باغ عروسی شمال تهران

5/5 - (1 امتیاز)
مهر 1399
اجاره باغ عروسی در تهران

اگر قصد برگزاری مراسم را در باغ عروسی شمال تهران دارید می توانید با تشریفات مجالس پل تماس بگیرید تا بتوانید در مجلل ترین و لوکس ترین باغ عروسی مراسم خود را برگزار کنید. تشریفات پل با ارائه خدمات مجالس وی ای پی خدمات ویژه ای را در برگزاری مراسم عروسی به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما می توانید از سالن عقد شمال تهران با تشریفات لوکس و ویژه که توسط تشریفات پل ارائه می شود استفاده کنید.

برگزاری مراسم عروسی در باغ عروسی شمال تهران برای بیشتر عروس و داماد ها بسیار هیجان انگیز است به همین دلیل نیز بسیاری از آن ها سعی می کنند مراسم عروسی خود را در باغ عروسی شمال تهران برگزار کنند چرا که به خوبی می دانند با برگزاری مراسمشان در چنین باغی می توانند به تمام خواسته ها و فانتزی هایی که برای برگزاری مراسم عروسی خود در سر دارند دست پیدا کنند.
با مطالعه مطالب فوق ممکن است چنین سوالی را از خود بپرسید که:
باغ عروسی شمال تهران چگونه می تواند پاسخگوی تمام نیاز های ما برای برگزاری یک مراسم عروسی رویایی و باشکوه شود؟
باغ عروسی شمال تهران با خدمات ارزنده و منحصر به فردی که در مجموعه خود برای زوج ها در نظر گرفته است می تواند پاسخگوی تمام خواسته ها و نیاز های عروس و داماد ها باشد.
معمولا همه افراد برای انتخاب باغ عروسی شمال تهران و یا دیگر باغ ها بیشتر از هر مسئله دیگری به خدماتی که دریافت می کنند اهمیت می دهند چرا که تنوع در خدمات و همچنین کیفیت خدمات اولین و مهم ترین گام برای برگزاری یک مراسم باشکوه و منحصر به فرد است.
در ادامه این مقاله تمامی خدماتی که در باغ عروسی شمال تهران ارائه می شود را مورد بحث و بررسی قرار خواهیم داد.

خدمات در باغ عروسی شمال تهران

خدمات در باغ عروسی شمال تهران عبارتند از:

  •  کترینگ غذا
  • پذیرایی
  •  گل آرایی
  •  آتش بازی
  •  موسیقی زنده
  •  دیزاین حرفه ای
  •  استفاده از پرسنل و نیرو های کارآزموده

خدمات در باغ عروسی شمال تهران

کترینگ غذا در باغ عروسی شمال تهران

کترینگ غذا در باغ عروسی شمال تهران یکی از خدمات ارزنده و مهم باغ عروسی شمال تهران است که توسط تیمی مجرب به میزبان و مهمان ها ارائه می شود. در باغ عروسی شمال تهران به کیفیت خدماتی مانند کترینگ غذا توجه بسیاری می شود در نتیجه عروس و داماد ها برای تهیه و تدارک غذای عروسی و مراسم خود می توانند به راحتی به این مجموعه اعتماد کنند.
علاوه بر کیفیت غذا می توان به تنوع بسیار زیاد غذا، نوشیدنی، فینگر فود ها و… نیز اشاره کرد که همین امر نیز سبب بی نیاز شدن عروس و داماد ها از مراجعه به مکان های دیگر جهت سفارش، تهیه و تدارک غذای مربوط به عروسی می شود.
برای استفاده از خدمات کترینگ غذا در باغ عروسی شمال تهران تنها کاری که لازم است عروس و داماد ها انجام دهند این است که از روی منو تمام غذا ها، دسر ها، فینگر فود ها و… که مد نظرشان است را انتخاب کنند تا در روز مراسم به بهترین نحو شاهد دریافت خدمات مورد نظر شوند.
از جمله ویژگی های کترینگ غذا در باغ عروسی شمال تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  ایمنی بالای غذا
  • کیفیت بسیار زیاد غذا
  •  طعم فوق العاده غذا ها و دسر ها
  •  طبخ انواع غذا ها و فینگر فود های ایرانی، آمریکایی، مدیترانه ای و… با مدیریت بهترین و باتجربه ترین سرآشپز ها

