اصول پذیرایی در محضر عقد

3.6/5 - (5 امتیاز)
مرداد 1401
اصول پذیرایی در محضر عقد

اصول پذیرایی در محضر عقد مسئله مهمی است که در صورت عدم توجه به آن می تواند مشکلات جبران ناپذیری مانند عدم رضایت مهمان ها را به دنبال داشته باشد پس نباید به هیچ عنوان از آن غافل شد.
برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی شما باید به سراغ محضر هایی بروید که خدمات تشریفات عقد را به زوج ها و مهمان های آن ها ارائه می دهند و شما به این ترتیب اعتماد خواهید کرد که اصول پذیرایی در محضر عقد رعایت می شود پس می توانید با خیال راحت وظیفه پذیرایی از مهمان هایتان را به محضر عقد مورد نظر بسپارید.

تشریفات پل با سال ها تجربه در زمینه برگزاری مراسم عقد و عروسی خدمات ویژه ای را برای شما عزیزان برای اجرای عقد محضری در سالن عقد VIP خود ارائه میدهد.

سالن عقد

به یاد داشته باشید که برای انتخاب چنین محضر معتبری که اصول پذیرایی در محضر عقد را به خوبی رعایت می کند باید به نکاتی توجه کنید که مهم ترین آن ها عبارتند از:
نوع پذیرایی و تنوع منو پذیرایی عقد محضری: نوع پذیرایی و تنوع منو یکی از مهم ترین نکاتی است که باید همان ابتدا به آن توجه کنید درواقع شما باید نوع پذیرایی، نحوه پذیرایی و منو های مختلف پذیرایی را بررسی کنید. پس شما باید ابتدا مشخص کنید که با عصرانه از مهمان هایتان پذیرایی خواهید کرد یا شام؟
اگر علاوه بر عصرانه می خواهید با شام نیز از مهمان هایتان پذیرایی کنید پس باید محضری را انتخاب کنید که خدمات پذیرایی با عصرانه و شام را ارائه می دهد.

پذیرایی محضر عقد
تنوع منو را در پذیرایی عقد محضری نیز نادیده نگیرید چرا که هر چه تنوع منو بیشتر باشد شما گزینه های بیشتری برای انتخاب خواهید داشت و می توانید به شکل متفاوت تری از مهمان هایتان پذیرایی کنید. بررسی کنید که در محضر مورد نظر منوی vip وجود دارد یا خیر؟
تشریفات معتبر و حرفه ای: مسئله دیگری که باید از آن اطمینان حاصل کنید این است که خدمات پذیرایی توسط تشریفات مجالس معتبر و حرفه ای ارائه می شود چرا که نحوه ارائه خدمات، تنوع خدمات، کیفیت خدمات و… در گرو میزان اعتبار و حرفه ای بودن تشریفات است.

تشریفات حرفه ای عقد
مهمانداران حرفه ای: زمانی که از اصول پذیرایی در محضر عقد بحث می شود، پذیرایی توسط مهمانداران حرفه ای مطرح می شود زیرا اگر مهماندارانی که خدمات پذیرایی را ارائه می دهند دوره های آموزشی لازم در زمینه پذیرایی حرفه ای را سپری نکرده باشند به هیچ عنوان نمی توانند به صورت اصولی از مهمان ها پذیرایی کنند بنابراین میزان مهارت مهمانداران را نیز در همان ابتدا بسنجید تا خیالتان بابت اصول پذیرایی در محضر عقد آسوده باشد.

پذیرایی با شام در محضر عقد

همانطور که در فوق اشاره شد افرادی که قصد پذیرایی با شام در محضر عقد را دارند باید به سراغ محضر هایی بروند که خدمات پذیرایی با شام در محضر عقد را ارائه می دهند.
خدمات پذیرایی عقد محضری با شام در محضر عقد عبارتند از:

  • کترینگ غذا: تهیه و طبخ انواع غذا های ایرانی، فرنگی، مدیترانه ای، انواع دسر ها، نوشیدنی های فصلی و…
  •  منو های متنوع اقتصادی و vip
  •  دیزاین میز مهمان ها
  •  پذیرایی به صورت سلف سرویس، دیس پرس
  • پذیرایی توسط مهمانداران کارآزموده

شما می توانید برای مشاهده لوکیشن سالن عقد روف گاردن و فضای باز تشریفات پل به بخش سالن عقد روف گاردن مراجعه کنید.

سالن عقد روف گاردن برای عقد

پذیرایی با عصرانه در محضر عقد

اگر می خواهید در هزینه های خود صرفه جویی کنید و در عین حال نیز از مهمان هایتان پذیرایی کنید و لحظات خوشی را برای آن ها رقم بزنید، پذیرایی با عصرانه در محضر عقد بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در پذیرایی با عصرانه می توانید با انواع فینگر فود های ایرانی و فرنگی، میوه، شیرینی، چای، قهوه و… از مهمان هایتان پذیرایی کنید.

پذیرایی با عصرانه در محضر عقد
فراموش نکنید که چه در پذیرایی با شام و چه در پذیرایی با عصرانه باید اصول پذیرایی در محضر عقد رعایت شود و شما نیز در حین انتخاب محضر عقد باید به این نکته مهم توجه کنید.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223