اجاره باغ کوچک برای عروسی

5/5 - (4 امتیاز)
مرداد 1400
اجاره باغ کوچک برای عروسی

اجاره باغ کوچک عروسی زمانی مناسب خواهد بود که تعداد مهمانان کم باشد. برای مثال برای جشن عقد و نامزدی، جشن تولد و یا مهمانی های دوستانه و خانوادگی باغ های کوچک انتخاب بسیار خوبی هستند. همچنین اگر قرار باشد جشن عروسی با تعداد کمتری مهمان برگزار شود تالار یا باغ کوچک اجاره می شود. در ادامه با لیست باغ های کوچک برای عروسی به همراه تصاویر باغ ها آشنا می شوید. شما می توانید برای بازدید حضوری از باغ ها و اجاره باغ کوچک عروسی با ما تماس بگیرید.

لیست باغ های کوچک عروسی

لیست باغ کوچک برای عروسی

باغ عمارت ولنجک

باغ عمارت ولنجک یکی از باغ های بسیار لوکس منطقه شمال تهران است. این باغ اگرچه دارای فضای کوچکی است ولی بسیار لوکس و شیک است. باغ عمارت ولنجک از ظرفیت حدود 150 نفر برخوردار است و برای عروسی کوچک مناسب است. امکان اجرای سفره عقد در فضای باز در این باغ وجود دارد. از مزیت های این باغ حوز داخل باغ است که جلوه ای ویژه در باغ ولنجک ایجاد کرده است. در ادامه تصاویر باغ ولنجک را مشاهده کنید و برای رزرو و بازدید با ما تماس بگیرید. آدرس باغ عمارت ولنجک در خیابان ولنجک قرار گرفته است.

  • باغ عمارت ولنجک
  • اجاره باغ کوچک ولنجک
  • اجاره باغ کوچک عروسی ولنجک

باغ لتیان

باغ لتیان با فضای بسیار شیک و زیبا گنجایش 50 الی 150 نفر را دارد. این باغ زیبا دارای آسانسور است و باغ در ارتفاع قرار گرفته است. امکان اجرای سفره عقد در فضای باغ وجود دارد و سالن شیشه ای باغ گنجایش 150 نفر را دارد. آدرس باغ لتیان در محدوده جاجرود، خیابان سد لتیان واقع شده است. برای بازدید از باغ لتیان می توانید با ما تماس بگیرید.

  • اجاره باغ کوچک برای عروسی در باغ لتیان
  • سالن باغ لتیان
  • باغ لتیان

باغ آسو

باغ آسو یکی از باغ های کوچک عروسی است که ظرفیت حدود 200 نفر را دارد. این باغ برای مراسم های 30 نفره عقد و بله برون هم مناسب است. اگرچه فضای این باغ کوچک است ولی سالن های باغ از وسعت بسیار بالایی برخوردار است. سالن باغ آسو بسیار شیک و مجلل است و با صندلی روستیک دیزاین شده است. اگر قصد اجاره باغ آسو را دارید می توانید تصاویر باغ آسو را مشاهده کنید و در صورت رضایت برای بازدید حضوری با ما تماس بگیرید. آدرس باغ آسو در جاجرود، خیابان سد لتیان واقع شده است.

  • باغ تالار آسو
  • سالن باغ آسو
  • اجاره باغ کوچک عروسی آسو

باغ لاکچری لواسان

باغ لاکچری لواسان یکی از باغ های اختصاصی تشریفات پل است که ظرفیت حدود 120 نفر را دارد. این باغ در انتهای لواسان واقع شده است. برای رزرو باغ لواسان می توانید با ما تماس بگیرید.

  • باغ لاکچری لواسان
  • اجاره باغ کوچک لواسان
  • اجاره باغ عروسی کوچک لواسان

باغ عمارت زعفرانیه

باغ عروسی زعفرانیه یکی دیگر از لوکیشن های عروسی است که از ظرفیت حدود 60 نفر برخوردار است. این باغ تالار برای مراسم های عقد و عروسی خیلی کوچک مناسب است. این باغ تالار در خیابان اصلی زعفرانیه قرار گرفته است.