پذیرایی در باغ عروسی شمال تهران

پذیرایی در باغ عروسی شمال تهران به همان اندازه مهم است که خدمات کترینگ غذا مهم است چرا که آسایش مهمان ها در اولیت قرار دارد و پذیرایی اصولی و حرفه ای نیز تاثیر مستقیمی با آسایش و رضایت مهمان ها دارد.
همچنین زوج هایی که قصد برگزاری یک مراسم باشکوه و مجلل را دارند باید به همه جوانب چنین مراسم هایی را در نظر بگیرند در نتیجه باید پرسنلی را برای پذیرایی انتخاب کنند که به خوبی با اصول پذیرایی حرفه ای آشنا هستند و آموزش های لازم را در این زمینه گذرانده است چرا که عروس و داماد و همچنین خانواده زوج ها در طول مراسم نمی توانند تمام امور مانند پذیرایی و… را مدیریت کنند در نتیجه باید تمامی امور و وظایف را به افرادی بسپارند که تجربه و مهارت لازم را دارند تا با خیالی آسوده از مراسم عروسی لذت ببرند.

پذیرایی در باغ عروسی شمال تهران
از آنجایی که باغ عروسی شمال تهران تمام تلاش خود را برای رضایت و آسایش عروس و داماد ها و سایر مراجعه کنندگان به کار گرفته است، پرسنل و تیم های مجرب و آموزش دیده ای را جهت پذیرایی در باغ عروسی شمال تهران به کار گرفته است.

گل آرایی در باغ عروسی شمال تهران

امروزه گل آرایی نه تنها در مراسم عروسی بلکه در تمامی مراسم ها مانند مراسم عقد، مراسم بله برون، جشن تولد، سمینار و… اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است به همین دلیل نیز باید توسط تیمی حرفه ای انجام شود درواقع هیچگاه نمی توان از یک فرد عادی که هیچ دوره آموزشی در رابطه با گل آرایی در باغ عروسی شمال تهران نگذرانده است انتظار داشته باشید که بتواند به صورت حرفه ای به گل آرایی محیط بپردازد.
در نتیجه تمام مطالب فوق به این نتیجه می رسیم که گل آرایی نیاز به تخصص زیادی دارد و افرادی که در زمینه گل آرایی فعالیت می کنند باید دوره های آموزشی مربوط به این حرفه را گذرانده باشند و همواره با توجه به ژورنال های جهانی به گل آرایی محیط و… بپردازند.

گل آرایی در باغ عروسی شمال تهران
از آن جایی که مدیریت و مجموعه باغ عروسی شمال تهران به خوبی به اهمیت این موضوع پی برده اند همواره از تیم های حرفه ای جهت دیزاین و گل آرایی محیط استفاده می کنند. عروس و داماد ها می توانند با توجه به سلیقه خود نحوه گل آرایی محیط، جایگاه عروس و داماد و… را انتخاب کنند و انجام آن را بر عهده تیم حرفه ای و با تجربه دیزاین باغ عروسی شمال تهران بگذارند تا شاهد بهترین گل آرایی و دیزاین در مراسم عروسی خود باشند.
تیم حرفه ای و متخصص دیزاین و گل آرایی در باغ عروسی شمال تهران از بهترین و گران قیمت ترین گل های موجود در بازار برای گل آرایی استفاده می کنند البته زوج هایی که قصد استفاده از خدمات گل آرایی در باغ عروسی شمال تهران را دارند باید به این نکته توجه داشته باشند که گل آرایی مراسم عروسی فقط به گل آرایی تالار و یا باغ عروسی محدود نمی شود بلکه گل آرایی میز مهمان ها، گل آرایی ورودی باغ و همچنین جایگاه ورود عروس و داماد، گل آرایی جایگاه عروس و داماد، گل آرایی کیک و… نیز جزو خدمات گل آرایی محسوب می شود.

