باغ تالار مهتاب

5/5 - (1 امتیاز)
اردیبهشت 1400
باغ تالار مهتاب

اجاره باغ تالار مهتاب

برگزاری مراسم در باغ تالار مهتاب که در زمینه برگزاری مراسم هایی مانند عقد و عروسی بیش از 40 سال است سابقه فعالیت و ارائه خدمات دارد می تواند در برگزاری یک مراسم لوکس و مجلل بسیار کمک کننده باشد چرا که در آن خدمات بسیار حرفه ای به مهمان های شما ارائه می شود.
باغ تالار مهتاب در طی سال ها خدمت خود به خوبی نیاز های زوج ها در برگزاری مراسم هایی مانند عقد، عروسی و… را شناسایی کرده و با توجه به آن ها تمامی خدمات خود را به روز رسانی کرده است از این رو تنوع خدمات در این باغ تالار عروسی بسیار زیاد بوده و کیفیت خدمات نیز بسیار بالا است.
همچنین باغ تالار مهتاب در سال 1390 کاملا بازسازی شده و از این رو کیفیت ارائه خدمات بسیار بیشتر از قبل شده است از طرفی دیگر نیز زوج ها می توانند فضایی کاملا مدرن و لوکس برای برگزاری مراسم هایشان در اختیار داشته باشند.

اجاره باغ تالار مهتاب

ویژگی باغ تالار مهتاب

ویژگی باغ تالار مهتاب عبارتند از:

  • معماری مدرن و دکوراسیون لوکس: همانطور که قبلا اشاره شد به دلیل بازسازی، این باغ تالار معماری مدرن و لوکسی دارد و دکوراسیون داخلی آن نیز بسیار مجلل و خیره کننده است.
  •  نورپردازی حرفه ای محوطه باغ تالار: نورپردازی حرفه ای محوطه سبب ایجاد فضایی چشم نواز و آرامش بخش شده است به همین دلیل افراد علاوه بر تالار می توانند از محوطه و فضای دلنشین باغ نیز استفاده لازم را ببرند. اگر مراسم در شب برگزار شود شاهد منظره های منحصر به فرد و روح نوازی خواهید شد.
  • دارای لوکیشن های جذاب و منحصر به فرد: لوکیشن های جذاب و منحصر به فرد برای عکاسی همواره یکی از دغدغه های اصلی عروس و داماد ها بوده است به گونه ای که برای در اختیار داشتن مکان هایی که دارای لوکیشن های منحصر به فرد هستند هزینه پرداخت می کنند چرا که می خواهند آلبوم عروسی خود را با عکس هایی حرفه ای و منحصر به فرد پر کنند؛ با انتخاب باغ تالار مهتاب با یک تیر دو نشان را خواهید زد چرا که این باغ تالار با دارا بودن فضایی جذاب و منحصر به فرد لوکیشن های جذابی را در اختیار تیم تصویربرداری قرار می دهد.
  • ظرفیت بالا: باغ تالار مهتاب با ظرفیت 300 نفر مناسب برای مراسم هایی است که قرار است مهمان های زیادی در آن حضور پیدا کنند بنابراین زوج ها می توانند لیست مهمان های خود را بدون استرس برای کمبود فضا تکمیل کنند.
  •  دسترسی آسان: در دسترس بودن باغ تالار از سردرگمی مهمان ها در حین پیدا کردن آدرس باغ تالار جلوگیری می کند و این یکی از ویژگی های مهم یک باغ تالار است.
  •  امکانات متنوع: امکاناتی از قبیل پارکینگ اختصاصی، اتاق پرو و… سبب آسایش مهمان ها می شود که باغ تالار مهتاب تمامی امکانات رفاهی برای مهمان ها و میزبان را دارا می باشد.
  •  خدمات حرفه ای و متنوع: خدمات حرفه ای و متنوع نیز از دیگر ویژگی های بارز این باغ تالار است که در فوق چندین بار به این موضوع اشاره شد چرا که یک باغ تالار حرفه ای و معتبر همواره در تلاش است خدمات باکیفیتی را ارائه کند.
  •  پرسنل حرفه ای و آموزش دیده: هر جا بحث از خدمات باکیفیت باشد نشانه وجود تیم ها و پرسنل حرفه ای است.

قیمت باغ تالار مهتاب

قیمت باغ تالار مهتاب با توجه به عوامل مختلف متفاوت است به عبارتی دیگر هزینه ورودی باغ تالار، هزینه خدمات ارائه شده، منوی انتخابی، امکانات و… هرکدام به صورت جداگانه در قیمت باغ تالار مهتاب تاثیر دارند پس بهتر است برای برآورد دقیق هزینه ها با کارشناسان باغ تالار مهتاب در ارتباط باشید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223