باغ عمارت زعفرانیه

اجاره باغ کوچک برای عروسی با پذیرایی شام

باغ های کوچک عروسی پذیرایی از مهمانان را به دو صورت سلف سرویس یا دیس پرس انجام می دهند. برای مراسماتی که تعداد مهمانان بیشتر است پذیرایی دیس پرس راحت تر انجام می گیرد و بهتر می توان آن را مدیریت کرد. شام عروسی حداقل شامل دو نوع غذا بوده و پیش غذا، دسر، نوشیدنی و… نیز سرو می شود. مهمانان در جشن عروسی با غذاهای اصلی که شامل موارد زیر است پذیرایی خواهند شد:

  •     زرشک پلو با مرغ
  •     کباب کوبیده و جوجه کباب همراه با برنج
  •     باقالی پلو با ماهیچه
  •     فسنجان، خورشت آلو
  •     ماهی، بوقلمون
  •     غذاهای دریایی مانند میگو و…

منویی که باغ برای پذیرایی ارائه می دهد تنوع بالایی دارد اما انتخاب غذاها به سلیقه و بودجه مشتریان وابسته است.

  • پذیرایی شام باغ عروسی
  • پذیرایی باغ عروسی
  • اجاره باغ کوچک برای عروسی با پذیرایی شام

اجاره باغ کوچک برای عروسی با گل آرایی

بسیاری از عروس و دامادها که مراسمات خود را در فضای باز برگزار می کنند علاقمند هستند که تزئینات محوطه با سلیقه آن ها انجام شود. به این منظور درخواست گل آرایی دارند. برای تزیین باغ از گل های طبیعی استفاده می شود تا رایحه خوش و طراوت آن ها حس خوبی برای مهمانان ایجاد کند. گل آرایی عروسی شامل سه نوع گل است: گل اصلی، گل حجم دهنده، گل پرکننده و اکسسوری هایی که برای زیباتر شدن کار مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا انتخاب گل اصلی را به عهده عروس و داماد می گذارند و باقی مراحل دیزاین توسط افراد متخصص انجام می گیرد.

اجاره باغ کوچک برای عروسی با گل آرایی

اجاره باغ کوچک با دیجی

بخش اصلی بیشتر جشن ها موزیک و رقص و پایکوبی آن است. در صورتی که اجرای کننده موزیک یا دیجی تجربه کافی نداشته باشد، نمیتواند شور حال زیادی در مهمانان ایجاد کند و آن ها را به وجود آورد. بسیاری از باغ یا تالارهای کوچک دیجی های باتجربه و ماهری را پیشنهاد می کند که می تواند شب به یادماندنی برای شما و مهمانتان بسازد. در صورت تمایل می توان به همراه دی جی تیم نوازنده نیز دعوت کرد. اجرای زنده موسیقی نشاط و هیجان بیشتری دارد و سبب لذت بردن مهمانان از موسیقی خواهد شد.

اجاره باغ کوچک با دیجی

متوسط قیمت اجاره باغ کوچک عروسی

قیمت اجاره باغ تالار به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال هرچه وسعت باغ بیشتر باشد هزینه اجاره یا ورودی آن بیشتر خواهد بود. فضاسازی و طراحی دکوراسیون باغ های عروسی با هم متفاوت است. باغ های لوکس و لاکچری معمولا مبلغ بالاتری به عنوان ورودی دریافت می کنند. با این حال می توان متوسط هزینه اجاره باغ کوچک عروسی را بین 10 تا 15 میلیون تومان در نظر گرفت.

متوسط قیمت اجاره باغ کوچک عروسی

البته باید در نظر داشته باشید که هزینه پذیرایی از مهمانان، گل آرایی و دیزاین باغ و… از مبلغ ورودی جدا بوده و بستگی به کیفیت درخواستی شما دارد. به این ترتیب اگر قرار است جشن عروسی تان را اقوام درجه یک و تعداد کمی از مهمانان برگزار کنید باغ های کوچک را که به این منظور فضاسازی شده اند را برگزینید.

