاشته شده است و همه زوج ها سعی می کنند جزء به جزء مراسم با توجه به سلیقه شخصی آن ها اجرا شود و همین امر نیز سبب شده است امروزه شاهد تنوع زیادی در برگزاری مراسم هایی مانند نامزدی، عقد، عروسی و… باشیم.

سالن نامزدی

تشریفات پل با سال ها تجربه در زمینه برگزاری مراسم عقد و عروسی آماده برگزاری مراسم شما در سالن و باغ کوچک برای نامزدی است و ارائه خدمات تشریفات مجالس است.

سالن و باغ کوچک برای نامزدی

زمانی که عروس و داماد تصمیم به برگزاری یک جشن نامزدی باشکوه می گیرند باید برای برگزاری چنین مراسمی پی ریزی های لازم را انجام دهند در نتیجه اولین گامی که برای برگزاری یک مراسم منحصر به فرد بر می دارند اجاره سالن و باغ کوچک برای نامزدی است که معمولا امروزه اجاره باغ عروسی متقاضیان زیادی دارد چرا که برگزاری مراسم در مکان هایی مانند باغ در هر چه باشکوه تر برگزار شدن مراسم نقش بسزایی دارد.

سالن برای نامزدی

باغ کوچک برای نامزدی

بر خلاف جشن عروسی در مراسم هایی مانند جشن نامزدی تعداد مدعوین بسیار کم خواهد بود درواقع اقوام درجه یک عروس و داماد به عنوان مهمان در جشن حضور خواهند داشت البته لازم به ذکر است که برخی از عروس و داماد ها صمیمی ترین دوستان خود را نیز به این مراسم دعوت می کنند در نتیجه باید این مراسم در مکانی برگزار شود که ظرفیت کمی دارد به همین دلیل نیز عروس و داماد ها به سراغ اجاره باغ کوچک برای نامزدی می روند.

باغ کوچک برای نامزدی
ممکن است برخی از افراد با دیدن عبارت “باغ کوچک برای نامزدی” گمان کنند که امکانات این باغ ها نیز مانند ظرفیتشان بسیار محدود است و یا آنگونه که باید مجلل و باشکوه نیستند اما چنین تفکراتی کاملا اشتباه است چرا که این باغ ها فقط از نظر ظرفیت و گنجایش مهمان پایین تر از باغ هایی هستند که مختص مراسم های بزرگ اند و چنین باغ هایی از نظر امکانات و خدماتی که به مشتریان خود ارائه می دهند هیچ تفاوتی با باغ های مجلل دیگر ندارند و حتی زوج ها می توانند نسبت به اجاره سالن و باغ کوچک برای نامزدی اقدام کنند در حالی که ظرفیت آن ها فقط 70 الی 80 نفر است و بسیار لاکچری و مجلل هستند بنابراین توصیه می کنیم که وقتی از کلمه “کوچک” برای یک باغ و یا سالن استفاده می شود سوء برداشت نکنید و به سراغ اجاره باغ های با ظرفیت بالا نروید.

باغ نامزدی با سفره عقد

باغ کوچک برای نامزدی در کرج

عروس و داماد هایی که ساکن کرج هستند می توانند برای اجاره باغ کوچک برای نامزدی در کرج از موسسات تشریفاتی کمک بگیرند چرا که در شهر هایی مانند کرج به دلیل وجود تنوع زیاد در باغ ها ممکن است در تصمیم گیری دچار اشتباه شوند و یا با توجه به بودجه خود نتوانند باغ کوچک و مناسبی را برای برگزاری مراسم خود پیدا کنند اما موسسات تشریفاتی به راحتی و در مدت زمان بسیار کم باغ های مجلل و کوچکی که با شرایط زوج ها همخوانی لازم را دارد به آن ها معرفی می کند.

باغ کوچک برای نامزدی در کرج
حسن دیگر استفاده از راهنمایی های یک موسسه تشریفاتی جهت اجاره سالن و باغ کوچک برای نامزدی در کرج این است که موسسات تشریفاتی معتبر معمولا باغ ها و سالن هایی را به مشتریان خود معرفی می کنند که همواره از آزمون سربلند بیرون آمده اند و دیگر هیچ شک و شبهه ای درباره نحوه ارائه خدمات و یا امکانات باغ باقی نمانده است.

باغ کوچک برای نامزدی در کرج

خدمات تشریفات در اجاره باغ و سالن کوچک برای نامزدی

باغ و تالار عروسی: ارائه باغ و تالار عروسی جزو خدمات اصلی بسیاری از موسسات تشریفات عروسی است. اگر مشتری قصد برگزاری مراسم در تالار و یا باغ را داشته باشد این موسسات لیستی از انواع باغ و تالار ها را با خدمات و قیمت های متفاوت در اختیار مشتری قرار می دهند و مشتریان می توانند با توجه به نوع خدمات و هزینه ای که در نظر گرفته اند مکان مورد نظر خود را انتخاب کنند.

طراحی تشریفات باغ و سالن

ارائه چنین خدماتی برای مراکز تشریفات عروسی یک امتیاز محسوب می شود زیرا موسساتی که مشتریان خود را از دریافت خدمات از چندین مرکز و موسسه گوناگون بی نیاز می سازند سبب صرفه جویی در هزینه و زمان مشتری شده و همچنین از سردرگمی مشتریان نیز جلوگیری می کند به همین دلیل چنین موسساتی مورد استقبال بیشتری قرار می گیرند.

سالن کوچک برای نامزدی

کترینگ عروسی و پذیرایی: در مراسم های خاصی مانند مراسم عروسی، تولد، سالگرد و… پذیرایی از اهمیت بسیار بالایی برخودار است و همیشه میزبان سعی دارد امور مربوط به پذیرایی بدون نقص و کاملا حرفه ای انجام شود. مسلما برای انجام یک پذیرایی حرفه ای به نیروی متخصص و ماهر نیاز است و این موسسات برای پذیرایی نیرو های مجربی را در اختیار شما قرار می دهند. همچنین غذا ها، دسر ها، سالاد ها، فینگر فود ها و… توسط کترینگ تشریفات عروسی به بهترین شکل ممکن تهیه و سرو می شوند.

گل آرائی:

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223