آتش بازی در باغ عروسی شمال تهران

آتش بازی در باغ عروسی شمال تهران یکی از هیجان انگیزترین اتفاقاتی است که هر زوج می تواند در مراسم عروسی خود آن را تجربه کند. آتش بازی علاوه بر منحصر به فرد نشان دادن مراسم عروسی سبب شگفت زده شدن مهمان ها نیز خواهد شد و همچنین باعث می شود خاطرات خوب و به یادماندنی در ذهن مهمان های حاضر در مهمانی به یادگار گذاشته شود.
ایده های بسیار زیادی برای سرگرم کردن مهمان ها و همچنین جذاب تر کردن مراسم عروسی وجود دارد که عروس و داماد ها با توجه به سلیقه شخصی خود یکی از آن ها را انتخاب می کنند و یا ایده های جدید و منحصر به فردی را به باغ عروسی شمال تهران ارائه می دهند تا مسئولین این مجموعه آن ها را به مرحله اجرا درآورند اما در میان تمام ایده های موجود، آتش بازی در باغ عروسی شمال تهران یکی از پرطرفدارترین خدماتی است که معمولا توسط عروس و داماد ها انتخاب می شود.
آتش بازی در باغ عروسی شمال تهران به چند صورت و همچنین در موقعیت های مختلفی انجام می شود که عبارتند از:

  •  آتش بازی گرم که به دلیل ایجاد دود مختص فضاهای باز است.
  •  آتش بازی سرد که بسیار بی خطر و پرطرفدار است.
  •  نورافشانی آسمانی
  •  آتش بازی در حین ورود عروس و داماد به مراسم
  •  آتش بازی کیک
  •  آتش بازی در حین رقص تانگو
  •  آتش بازی در زمان استراحت مهمان ها جهت سرگرم نمودن آن ها

خدمات دیگر در باغ عروسی شمال تهران

از جمله خدمات دیگر در باغ عروسی شمال تهران به صورت زیر است:

 دیزاین روستیک: همه عروس و داماد ها معمولا ایده های منحصر به فرد و جذابی برای برگزاری مهم ترین مراسم زندگی خود (مراسم عروسی) در ذهن دارند چرا که همه آن ها می خواهند شاهد برگزاری یک مراسم باشکوه، مجلل و همچنین منحصر باشند. افرادی که خواهان برگزاری چنین مراسمی هستند باغ عروسی شمال تهران با دیزاین روستیک بهترین گزینه برای آن ها خواهد بود.
– پارکینگ اختصاصی: وجود پارکینگ اختصاصی یکی دیگر از خدمات مهم باغ عروسی شمال تهران است که سبب آسایش عروس و داماد و همچنین مهمان ها خواهد شد.

طبیعت بکر: طبیعت بکر باغ عروسی شمال تهران سبب ثبت خاطرات بسیار زیبا در محیطی دل انگیز خواهد شد. همچنین طبیعت بکر و دست نخورده این باغ سبب ایجاد آرامش و طراوت در مهمان ها می شود و از طرفی دیگر نیز تیم تصویربرداری در چنین باغی موفق به تهیه عکس و فیلم های حرفه ای می شوند.
از دیگر خدمات باغ عروسی شمال تهران که مورد استقبال بیشتر زوج ها قرار می گیرد می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 انواع سالن های عقد مجلل و باشکوه سرپوشیده و روباز

  •  سالن شام مجزا
  •  استخر با امنیت کامل
  •  سفره خانه سنتی
به اشتراک بگذارید

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223