امروزه کسانی که می خواهند مراسم عروسی کوچکی برگزار کنند به فکر اجاره باغ کوچک برای عروسی هستند چرا که برگزاری مراسم عروسی در باغ عروسی جذابیت های مربوط به خود را دارد که در هیچ یک از مکان هایی نظیر سالن، تالار و… نمی توان آن را دید.
برخی از مزایای برگزاری مراسم عروسی عبارتند از

  • ممکن است با خود بگویید که اگر برنامه دقیقی برای برگزاری مراسم عروسی خود داشته باشیم در هر مکانی می توان یک مراسم رویایی برگزار کرد اما نکته قابل توجه این است که در باغ عروسی منظره و فضای منحصر به فردی در اختیار شما قرار می گیرد و همین امر سبب برگزاری یک مراسم رویایی و باشکوه می شود مخصوصا اگر مراسم شما در شب برگزار شود به شکوه و جلال مراسمی که برگزار خواهید کرد چندین برابر افزوده می شود.
  • در برخی از باغ ها شاهد طبیعت بکر و دست نخورده ای خواهید بود که شما و مهمانانتان را به وجد می آورد اما در تالار ها و مکان های این چنینی هر چقدر هم دیزاین محیط حرفه ای و بی نظیر باشد باز هم قابل مقایسه با باغ عروسی نخواهد بود به همین دلیل نیز افراد تمایل بیشتری به اجاره باغ کوچک برای عروسی دارند.

باغ کوچک برای عروسی

  • هوای مطبوع باغ عروسی غیرقابل انکار است مخصوصا در اوایل فصل بهار، هوای باغ عروسی مطلوب تر از هر زمان دیگری خواهد بود به همین دلیل نیز زوج ها تصمیم به اجاره باغ کوچک برای عروسی می گیرند چرا که هوای مطبوع باعث می شود مهمانان و همچنین عروس و داماد در طول برگزاری مراسم آرامش بیشتری داشته باشند.
  • برخلاف گذشته در عصر حاضر هر شخصی برای برگزاری مراسم عروسی اش ایده ای دارد چرا که با این کار سعی در این دارد که مهم ترین مراسم زندگی خود را به بهترین شکل ممکن برگزار کند تا خاطرات شیرینی را برای خود و مهمانانش به ارمغان بیاورد اما نکته ای که باید به آن توجه شود این است که تالار ها و سالن ها برای اجرایی کردن بسیاری از ایده ها محدودیت های بسیاری دارند که همین امر سبب محدودتر شدن زوج ها برای اجرایی کردن برنامه هایشان می شود؛ در حالی که در باغ عروسی به راحتی می توان ایده های مختلف را به بهترین و بالاترین کیفیت ممکن اجرایی کرد؛ همین امر سبب محبوبیت باغ ها و تمایل بیشتر عروس و داماد برای اجاره باغ کوچک برای عروسی می شود.
  •  همانطور که در فوق اشاره شد در مقایسه با تالار ها، سالن و… در باغ عروسی خدمات متنوع تر و منحصر به فردی در باغ عروسی ارائه می شود.

باغ کوچک برای چه کسانی مناسب است؟

با توجه به توضیحات فوق سوال مهمی که مطرح می شود این است که باغ کوچک برای چه کسانی مناسب است؟ این سوال کاملا منطقی است چرا که همه زوج ها نمی توانند به سراغ اجاره باغ کوچک برای عروسی بروند. باغ کوچک برای افراد زیر مناسب است:

  •  افرادی که قصد برگزاری مراسم عروسی کوچک دارند.
  •  برگزاری مراسم هایی مانند عقد که معمولا در آن اقوام درجه یک حضور دارند و تعداد مهمان ها کم است.
  •  افرادی که قصد دارند هزینه کم تری جهت اجاره باغ کوچک برای عروسی بپردازند.

باغ کوچک برای چه کسانی مناسب است

خدمات ارائه شده در باغ کوچک عروسی

برخی از خدمات ارائه شده در باغ کوچک عروسی عبارتند از:

  •  موسیقی زنده
  •  دیزاین، نورپردازی
  • کترینگ غذا و پذیرایی
  •  تصویربرداری حرفه ای
  •  خدمات جانبی از قبیل: مزون، آرایشگاه عروس، ماشین عروس و…

در روزهایی از سال که هوا خنک بوده و گرمای آن قابل تحمل است برگزاری مراسم در باغ حال و هوای بهتری به مهمانی شما خواهد داد. همچنین سرسبزی و طراوت گیاهانی که در باغ وجود دارد لذت حضور در این فضا را دو چندان خواهد کرد. فضاسازی و گل آرایی جشن عروسی در باغ بیشتر به چشم می آید و طراحان دکوراسیون فضای بیشتری برای پیاده کردن ایده های جذاب در اختیار خواهند داشت.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223